• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

FETÖ'den yargılanmıştı! Üstün Dökmen'e skandal destek

15 Temmuz darbe girişimi sırasında, "Mehmetçik naparsa güzel yapar" paylaşımı yapan ve AK Partililere yönelik tehdit ifadeleriyle tanınan "avukat" Sivel Sevinç Deveci, bu kez psikolog Üstün Dökmen'in başörtüsü hakkındaki skandal sözlerine verdiği destekle gündem oldu.

45 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hamdolsun

Nedense bu başlığı okuyunca daha yazının içeriğini okumadan hemen dilimin ucuna şu cümle geldi, it iti ısırmaz diye,
  • 4 Yıl Önce

samimi

Sen avukat mısın?... emin misin avukat olduğuna?... başörtülü müvekkilin var mı?... başörtülü müvekkillerinin davalarını kaybettin mi?... kazandın mı?...
  • 4 Yıl Önce

sahi

Sen avukatlığı bırak o Adalet ister...sen de o Adalet yok ..sen maçlarda holiganlık mesleği yap...sana o yakışır... düdük gibi örmeyi çok seversiniz...
  • 4 Yıl Önce

samimi

Bir de Görüşlerine karşı çıkanları akılsızlıkla suçlamak mı?...türünün son örneği misin nesin sen?.. 
  • 4 Yıl Önce

Muzaffer

Ulan zekadan yoksun prof.bozuntusu. başörtülü, basortusuze karşı taraflı oluyor da basortusuz basortuluye karşı taraflı olmuyor mu. İslam ve Müslüman düşmanı şerefsizler.
  • 4 Yıl Önce

Kadir çelik

Birak bacım varsın. köpekler hirlasin .sen öyle bir örtün ki seni gören İslam'ı hatırlasın
  • 4 Yıl Önce

Sivasli

Bu adam tezzamanda birpiskologa gorunmesi lazim aksi halde kafayi siyirir
  • 4 Yıl Önce

Hüseyin Ünal

Hakla batılın savaşı hala devam ediyor. Şeytan insan dostları ile hakka saldırıyor.Ancak sonları hüsrandır.
  • 4 Yıl Önce

Arjan

Bu tür ve bunları savunanların tamamı pisikoji hastaları adamları derin bir kişilik depresyonun içerisinde
  • 4 Yıl Önce

Süleyman Sırrı Dinçer

Siyonist tetikçilerinde şeytanlık bitmez.
  • 4 Yıl Önce

Battal

Vay be pfro.do.bakın prof.ra ne kafa.
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

gençlere haşhaşiliği öğretmek lazım. düşünebiliyor musunuz, cemaat, hizmet, himmet, burs, zekat gibi amillerden buralara gelip başörtüsü düşmanı kesildiler... tabi taa ecevite verilen destekten beri bi tuhaflık vardı ammmaaa....
  • 4 Yıl Önce

cumhur

babanın devleti mi !
  • 4 Yıl Önce

aslan

bu açıklamayı yapan müslüman kimliğini taşıyan birisi olunca hemen dava üğstüne dava açan KADEM, bu basit açıklamasıyla konuyu geçiştiriyorsa ASLA BİZDEN DEĞİLDİR OLAMAZ. TIPKI GİYİNİMİ BİZDEN AMA GERÇEKTE BİZE YABANCI OLAN ARABİSTANLI LAWRANCE NİN YAPTIĞI OLDUĞU GİBİ BUNLAR. ASLA YERLİ VE MİLLİ OLMAYAN KADEMMM
  • 4 Yıl Önce

OKUMUŞ DÜŞÜNMEYEN KIYASLAMIYAN CAHİLERE BİSORUN

DİN Mİ BİZİ GERİ BIRAKTI SİZ Mİ OSMALIDA MATBA YI ÇOK GEÇ GETİRDİ DİYELERE O DEVİRDE KİTAPLARI YAZAN LARLAN SİZİN NE FARKINIZ VAR BARAJAKARŞI SİLAFABRİKLARINI KAPATAN UÇAK FABRİKLARINI KAPATANA OY ERİ BAIDAN ALIP AÇIM DİYEN GERİKALDIK DİYEN CAHİLERKİM
  • 4 Yıl Önce

Bozok

Mesela bu dengesiz adamın görüçüne göre bir yerleri hariç hertarafını teşhir eden sanatciöardan acaip psikolog olur. Bu adam yıllarca trt de milleti sömürdü. Şimdi gerçek iskelet ve beyin yapım bu diyor.
  • 4 Yıl Önce

Nur

Yani bu dinsiz imansız kefereler ateistler kamuya (haşa) Allah giremez yasakları emirleri giremez diyor. Rabbim hidayet olunmayacak gibiyseniz tez günde belânızı versin inşaAllah !
  • 4 Yıl Önce

Nede olsa kamu

kamu binalarında defransiyel Dışarda ikizler gezmedede çalışılmaz
  • 4 Yıl Önce

Amine

Başörtüsü örtmek özel hayat değildir.Allah'ın mümin kadınlara dışarıya çıktıklarında uyması gereken emridir.Başörtüsü kadının okumasına,meslek sahibi olmasına,görevini hakkıyla yapıp adaletli olmasına engel değildir.Tam tersi Allah'a imanı olan görevini en iyi şekilde yapar.Asil sizin gibi zihniyetlerin yaptıkları işlere güven olmaz,çünkü siz de adalet yok.
  • 4 Yıl Önce

merdo

başörtülü bir kadın psikoloğa ben intihar etmek istiyorum desem o da sonsuza kadar cehennemde yanarsın aman ha dese bu psikolojik seans mı olur din dersi mi?
  • 4 Yıl Önce

Gakkoş

Bu kuklaları oynatan ve ipini tutan aynı mihrak.
  • 4 Yıl Önce

işte tam da bunun için "kindar barbar zihniyete karşı vicdanlı şuurlu imanlı dindar nesil!" insanlığın, bekamızın, istiklalimizin, barışın teminatıdır

.......
  • 4 Yıl Önce

Deli İbo

Bu herif, neyin profu, neyi psikoloji uzmanı. Adamın suratını gördüğümde bütün psikolojim çöküyor.
  • 4 Yıl Önce

Numan

Al sana ruhunu ve bedenini 1 $'a satmış biri daha.
  • 4 Yıl Önce

üstündeğil aşağıdasın

şimdi inançlı, mütedeyyin, imanlı erkek veya kadınlar sana nasıl güvenebilir, senin empati yapma özürlü olduğunu herkes gördü bu şüpheyi tüm meslek mensuplarının üzerinden nasıl kaldıracaksın bu nefret ayrımcılık tohumunu üçbeş kuruşluk dünya menfaati için neden ektin diplomana mesleğine toplumun değerlerine toplumsal geçekliklere insanlığa neden ihanet ettin
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

dışardan LİSE DİPLOMASI ALIP PSİKOLOG OLAN BU CAHİ ZIR CAHİL ZAT.HALKIN ARSINA ÇIKSANA BİR GÖRELİM SENİ CAAAHAAAPELİİİ NURSUZ SENİ
  • 4 Yıl Önce

mustafa

ikisinin de içindeki güzellikler suratlarına vurmuş
  • 4 Yıl Önce

ali

ulan senin başında türban-başörtüsü yok şimdi empati yapabildiğini, psikoloji ilimini bildiğini, insan olabildiğini mi iddia ediyorsun. olmaz olsun senin diplomalı cahil, sadist, tetikçi, ayrımcı zalim kayrolası zihniyet. deryanın içindeki deryanın farkında olmayan balıklar bile daha masum. psikoloji okumuş psikolojinin p sinden haberi yok zavallı yaratığın
  • 4 Yıl Önce

aslan paşşa

senin özel ve kamu hayatın nası bişey siz herşeye iki bacak arası bakıyorsunuz ha birde kamuda ermeni ... göremeyince kuduruyorsunuz
  • 4 Yıl Önce

Yaşamak güzel

Bu dişi sözde avukat asker ..
  • 4 Yıl Önce

aslı mert

kamu binalarında ... istiyorsun
  • 4 Yıl Önce

aziz

cinsiyetçi saplantılı önyargılı sapkınlardan hiç bir halt olmaz ulan kendine hayrın yok empatiymiş yerler senin kifayetsiz muhteris ama hormaonlu KIYMETLİ BİLİM İNSANI ADAM GİBİ ADAM Doğan CÜceloğlu hocamızın taklitçiliğne borçlu olduğun şöhret soslu saçmalıklarını
  • 4 Yıl Önce

hizipsavar

bende diyorum ki; kamu binalarında kıçı başı açık olmaz orası kendini teşhir yeri değil. ne olacak şimdi. senin ki ifade özgürlüğü ise benim ki de ifade özgürlüğü. söylenmesi gerekn şu aslında herkes haddini bilecek artı 1950 yıllarda değiliz kafatası avcılığını bırakın bu yobazlar işin kişide olduğunu kafada olduğunu ne zaman anlayacakalr. avukat olmak bu kadar basit olmamalı bunun yargıya katabileceği hiç bir şey yok.
  • 4 Yıl Önce

abdullah

kendisi himmete muhtaç dede, nerde gayrıya himmet ede kendisinin bir psikologa, psikiyatra ihtiyacı var
  • 4 Yıl Önce

hacı hacıyı Mekkede, nefret/ayrımcılıkla sakat faşist faşisti dakikada bulur!

...........
  • 4 Yıl Önce

insanlık, ilim adamnlığı, toplumsal değerlerle ve inançla barışıklık, sempati, tarafsızlık, adam gibi adam DOĞAN CÜCELOĞLU nun değerini böyle çakma sıfatlı nefret odağı iğrençlikleri görünce daha çok anlıyoruz....önce insan olun, insan kalın, para-diploma

..............
  • 4 Yıl Önce

semih

bence bu üstün dökmen galiba doğru söylüyor danışma yaptığı insanların karşısına anadan üryan cırılçıplak hatta donsuz çıkmalı böylece tamamen tarafsız olur (bu taraf aslında kendi tarafı)adamın karşısına oturan zaten suretinden dolayı bunalımdaysa şizofren olur bibolar bozukluğa adım atar.
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Adamların bitleri kanlandı 2023te geliyoruz nasılsa deyip şimdiden planlarını ortaya döküyorlar yakında sadece kamudaki başörtüyü tartışmaya açmayacaklar emin olun 2023 ü alırlarsa bir iki seneye kalmaz üniversitelerde bile başörtüsünü tartışacaklar
  • 4 Yıl Önce

ihtiyar

kafana düşen saksının gözü kör olsun pabucumun profesörü.
  • 4 Yıl Önce

Şuayip

Demek ki kıyamete kadar furavunların zihniyeti devam edecektir
  • 4 Yıl Önce

tuncay kahveci

şu pislikleri haber yapmayın..
  • 4 Yıl Önce

.......

Yargılama sonunda ne oldu demekki o yargılardan kurtuldu dilini uzatıyor.Tipinden din düşmanı olduğu bellidir Allah cc kahhar ismiyle kahr ve perişan etsin inşallah
  • 4 Yıl Önce

Anladım Ccanımm

Şu ka...ye birinin, asıl kadının saçının, başının, kı..nın, özel olduğunu ve kimseye göstermemesi gerektiğini o yüzden de evi hariç, her yerde örtüp, saklaması gerektiğini öğretmesi, en azından anlatması lazım.. Ama nasıl?
  • 4 Yıl Önce

sedat Gümüş

özgün öymen siz hastalarınıza yada sorunu olupta size gelenlere nötr ve empati kurabiliyormusunuz . Bence kuramazsınız çünkü başörtülü hanimefendiler takıntınız , kininiz , nefretiniz ve karşıtlıgınız VAR...Sizin fosil artıkları nasıl prof. oldunuz buna aklım almıyor. Siz bu kafayla nadıl.prof ve piskolog oldunuz ..
  • 4 Yıl Önce

İbrahim

Yahu şu köküne kibrit suyu dökulesiceler bir bitmedi gitti.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23