• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Nafakazede AYM’ye gidiyor

Türkiye’de büyük bir toplumsal sorun haline gelen “süresiz nafaka” meselesi bir türlü çözülmüyor.

6 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

süleyman

BU NAFAKA DURUMU MAALESEF KANGREN OLMUŞ DURUMDA BOŞANIRKEN ÇOCUKLARA BİLE ÖDENEN NAFAKAYA SINIR GETİRİLİRKEN BOŞANILAN EŞE SÜRESİZ NAFAKA VERİLMESİ MAALESEF ADİL BİE DURUM DEĞİL AYNI ZAMAN DA BOŞANAN KADIN İÇİNDE ÇÖZÜM DEĞİL.BOŞANILAN KİŞİ İLE BAĞI DA KOPARMAMIŞ OLUYORSUNUZ BU DURUM BOŞANAN KİŞİNİN YENİ BİR HAYAT KURMASINA ENGEL BOŞANMA RAKAMLARININ 270 BİN LERE DAYANDIĞI GÜNCEL DURUMDA BOŞANILAN EŞE MAKSİMUM 5 YIL NAFAKA ÖDENİP EĞER KADIN KENDİNİ TOPARLIYAMIYORSA SOSYAL DEVLET OLARAK NAFAKAYI 5 YIL SONRA DEVLET ÜSTLENMELİDİR.SAYGILARIMLA
  • 4 Yıl Önce

selami

mahmat ergun bey bende aynı dertten müzdarıbım. ancak nafaka artışını üfe 12 ay ortalamsına göre ödemelısınız o da bu ay %64 yargıtay içtahat kararları var bence fazla ödüyorsunuz
  • 4 Yıl Önce

NECATİ YILDIRIM

rte başkan olduğu sürece tüm yasalar kadın lehine + erkek aleyhine olmaya devam edecektir, chp-iyi parti gelirse çok daha kötü olur. rte ve bakanları her fırsatta vurguluyor:kadınlar aleyhine yasa çıkartamazsınız bizlere. hani rte mü'mindi, Allah yolunda gidiyordu? nerde islama uygun adil yasalar?
  • 4 Yıl Önce

Okur

Valla bu konu ülkenin en birinci sorunu haline geldi. Sayın cumhur başkanı süresiz nafaka sorununu çözecez diyor ertesi gün bakan çıkıp kazanılan haklar geri alınamaz diyor. Allah aşkına bu nasıl bir siyaset ülke yönetiliyomu idare mi ediliyo belli değil.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet ERGÜN

Üfe oranı olmuş % 120. Çalışan kadına bu adalet 10 yıldır nafaka ödettiriyor. Hayatımızı zehir eden birine hala nafaka ödemekten bıktık. 10 yılda bir insan fakirlikten kurtulamaz mı? Yazık Nafaka ödemekten yıllardır asgari ücretin altında yaşıyorum. Nafaka alan kadın da 6000 TL. maaşı ve nafaka ile hala fakirim diye adalet kanalı ile beni süründürüyor. 1000 TL nafaka alan kadın %120 üfe ile bu yıl 2200 TL. nafaka alacak
  • 4 Yıl Önce

cem

aile önemli değil. kadın çalışsın yeterli...bizleri muasır medeniyete çalışan kadınlar ulaştıracak!
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23