• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kurbanlık fiyatları ağızları açık bıraktı! Vay anam vay

Erzurum Oltu’da her hafta cumartesi günleri kurulan hayvan pazarında fiyatlar yükselirken, satışlar da azaldı.

48 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

TC Bursa

Yoksulluk sınırı 20 bin TL olduğu bir ülkede vatandaşın büyük bir kısmı kurban kesemeyecek demektir.  
  • 4 Yıl Önce

Bunlar hep

Kemal Kılıçdaroğlu ve Cehape'nin suçu
  • 4 Yıl Önce

Ülkenin durumu zor düzelir

Gelinen nokta,millet kurban bayramında bile et yiyemeyecek
  • 4 Yıl Önce

Haso

Kurban kesmeyecem,kışın üşüyecem,yiyecek ve giyecekte ise eskilere devam,çocuğumun ihtiyaçlarını karşılayamayacam,kira elektrik,mazota maaşımın yarısını verecem.Biz niye yaşıyoruz!hamdolsun,çok şükür ki başkanlık sistemimiz var...Allah topunuzun belasını versin tez zamanda.Yönetemiyorsan,eğer müslümansan Allah rızası için koltuktan inin de yönetebilecek biri geçsin
  • 4 Yıl Önce

takoz

nihayet ülke de, hayvancılık sizin parti tarafından bitirildiğini anladınız
  • 4 Yıl Önce

kaya toprak

Destekledigimiz ve uyguladigimiz ekonomik sistemin sonucu. Eh birileri, asfalt yenmez demisti, kizmistik. Galiba hakliymis.
  • 4 Yıl Önce

Beyin

Çok ucuz iki tane almak lazım
  • 4 Yıl Önce

Qwwq

Ney ağzımızı kapatti ki
  • 4 Yıl Önce

Ali

Kurbanliklar pahali diyen vatandaşlar acaba yem ve balya fiyatlarindan haberleri varmi sadece kendi acindan bakmican bide üretici tarafindan bak
  • 4 Yıl Önce

VATANSEVER

ALMAYIN! MECBUREN FİYAT DÜŞÜRÜRLER FAKAT AHMAK ÇOK BİZDE ÇOKTAN SIRA ALMAK İÇİN ADLARINI YAZDIRMIŞLARDIR.... MÜSLÜMANLAR BENCİL OLMUŞ KENDİLERİNDEN BAŞKASINI DÜŞÜNMÜYORLAR. ÇOĞU ET HESABI YAPIYOR!
  • 4 Yıl Önce

TURAN ŞAHİN

yurt dışına kurban gönderimi artacaktır.Maksat gerçek kurbanın yerine getirilmesi esas dır.2 bin tl ye yurt dışında gerek kızılay,diyanet ve diğer kuruluşlarımız gerçek mana da yerine getiriyorlar..
  • 4 Yıl Önce

Uğraş

Benim gibi düşünen çokmuş haydi hayırlısı kurban ibadeti Afrikaya bizim ülkemizde bu farklı yerlere gitti malum o kadar çok ahlaksız kalpazan fırsatçı kan emici hain var ki alın ulan o hayvanların ayaklarını.......
  • 4 Yıl Önce

ersan

52 yasindayim 30 senedir her sene kurban keserim ama bu sene zor.sayin c.baskanimiz hep derdi ki chp doneminde insanlar kurban kesmesin diye maaslari odenmez hayvanlar saklanir di demisti
  • 4 Yıl Önce

Çankırı'lı

Dişi dana? , Erkek dana?
  • 4 Yıl Önce

nuri kabakcı

busene çok kimse kurban kesemez kurbanlıklar almış başını gidiyor bende kesemem çünkü emekliyim geçinemiyoruz dayanacak gücümüz kalmadı devlet utansın
  • 4 Yıl Önce

Muzaffer

Kul azdımı HAK Yazar Ramazan Bayram Kurban Bayram hesap kaç gün tatil perşembe cuma da tatil olsun oteller dolu yeryok lahmacun 100 tl yaygara Ana Baba ziyaret olmasada olur bidamı gelgez Dúnyaya asgari ücret ne kada kurban düşermi danayamı girse beyaz gibi tavuk kesse
  • 4 Yıl Önce

ne ekersen

Köyleri kalkındırmaz, yabancı inek ve yeme bel bağlarsak böyle olur.
  • 4 Yıl Önce

AHMED

AFRİKAYA GÖNDERİRİM KURBANIMI İHH İLE, FIRSATÇILARDA KAZANMASIN.
  • 4 Yıl Önce

Turan

Kurban kesmem olur biter dinimize göre kurban bana düşmüyor param yok
  • 4 Yıl Önce

Haklı

Böyle giderse seneye kimse kurban kesemeyecek
  • 4 Yıl Önce

Pandora

Bu fiyatlarsa çok uygun.
  • 4 Yıl Önce

emekli

sayenizde bu kurban, maddi durum sebebi ile görevimizi yerine getiremeyeceğiz, bunun vebali size yeter beceriksizler..
  • 4 Yıl Önce

Olabilir

Her şey Bill Gates'in istediği gibi gidiyor. Ben de ülkeyi bizim hükumet yönetiyor sanıyordum!
  • 4 Yıl Önce

Durmuş aga

CeHaPe zihniyetinin! bizi getirdiği durum. Akp ye kalsa kurbanliklari bedava dağıtırdı.
  • 4 Yıl Önce

Hamido

Herşeyi akpartiye bağlayanlar ; acaba rabbim fırsat vermesin diğer çapsızlar gelse eti 10 liradan yiyeceğinizimi sanıyorsunuz ?
  • 4 Yıl Önce

kayserili

mal satilmayinca fiyatlar mecbur duser
  • 4 Yıl Önce

Hamido

Kurban ,fırsatçı ahlaksızlar ıçin bir vurgun aracı oldu .kurban etının kilosu markette satılan etin 2 katı fiyatına geliyor.
  • 4 Yıl Önce

Şükrü Uçar

Dış güçler mi artırıyor acaba
  • 4 Yıl Önce

M.e.koç

Dünyada saha ucuz Yem varsa iktidar oradan getirecek ama yok
  • 4 Yıl Önce

Şahın Gür

Herhalde halkın vatandaşın yem Fiat lari vede balye gibi vs haberleri yok
  • 4 Yıl Önce

Emine

....Dişi dana ne???
  • 4 Yıl Önce

Eko

Dagdan domuz yakalayip keseriz artik ne din ne iman ne vicdan ne Allah korkusu kalmadi kimsede Allah belanizi versin
  • 4 Yıl Önce

Cengiz

Fiyatları düşük bile yazmışlar. Emekli, asgari ücretli, memur hatta tek maaşlı doktora bile pay dağıtabilirsiniz bu arada. Hac gibi kurban da zengin ibadeti olacak bu gidişle.
  • 4 Yıl Önce

Muzdarip

Olacağı buydu. Siz 5199 sayılı ucube kanun ile barınaklarda ve sokaklarda 25 milyon it beslerseniz bu millet et bulamaz.Itlere harcattığınız milyarlarca lira Bu millete sokakları dar ediyor bu da cabası tâbi. Koyun kuzu beslemek yasak ama köpek sebes sokakta , vay anam vay. Tam bir deli dumrul düzeni kurulmuş.
  • 4 Yıl Önce

Uçan türkiye

Nasıl arkadaşlar uçuyormu Türkiye herkes bizi kıskanıyor
  • 4 Yıl Önce

Akıl.

Akp bizi uçuruyor ....
  • 4 Yıl Önce

ibo

Ekonomi cok iyi, herkes bizi kiskaniyor...
  • 4 Yıl Önce

Adil

Kurban Kesersin veya Kesmesin Tamamen Taktirine Kalmis Yokluk Rolü Oynamaya Gerek Yok Ayiptir Günahtır Nankörlük Yapmayin
  • 4 Yıl Önce

diyarbakırlı

Ya Allah aşkına bak ya, BİM market zinciri bu millete hıyarı layık görme bahanesiyle indirim yapmış. Daha ne hakaretler göreceğiz.
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

biz kesince azalıyor demek ki? valla bunu hiç düşünememiştim... biz kesmeyince bakalım nasıl çoğalacaklar... domatesi falan da kesmeyin ooolum, kesmeyin de çoğalsın...
  • 4 Yıl Önce

ünal

beyler biz bildik bileli eskiden beri istanbul da koç keserdik. 
  • 4 Yıl Önce

İzmit Yenişehirli

Bu sene kesinlikle kurban kesmiyorum diğer 4 ortağımda kesmiyecek hiç olmazsa afrikadaki garip guraba aç kardeşlerim yesin ve bu sene hayvan sahiplerine hayvanlarını satacam diye bakmasın yine burada görüşeceğiz
  • 4 Yıl Önce

dahi

çok sevdiginiz Akparti sayesinde bunlar.  
  • 4 Yıl Önce

Mustafa Mankaloğlu

Ulan.Kılıçdaroğlu Türkiye yi ne hale getirdin.
  • 4 Yıl Önce

Kurban

Çok basit, kurbanınımı yurtdışına bağışlayacağım. Fiyatları yükseltenlerde hayvanlarıyla beraber 2022 yi ahuırda geçirirler artık.
  • 4 Yıl Önce

Saffet

Yem parasindan hiç kimse inanmıyor fakat köyler mahalle olunca mera kalmadı demir fiyatlari artinca ineklerin nal fiyaatidaa artti en iyi inandırıcı yalan böyle olur Yinede doğruyu söyleyin AKP istemiyoruz REİSİ istemiyoruz deyin ısci emeklisi haric cak diyene para cuk diyene para verdi ama işçi emeklisi haric aartik insanoğlu doymuyor şükür yok bereket yok
  • 4 Yıl Önce

Veli

Haber eksik yazmışsın akit aslında şöyle haber yapardı CHP zihniyeti kurban kesilmesin diye zam yapti
  • 4 Yıl Önce

diyarbakırlı

Her yıl kestiğim kurbanımı bu yıl maalesef kesemeyeceğim anlaşılan. Allah günahlarımızı af etsin.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23