• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

15 Ocak sonrası emekli olan 1728 TL fazla alır

15 Ocak sonrası emekli olacak bir polisin aylığı bin 728 TL, ikramiyesi 62 bin 299 TL fazla olur. SSK'lı ve Bağkur'lular da ek gösterge artacağı için 1 Ocak'ı beklemeli.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

guresci

memurlar ve kamu işçilerinin maaşı ayın 15'inde ödendiğinde özel sektör için yılbaşı ocak 1 iken memur ve kamu işçilerininki 15 ocaktır.
  • 4 Yıl Önce

Sedat

Emekli ikramiyesi için evet ama maaş konusu yanlış,önceden emekli olanlarda maaşlarını ek göstergeye göre alacaklar
  • 4 Yıl Önce

Reis

Bu işi doğru biliyormusunuz. Bir bilene sorun. Yasa 1 ocakta yürürlüğe girecekse memur işçi farketmeden 1 ocaktan itibaren yasadan faydalanmaz mı
  • 4 Yıl Önce

2000 SONRASI SSK EMEKLILERINin INTIBAK ADALETSIZLIGI DEVAM EDIYOR

......adaletsizlige göz yummak veballi istir sayin bakan, sayin hukumet!!!
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23