• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kılıçdaroğlu utanmadan bir de duyurdu! "Eşimden az önce haber geldi"

Daha önce vatandaşların ödediği elektrik faturasını ödemeyeceğini açıklayarak eşi görülmemiş bir kepazeliğe imza atan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, yeni gelişmeyi utanmadan sosyal medya hesabından paylaştı. Geceliği 100 bin liralık ultra lüks otel odalarında pozlar veren Kılıçdaroğlu yaptığı paylaşımda "Eşimden az önce haber geldi, bugün elektriğimizi kesmişler." ifadelerini kullandı.

77 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Bozok

Eşinin üzerinde 1290 TL lik blüz olduğu söyleniyor elektrik borcu 3 aylık 1200 TL. İmiş. Şovmen lik. Ayrıca istanbulada öğrencileri bedava evkadınları bedava taşıyacaktınız neden taşımıyorsunuz.
  • 4 Yıl Önce

Tüketici

Başkan aslında büyük bir soruna dikkat çekmek istedi. Ama her zamanki gibi herkes gerçek konuya halkın sorunlarına yönelmek yerine sayın kılıçdaroğlunu eleştirmeyi seçti. Lakin gerçeklerin üzeri hiç bir zaman örtülemez doğası gereği.
  • 4 Yıl Önce

Hımm

Ne olacak sana koymaz ki gidersin Hilton otelinde kalırsın ne de olsa para senden çıkmıyor
  • 4 Yıl Önce

Mesut Sarp

Adam sadece elektrik şirketlerine peşkeş cekilen vatandaşların durumuna dikkat cekmek icin kendi faturasını ödememiş. Hepsi bu.şu utanmazca densizce küfürlerle agzı salyalı kudurmuşlara bi bakın, ne halde olduklarını cok iyi anlarsınız.
  • 4 Yıl Önce

Mesut Sarp

Adam sadece elektrik şirketlerine peşkeş cekilen vatandaşların durumuna dikkat cekmek icin kendi faturasını ödememiş. Hepsi bu.
  • 4 Yıl Önce

Çok komiksin

Hadi bakalım nezamana kadar ödemiycen. Bari bunda samimi ol.
  • 4 Yıl Önce

KEMALİST

ADAM, BURADA ELEKTİRİKDEN PRİM ELDE ETMİYOR ,KİM ELEKTİRİĞİNİ NEDEN KESTİRİR? BURADAKİ MESELE,GERÇEK ANLAMDA BU DURUMA DÜŞEN ÖDEYEMEYEN YOKSUL İNSANLAR. BELKİDE DOĞAL GAZI BİLE YOK, ELETİRİĞE İHTİYACI VAR ,KABLOYU KAÇAK BAĞLAMAYA ÇALIŞAN İNSANLAR VAR..!ADAM BU EYLEMİ SEMBOLİK YAPMAKTA.
  • 4 Yıl Önce

osmanli

Gozun aydin!
  • 4 Yıl Önce

ULAN ÖKÜZ SEN KIMSINKI BU DEVLETIN ELEKTIRIGINI ÖDEMEMEK

UTANMAZ BIRDE ALGI OPARASYONU YAPIYOR SENI TERÖRIST DESTRKCISI BÖLÜCÜ SENI CIKMIS SATILMIS BIRDE BAKIN MILLETIM DEVLET BENIM ELEKTIRIGIMI KESMIS TABIKI KESECEK SIRADAN BIR VATANDAS ELEKTIRIK FATURASINI NASIL ÖDEMEDIGI ZAMAN KESILIYORSA SENIN GIBI SIRADAN BIR BÖLÜCÜNÜN DE ELEKTIRIGI KESILMESI SARTTIR SEN PADISAHMISIN ULAN BEYNAMAZ ONUN BUNUN TASMALI USAGI
  • 4 Yıl Önce

fahri

Helal olsun başkanım. Geliyor gelmekte olan.
  • 4 Yıl Önce

432

alçak yüssüz terörist destekçisi ve sevicisi bu teröristler geberdiği zaman üzülüyor ağlıyordu nede olsa fetöcü abd nato kuklasıdır
  • 4 Yıl Önce

Kanuni

Niyetini Allah bilir . %200 zammı sineye çekeceksin , tepki verince de tu kaka diyeceksin.... Elektriği her kesilen 100 000 TL/gün otel odasında mı kalıyor ? 2013 yılında yıllık %4 buçuk gecikme zammından %120 Yiüfe yıllık fiyat artışına geldik.
  • 4 Yıl Önce

Ya vah vah

Çok üzüldüm kemal çok ciğerleri parçalandı sen geceliği 100 000 tl olan otelde kal ama faturanın ödeyemeyen durumuna düş vahhhhh kamal  
  • 4 Yıl Önce

Umuda

yav ne kadar halkçı kalender mütevazi adamsın inandık ve hemen oylar sana
  • 4 Yıl Önce

Başarılı Oldu

Fahiş zamlara dikkat çekti ve başardı.
  • 4 Yıl Önce

Turgut

Ayıp size birde dindar geçiriyorsunuz adam utanılacak ne yaptı protesto etmek unanmazlik mı bu gazeteyi okuyanlar elektrik zammı memnun her halde
  • 4 Yıl Önce

Celal Öksüz

Karanlıkda kalan bir tek sizsiniz. Ne yazık farkında bile değilsiniz.
  • 4 Yıl Önce

merdo

vatandaş da ödemekte zorlanıyor. güzel eylem.
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Bildiğin ayaklanma çağrısı bu.
  • 4 Yıl Önce

Sütçü İmamın torunu

Reis fakir fukara ve yaşlıların aylık 100 tl ye kadar elektrik faturasını zaten almıyor. Ödeyemeyen varmış hadi oradan ödemyeni görüyoruz işte adam boğaz manzaralı otel odasında .ayrıca elektrik faturası da yokmuş...orada.
  • 4 Yıl Önce

Karadenizli

Devlet bankalarindan milyarlarca kirediler kullanan basta ziraat bankasni devleti dolandiranlarada bir haciz islemi baslatsinlarya basta demirören milleti yiyen yiyene ulke ciflige dondu
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Beter ol!
  • 4 Yıl Önce

MAL"LIK YAPMASAYDIN.!!!

ADAM GİBİ ÖDESEYDİN FATURANI.!!!
  • 4 Yıl Önce

Muammer

Ben ödemeyince de kesiyolar
  • 4 Yıl Önce

erdal

cumhuriyet dedin yemedi adalet dedin yemedi buda yemez kısacası artık sıkıntı vermeye başladın herhalde gidicisin gibi gibi
  • 4 Yıl Önce

Halil

Ulan beter ol ahlaksız adam
  • 4 Yıl Önce

www

100.000TLlik otel parasina cok elektrik alinir. Cok ucuz bir sov Kilictaryan, yemezler. Hadi baska kapiya
  • 4 Yıl Önce

İSMAİL H.İLİŞE

UTANMAZ ARLANMAZ AHLAKSIZ GECELİĞİ 100 BİN LİRA OTELDE GÜNLERCE KAL FAKİRLİK ÜZERİNE EDEBİYAT YAP GERÇİ İNANAN ÖKÜZLER"DE VAR ½ 20-23 BİR KESİM MAALESEF VAR.<<<<<
  • 4 Yıl Önce

Hamido

La ne uyuz bir adamsın sen ya .
  • 4 Yıl Önce

İBRAHİM

GERÇEK İSE HELAL OLSUN SANA ERKEKSİN SEN , HATTA HAFTAYA CUMA MESAİ BİTİMİNE KADAR ELEKTRİĞİ AÇTIRMA İNAT ET MUM YAK OTUR ÇOK PİRİM YAPARSIN DİKKAT BAYRAMDAN ÖNCE AÇTIR FAZLASI SENİ SIKAR
  • 4 Yıl Önce

İhsan

bu elektrik faturaları çekilirmi. Kılıçdaroğlu destekliyorum bu konuda.
  • 4 Yıl Önce

Tik

Mağdur olmanın getirisi iyidir Türkiye de.
  • 4 Yıl Önce

nasıl elektrik alacaksın görecen

sende senin hevallerin gibi yüzde seksenine denk geliyor bedava elektrik su parası vermeden hayat sürüp bizlere kaptırması gibi sende bir kişi daha kaptırsa ne olur diyosunda zamanı gelecek kaptırma nasıl olur göreceksin
  • 4 Yıl Önce

Yaşamak güzel

Sen vatan haini ermenisin senin eylem dediğin hainlik tir
  • 4 Yıl Önce

Reis

Birde dusunun bu adam Turkiye yi yonetmek istiyor yazarken bile gulmekten oldum ya
  • 4 Yıl Önce

Maraşlı

Kasetde çalmaz elektrik yok. K.k rol yapma geceliği 100 bin liralık otele karınida al git. Orası senin için daha avantajlı elektrik faturası da yok......orada
  • 4 Yıl Önce

EYT

Neden utansın bizi bu duruma getirenler dağıtım şirketlerini satanlar utansin
  • 4 Yıl Önce

Ayrıcalığın mı var? Otele 100 bin veren sen

Ben de ulaşıma fahiş zam yapan chp li beldelerde akbil basmadan binsem olur mu ne dersin kemal?  
  • 4 Yıl Önce

Dallı

VAY BE TÜRKİYEDE YAŞAYAN Bİ VATANDAŞ DEĞİL SANKİ.HALKÇI GEÇİNENLER HALKTAN FARKLI MI UYGULAMA BEKLİYORSUNUZ.RECETE SÖYLE DE DE BİZE DE FAYDAN DOKUNSUN.
  • 4 Yıl Önce

Kamil

Neden utansın ki?Bir şey mi çalmış.
  • 4 Yıl Önce

Neco

utanilacak ne varki adam pahaliligi protesto etmis.. sizde amma sacmaladiniz utanmatan diyerek
  • 4 Yıl Önce

Neco

utanilacak ne varki adam pahaliligi protesto etmis.. sizde amma sacmaladiniz utanmatan diyerek
  • 4 Yıl Önce

adem yaman

fitneci  
  • 4 Yıl Önce

Taraflı

Nasıl yani? Elektriğe yüzde 127 zam yapanlar utanmıyor da, milletin sesi olmak için bu zammı protesto eden siyasetçi mi utanacak? Bu işte bir terslik var. 
  • 4 Yıl Önce

sukru

İş bankasından aylık bir milyon tl.cukkalıyorsun utanmadan elektrik parası şovu yapıyorsun ama elektrik ücretinin beş katı tutan jeneratörün yakıtının parasını tiko ödüyorsun.
  • 4 Yıl Önce

osmanmert

puhahahaha gaz lambasıyla oturursun artık. Ya da jenaratör al kendine
  • 4 Yıl Önce

Özkan

Kılıçdaroğlu'nun dikkat çektiği konuyu anlamayacak insanın aklından şüphe ederim.  
  • 4 Yıl Önce

emekli

ya şu mahlukatı haber diye gündeme getirmeyin.
  • 4 Yıl Önce

HKHK

sen evini yönetemiyorsun evin elektriği kesilmiş ülkeyi nasıl yöneteceksin.  
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

OTURUR MUM YAKARSIN AHMAK ÖDEYEBİLECEK DURYMUN YOK MU? SENİN DERDİN BAŞKA OTEL ODASINA 100.000 BİN LİRA ÖDERSİN AMA.
  • 4 Yıl Önce

Neron11

Sabancı nasıl kıymış KK 'ya, peki KK faturayı ödemeyip başka bir sonuçmu bekliyordu, ama eşşek gibi o faturayı ödeyip elektriği açtıracaksın KK  
  • 4 Yıl Önce

Fırat Kalkanı

Geceliği 109bintl hilton suit odada kalacağına, o para ile hem kendi elektriğini hemde mağduriyet edebiyatına alet ettiğin vatandaşların elektrik parasını ödeseydin ya!...Haya imandandır!
  • 4 Yıl Önce

mehmet soylu

eşini bu işe bulaştırma
  • 4 Yıl Önce

Pala Remzi

Seni tanımayan kalmadı KILIÇDAROĞLU; PKK'nın yandaşı olmak için elinden ne gelirse fazlasını yapmya çalışan bir kişisin. Sen, Fetö'nün avukatlığını yapmadın mı, senin danışmanların, hukukçuların Fetö'den tutuklanmadı mı ? Sen ne yaparsan yap, TÜRK MİLLETİ senin karakterini çok iyi biliyor; şarlatanlığı bırak
  • 4 Yıl Önce

volkan

Yaaa ARKADAŞŞŞŞŞ!!!! HEP TRAŞŞŞ HEP LAFI GÜZAF!!! SENİN çözümün neeee arkadaş?????  
  • 4 Yıl Önce

Bekir

Murat gözükara sen o ata sözünü taniyormusun "Deve dikeni.." tamda senin gibilere uymus.
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

yahu sen gandi olamazsın. ister yürü, ister ödeme, ister sivil itaatsizlik yap.  
  • 4 Yıl Önce

Musa aslan

Vallahi billahi Ak partiliyim Ama sizin bu sözünüz asil utanacak olan bu yaziyi yazandir ayip be ramazan ayindayiz birileri yiyor diyeri kötüluyor ama ayip be  
  • 4 Yıl Önce

Başçavuş

On yıldır Bu Ermeni Kemal Nerede Yaşıyordu Elektrik Faturasını Ödemeyenler in Kesiliyordu iyi Olmuş Hattını Ömür Boyu Kapatın
  • 4 Yıl Önce

123

haram olsun, o elektrik 
  • 4 Yıl Önce

coskunakademi

adam dikkat cekmek için elektriğe gelen zamları gundeme almak için böyle bir yol izledi yani ödeyemeyenler için yani düşük gelirliler için utanacak ne yapmış ki
  • 4 Yıl Önce

İbrahim

yav he he. sensiiiiiin...
  • 4 Yıl Önce

AA

Vatandaşa örnek olsun diyeceğim ama normal vatandaş zaten bunu biliyor. Fatura ödenmediğinde elektriğin kesilmesi gayet normal bir durum, daha yeni öğrenenler var galiba. Bir ekmeğin bile parasını vermeden alabiliyor musun?  
  • 4 Yıl Önce

lütfi

Vatandaşa iyi bir gözdağı verildi.Ödemezsen gözünün yaşına bakmayız.
  • 4 Yıl Önce

MEHMET

Ya sen gerçekten bu halkı bizi saf mı zan diyorsun sen 12 eylül öncesi kalıntılardansın senin düşüncen hep aynı hiçte değişmez şu an oy uğruna duygu sömürüsü yapıyorsun SSK Döneminde kimleri tedavi ettirdiğini herkes biliyor kimse artık duygu sömürüsünü edebiyatları yemiyor KILIÇDAROLGU
  • 4 Yıl Önce

Alperen

İtaatsizlik değil direniştir.sen bir hukuk devletinde yaşayıp söylediğin söze bak o zaman bizde seni kabul etmiyoruz git yunanistanda yaşa
  • 4 Yıl Önce

Halis

Adama faturasını öder ama ödeyemeyen 3,5 abone var onların sesi olmuş. Gayet doğru bir davranış. Ülkeyi bu hale getirenler utansın.
  • 4 Yıl Önce

www

100.000 TL vererek otel odasina tasinirsin sorun kalmaz. Sevsinler senin direnisini, Allah cc seni cok daha beter etsin, sen rezil rüsvalikta sinir tanimiyorsun Kilictaryan
  • 4 Yıl Önce

Sami

Borçlarını ödemeyene yapılan bir işlemdir.
  • 4 Yıl Önce

Fikret türk

Ne yapsalardı by ka mal, biz ödeyemeyince kesiliyor bu gayet normal bir durum senin bu memleket te bir ayrıcalığınmı olacaktı hem ödemeyeceğim diye çemkir şimdide ağla yalan kumkuması seni
  • 4 Yıl Önce

ayhan

ne kadar taraflı ve yalan haber yapıyorsunuz,hiç Allah korkusu yok mu sizde?  
  • 4 Yıl Önce

Küstah

Utanmaz bu utanmaz yakında seçim mi var acaba patlamalar başladı utanmaz ,suruyaya huzur götürürken huzurumuz kaçacak bütün bunları Allah mı yaptıyor.
  • 4 Yıl Önce

Arif

Ülkeyi bu duruma getirenler utansın.
  • 4 Yıl Önce

Saffet

Teknolijiyi mum ile kullanmak iyi bir icad iyi bir duşunce
  • 4 Yıl Önce

Fiko

Kusura bakmayın ama Kılıçtaroğlu niye utansın. Binlerce, milyonlarca vatandaşta faturasını ödeyemiyor ve 3,5 milyon abonenin elektriği kesilmiş. Utanacak birileri varsa ülkeyi bu duruma getirenler utansın. Allah yar ve yardımcımız olsun.
  • 4 Yıl Önce

Yozgat

He be  
  • 4 Yıl Önce

Murat gözükara

Bizde yedik...ucuz şov.......maaşını alma asgari ücretle geçin.....jeneratör çalışıyor...bizde yedik...makam arabasının benzini aylık 100 binlirayken kimi yutturuyon....
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23