• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Altın ve Para Piyasaları Uzmanı İslam Memiş akaryakıttaki büyük oyunu 'haberiniz olsun' diyerek duyurdu

Altın ve para piyasaları uzmanı İslam Memiş, akaryakıt istasyonlarının zam öncesi yaptığı büyük oyunu deşifre ederek vatandaşlara uyarılarda bulundu.

23 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Memiş

Hayret memiş oyunu çözmüş peki bizi yönetenlerin haberimi yokmuş keşke memişe sorsalarmış
  • 4 Yıl Önce

Orhan Kemal

Peki DEVLETİMİZ ne yapıyor Memiş bey biliyorda polis savcı vergi dairesi mit ne yapıyor?
  • 4 Yıl Önce

Nurettin bolat

Bu ulkeyi Idam kurtarir gerisi yalan inmiyorum hicbir seyinize
  • 4 Yıl Önce

Taraflı

Ekonomiyi idare edenlerin hiç suçu yok 
  • 4 Yıl Önce

Aykut Akdan

Haberimiz oluyor elimizi cuzdanimiza her attığımızda sen merak etme!
  • 4 Yıl Önce

Sedat X

Güzel ülkem, maalesef tam çakallar ülkesi olmuş. 3 hafta önce, yeğenimin düğününe takı olarak takılması için bir miktar € gönderdim Western Union ile. Aynı dakika Türkiyedeki bütün Western Union bayiliklerinden çekebilir. 3 haftadır İstanbul'daki farklı bayiliklere defalarca gitmesine rağmen, elimizde € yok TL verebiliriz diye postahanelerde parayı vermemişler. Büyük bir ihtimalle dövizde büyük bir yükseliş bekliyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Haber

Gercekten bu bir haber mi size göre
  • 4 Yıl Önce

selman

dün yaşadım aynı durumu, güya uluslararası firmalardan biri, tanker yolda arıza yapmış, depomuz boş gel bak inanmıyorsan diyor, ne kadar aç gözlü fırsatçı bir millet olduk, gidişat kötü, Rahman ı kızdıran doğal afetler artınca da şaşırmasın
  • 4 Yıl Önce

kayserili

devlet bir okali tokati gecirmeli bu ac gozlu benzin sirketlerine
  • 4 Yıl Önce

Bayram

EPDK ne is yapar indir çıkar isini yapsın kontrol etsin oynamasına fiyatlarla hukumetimize devletimize düşman topluyor
  • 4 Yıl Önce

9. Köy

Bu mu büyük oyun .Petrolün varil fiyatı 100 dolara kadar düşmesine rağmen hükümet sadece 4.5 lira düşürdü .Zaten size göre hükümet hep iyi onun dışındakiler hep kötü
  • 4 Yıl Önce

isimsiz

ben ekonomistim,ben uzmanım diye her gün saçmalıyor,mazota zam gelecek diye mazot satmıyormuş hadi ordan,adam pahalı fiyattan alıyor ertesi gün 90 kuruş,1 lira indirim geliyor o zamanda alış fiyatından daha ucuza satıyor zarar etmiyor mu ? işte bu yüzden bir sürü istasyon kapanmak üzere,fiyatlar ne kadar yükselse de istasyonların kar marjı düşmüştür
  • 4 Yıl Önce

emekli

eeeee, devlet vatandaşı öperse, gelen, gidende yapacağını yapıyor, vatandaşın arkasında maalesef kimse yok..
  • 4 Yıl Önce

mutmain

haydi çirkefler yorum yazmak için , kendi ülkeni karalamak için daha çok gayret etmelisin..size yakışan bu !
  • 4 Yıl Önce

Sedat saygın

Deveye neden boynun egri demişler.oda NEREM doğruki demiş.
  • 4 Yıl Önce

Kemal

Şu Memiş beyide maliye bakanı yapın artık
  • 4 Yıl Önce

Ali

Yahu zaten bu akaryakıt istasyonları olmasa hükümet 3 liraya verecek akaryakıtı da, firmalar film çeviriyor. Çiftçiler tarlalarını yakıyor besiciler de hayvanlarını zayiflasin et fiyatları artsın diye spora yazdırmış
  • 4 Yıl Önce

H özyurk e

Kimse zararına satsın demiyor zaten 
  • 4 Yıl Önce

Hakan

Vay arkadaş ya dolar düşer petrol düşer bize indirim 15 günde yansır oda ertesi gün tekrar zam gelecek derler anında gelir bu ülke bitmiş
  • 4 Yıl Önce

Umut

Bizi aldatan bizden değildir hz Muhammed çok çetin bir gün onumuzde Allah yardımcımız olsun
  • 4 Yıl Önce

hsn

Elektrik, şu, akaryakit ekmek gibi temel ihtiyaclarda ozellestirme yapilmamali. Devletin eli mutlaka isin içinde olmali
  • 4 Yıl Önce

H. Özyürk

Maliyetler belli. Adam bedavayamı satcak. Siz malın ana değerini 2 katını geçen vvergilerden bahsedin..
  • 4 Yıl Önce

Garip

Sanki avrupada farklimiki,varil 100dolara dusdu motorine zam geldi hala 2euro usdu,,petrol 98 dolatken 0,95 ctm di suan 100 golar 2.15 euro da
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23