• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Çocuk oyuncağına çevirdiler bu işi! Hastalar servise doktorlar eyleme

Siyasi sebeplerle eylem yapıp iş bırakan ve hastaları serviste bırakan politize doktorlar, yine iş bırakma kararı aldı.

17 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

çözüm bu

eğer ülke huzura güvene ihtiyacı varsa önce bu terbiyesiz şerefsiz tabibler birliğinden tmmo sından barolardan devam edecen acımadan haşırt vede gacırt diye şey yapacan tek çözüm
  • 4 Yıl Önce

Dallı

PARASAL HAK DİYE YEMİNLERİNİ ÇİĞNEYİP HASTA SAĞLIĞI İLE OYNAYAN ELEBAŞI SAĞLIKÇILARA HUKUK GEREKENİ YAPMALI.NE O HALA YETMİYOR MU.BİRAZ İNSAF.DEVLET KAPISINDA İŞ BULAMAYANLARI DA DÜŞÜNÜN
  • 4 Yıl Önce

İşin garip yanı

Ilkokul mezunu bile olmayan güruh, sadece üniversite egitimi en az 6 sene olan doktorlara küfrediyor.
  • 4 Yıl Önce

Serhat

Sen böle haber yapacağına Dr lar ne istiyor bir gün olsun yazdın mı  
  • 4 Yıl Önce

Abdrhman

Bırakın eylem yapmayı daha şimdiden hastahaneye yaptırmıyorlar.  
  • 4 Yıl Önce

Nur

Bunlar çok hain yahu öyle şikayetler varki doktorlar hakkında inanamıyor insan anjio yapıp iki stent takıldı deyip tespitte bu işlemleri yapmayan doktor mu ararsınız diyabet hatası kadının kesilmesi gereken el parmağını yarım kesip kemiği bırakan doktormu şikayet edin dedim cimere sağlık bakanlığına tv ekranlarına çıkıp doktorları ifşa edin bunların çoğu araştırma hastanelerinde kırdar gibi koşu yolu gibi hastanelerden çok şikayetçi vatandaşlar pratisyen doktorlar hastaları mahfediyor  
  • 4 Yıl Önce

Kocasolak

Sözde sorunlar mı??? TTB’nin teröre verdiği AÇIK destek yüzünden Doktora, sağlık çalışanlarına düşmanca davranan bir hükümet var.  
  • 4 Yıl Önce

ömer

hastahane var lakin doktor yok insan şahsiyet yetişmiyor artık çünkü eğitimimizde islamın adı yok
  • 4 Yıl Önce

ramses

Doktorlara yapılan zammı sağlıkçılar da birbirine girdiler; istedi olay ondan karıştı boş konuşanlarla işimiz olmaz;ekstra zam niye 
  • 4 Yıl Önce

All seeing eye

aşı ları bastılar millete bide eylem yapıyolar
  • 4 Yıl Önce

KARLIDAĞLAR

problemleri- sorunları var; hükümet te ilgilensin yani!
  • 4 Yıl Önce

Midyatlı

ben anlamam ama bu sandikalar gavur icadı olmalı yoksa bunlar bunu yapamaz başındakilere bakın anlarsınız.
  • 4 Yıl Önce

Lütfi

6 gün iş bırakmayın hepten bırakın da rahatlayalım
  • 4 Yıl Önce

İşinize gelmiyorsa ....

İşinizi bırakın gidin . Defolun. İşinize geliyorsa çalışın. Şantaj yapmaktan vazgeçin.
  • 4 Yıl Önce

Bozok

Katılanlar derhal meslekten atılmalı. Devlet memuru iş bırakamaz
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Hükümet niye görmezden duymazdan geliyor, adamlar çözüm istiyoruz diye feryad ediyorlar? Ana yasal hakları, ayrıca acilleri çalıştırıyorlar, yatan hastalara bakılıyor,
  • 4 Yıl Önce

emekli

25 hastahane yatış 26 sı ameliyat vardı şimdi hangi aya sarkacak kimbilir
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23