• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Düzce'de bal yiyerek komaya giren ayının son durumu belli oldu

Fazla bal yemekten komaya giren ayı, sosyal medyanın gündemine oturdu. Yetkililer tarafından yapılan açıklamada, ayının durumunun iyi olduğu ve adının “Balkız” konulduğu belirtildi.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

cem

BU PAHALILIKTA BU KADAR ACI BAL YEMİRMİ. DUYDUN BALIN FİYATINI:)) YÜREĞİNE İNDİ..!
  • 4 Yıl Önce

Doğruya Doğru

Her bulduğun Balı analiz ettirmeden yersen böyle olur Ayıcık.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23