• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

28 Şubat darbecileri küçücük bir özür dilemeden tahliye istiyor!

28 Şubat davasında tutuklanan darbecilerin yakınları, Ankara'da Barış Terkoğlu ve Sami Menteş ile bir araya geldi. Darbeci eski Tümgeneral Erol Özkasnak'ın eşi Reyhan Özkasnak, başörtülülerden küçücük bir özür dilemeyip, tahliye isterken, darbeci eski Korgeneral Vural Avar'ın eşi Tuna Avar da "Herkesin duasına ihtiyacımız var." dedi.

35 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Duacıyız

Biz zaten size hep duacıyız. Başındaki örtüden dolayı saatlerce tuvalette saklanmak zorunda kalan bir bayan öğretmenden nasıl bir dua beklenirse, bize size o duayı gece gündüz yapıyoruz. Bizim yaşadıklarımızı sizin yavrularınız da yaşasın inşallah.
  • 4 Yıl Önce

Anladım Ccanımm

Sen hiiçç merak etme size de, sizin gibilere de gerekli 'DUA'ları booll bol yapıyoruz..RABBİMİZ(CC) kabul buyursun...Amiinn..
  • 4 Yıl Önce

hatırla

dua edenleri öcü muamelesi yapıpta şimdi dua istemek aptalca değilmi? Bence beter olun emi
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

Onlar ancak Allaha tövbe eder namazı kılar zekatı verirlerse dinde kardeşiniz olurlar. O zamana dek yapabilen hidayet ister yapamayan beddua eder. Bu insanlardan af özür dilemekle bile olmaz. Bu tür günahları affetmek barışmak kula düşmez. Dostluğun düşmanlığın dinde kardeşliğin tövbenin şartlarıda Allah tarafından bildirilmiştir. Önce Allahın emrettiği düzen sağlanmalıdır. Bunu içinde hayırlı bir nesil yetiştirmede dahildir Bu düzeni sağlamayan herkes sorumlu suçludur af yetkisi olamaz. Allahın hükümlerince cezalarını çekmedikçede adalet yerini bulmaz. Allaha ve peygamberine savaş açanların ve yeryüzünde bozgunculuk yapanların cezası sürülmeleri el ayak çapraz kesilmesi veya asılmalarıdır
  • 4 Yıl Önce

Hayro

72 yaşındayım…Onların ceza çekmeleri…Orada günahlarını ödemeleri..Finallerinin çok kötü bir sonla bitmesi…Benim bu dünyadaki en büyük mutluğum…Yaşasın adalet…
  • 4 Yıl Önce

Çerkez

Size ancak şöyle dua ederiz Allah belanızı versin ateşiniz bol olsun , sizi sabetaycı hainleri
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Bunlar müslümana eziyet edenler degilmiydi ki dua istiyorlar
  • 4 Yıl Önce

Şahin

Önce mağdur ettikleri insanlardan af dileyip özür dilesinler, sonra dua istesinler.
  • 4 Yıl Önce

Bay b

Müslümanlara kim zulüm ediyorsa yaşattiklarini yaşamadan olmesinler zalimlere merhamet masumlara zulümdür bunlari af edende suça ortaktır ve oda zulüm yapmıştır.
  • 4 Yıl Önce

Ahmet Kenan uçar

Çektirdiklerini çeksinler orada çürümeleri için duacıyız
  • 4 Yıl Önce

Mustafa AKGÜL

Bu darbeci artıkları içerden hiç çıkmamalı bence. Duam bu. Buda benim fikir hürriyetim, nokta.
  • 4 Yıl Önce

Sefer

Rabbim sizi lut kavmiyle haşretsin
  • 4 Yıl Önce

Osman çakıcı

Beter olsunlar
  • 4 Yıl Önce

Yusuf

Yaptığınız zulümlerin hesabının minicik bir kısmını bu dünyada çekiyorsunuz, asıl hesap ahirette. Mekanınız ebedî Cehennem olsun, işte hak ettiğiniz dua.
  • 4 Yıl Önce

Nazim Arat

Aksam yediğin hurmalar, sabah seni tırmalar. 28 şubat atasozu olarak düşünmelerini tavsiye ediyorum. Bu millettin vergisi ile maas alıp bu millete zulmedenin vereceği bir hesabı olmalı. Düşmana karşı vermesi gereken savaşı kendi milletine veren insana dünyanın her yerinde hain derler.
  • 4 Yıl Önce

xxx

@Ercan Yusuf Amin ecmain kardesim, hayirli Ramazanlar!
  • 4 Yıl Önce

aslan

olur bukadar hainlikten bukadar vahşilikten ve halka ve memlekete bukadar zulüm ve işkenceden sonra utanmadan birde dua isteyebiliyorlar bunlarda utanmada yok ya dahada beter olun o hainlerde zindanlarda çürüsün
  • 4 Yıl Önce

Vatan

Bak sen arsızlara utanmadan konuşuyorlar  
  • 4 Yıl Önce

mürşid

çok zulm ettiler,helallik istemeyi nasip etmeyen rabbime hamd olsun
  • 4 Yıl Önce

bunlarında atılması lazım

bunlarda destek veriyor diye atılmaları lazım ama ah nerede adalet. 
  • 4 Yıl Önce

Bilal

Allah daha beter etsin. 
  • 4 Yıl Önce

Özkan

Derhal hemen güzel bir BED DUA edelim hep beraber.
  • 4 Yıl Önce

sukru

Vay canına,bunlar duayıdamı blirmiş.
  • 4 Yıl Önce

www

Zalime merhamet mazluma eziyet ve ihanet olur. Sizin duayla isiniz olmaz. Pasa pasa cezalarini cekecekler. Umarim kodesten lesleri cikar.
  • 4 Yıl Önce

Hamit

Herkezin Bedduasını Alırsınız İnşallah İlk Benden Olsun Amin.
  • 4 Yıl Önce

İbrahim Alkılıç

Evet duamız şu ki, o zindana girenler oradan sağ olarak çıkmasınlar inşaallah, amin.
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Darbeci bu general ve eşleri bu eylemleri zamanında ülkenin kralı ve prensesleri gibi kendilerini üstün ırk olarak görüyordu Türk müslüman halkından , bugün o ihtişamları bitmiş ve erimişlik duygusu ile duayı hatırladılar
  • 4 Yıl Önce

T.C

duami? ALLAH sizi bin beter etsin yaptiklariniz ve bu asil milletin evlatlarina cektirdikleriniz icin. daha sizlerle mahserde gorusecegiz...
  • 4 Yıl Önce

Erkan

Allah kurtarsin
  • 4 Yıl Önce

zalimlere yapilacak dua bed-dua dir! mit provokatoru baris bilmemnenin yainda ne isiniz var? milli-yerli-kutsal karsiti dayanismasi mi

.......
  • 4 Yıl Önce

ata

çektikleriniz çektiktirdiklerinizle kıyas edilemez.... siz kariyerinizi hayatınızı yönlendirmişsiniz kazancınızdan yiyiyorsunuz.... ya hayata tutunamamış sayenizde yaşam perspektifi yokolmuş beyinler... bence çektikleriniz size ödül....
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Acipinar

haketiginizi buldunuz dindar insanların çocukları ne yaptida kapılardan koydunuz alçaklar sizi
  • 4 Yıl Önce

Adil

Ediyoruz tabi. Allah soyunuzu kurutsun inşallah.
  • 4 Yıl Önce

salih örs

sadece beter olun diyebilirim.size dua kabul olmaz allah katında.
  • 4 Yıl Önce

ercan yusuf

Onlar için şöyle dua ediyoruz,YARABBİ 28 şubatta müslümanlara neler yaşattırdılarsa onlarda onu yaşamadan gebermesinler inşallah
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23