• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Erdoğan düşmanlığı ayarlarını bozdu! FOX dizisinin oyuncusundan çirkin ima

FOX TV dizisinin oyuncularından Neslihan Yeldan, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın ‘manda yoğurdu’ önerisi üzerinden çirkin bir imada bulundu. ‘Erdoğan düşmanlığı’ Neslihan Yeldan’ı çileden çıkarmış durumda.

29 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ahmer

Manda yi bir yesen için ısınır. Vesselâm!
  • 4 Yıl Önce

mehmet

kendisinden soğumuş çok tuhaf
  • 4 Yıl Önce

Kadir

Sen hiç aynaya baktınmı buzdolabı gibisin senin oynadığın dizilerdende biz soguduk
  • 4 Yıl Önce

Ömer Faruk demir

İnsan bazen melekler den üstün olabilirken. Bazen de manda hatta mundar bir hayvandan aşağı olabilir.
  • 4 Yıl Önce

İlhan Tingaz .

SANA ZATEN TOSUN OLUR
  • 4 Yıl Önce

tolga demir

manda ondan soğumamıştır bence
  • 4 Yıl Önce

tolga demir

manda ondan soğumamıştır bence
  • 4 Yıl Önce

Nuri

Emin ol tanımış olsa manda da senden soğurdu.
  • 4 Yıl Önce

Devran

Aranızda nasıl bir bağ vardı ki soğudun?
  • 4 Yıl Önce

Umuda

Şimdi Kılıçdaroğlu neyi sevip yiyiyorsa biz de ondan mı soğuycaz yemiycez bu nasıl cahil cühela mantığıdır. Sen nasıl dizilerde oynuyorsun bu kafa ile ama dizilerin çoğu senin gibiler için
  • 4 Yıl Önce

Gökyüzü

Nesinden soğumuş anlamadım.
  • 4 Yıl Önce

A goz

Manda kirilmistir arkadaşına çok üzüldük vah vah
  • 4 Yıl Önce

Erdal

Merak ettim mandayla aranızda ne tür bi ilişki vardıki
  • 4 Yıl Önce

Eren

Manda yoğurdu mayası bozuklara iyi gelmez.
  • 4 Yıl Önce

yoğurtcu

tabii akşama kadar yarım metrelik çikita muz yersen ne yapacaksın yoğurdu
  • 4 Yıl Önce

Emekli

Eyy akit! işler böyle işte. Koca makamı işgal eden sayin Erdoğan İslami görgü ve nezaketten uzak tavır sergileyip hodfruşluk nev'inden yediklerini anlatırsa, çakalların, edepsizlerin, İslam hasımlarının diline düşeceğini bilmeli ve kabullenmelidir.Millet tencere ksynatamazken kalkıp yediklerini reklam yaparsa olacağı budur.
  • 4 Yıl Önce

Bir

Recep Tayyip Erdoğan'dan ALLAH cc razı olsun, paylaştığı için Ne kadar samimi hep merak ederdim, yediği özel bir şey var mı? Dört saatlik uyku konuşmalar, toplantılar insan üstü çalışma MAŞALLAH SÜBHANALLAH, ALLAH cc Başımızdan eksik etmesin. Duamdır, Her daim. Basit gerici yobaz,sürüsü, anlamaz, Çağdaşlığı açık giysi, bilgisiz teknolojiden uzak yapay zekadan anlamayan...... Sürüsü köpek desem köpeğe hakaret olur aşşağılık iğrenç mahluk kadın.
  • 4 Yıl Önce

Mikail

O iki manda seni boynuzlarında taşışın o zaman barışırsınnnn...deyilmi...
  • 4 Yıl Önce

Ziyaretçi

Çatlayın patlayın canınız cehenneme bir ağaç yaprağı kadar değeriniz yok
  • 4 Yıl Önce

yozgat

beygir verelim
  • 4 Yıl Önce

Aydın

Sen kimsin be kendi çapında ötme!
  • 4 Yıl Önce

maraşlı

Neslihan Yeldan hanımefendiye önerim olsun,manda dan soğuduysan 
  • 4 Yıl Önce

serhat

mandanında çok şeyinde
  • 4 Yıl Önce

BUNUN GİBİLERE BİRİ SORSA

DÜNYADA EN BEĞEN DİĞİN ÜLKELER HANGİSİ  
  • 4 Yıl Önce

Metin

Erdoğan bu karışımı kimlere tavsiye etmiş yazıda göremedim emeklimi işçimi öğrencimi memurmu akit çalışanlarımı
  • 4 Yıl Önce

Magazin

Manda sevmiyorsanız ne verelim ablama.
  • 4 Yıl Önce

Kokana

Onlarda sana hasret değil zaten.
  • 4 Yıl Önce

Kadir

Bizim yada erdoganin muhafazakarligi varligimiz varligi onlarin k.cini kasindirir  
  • 4 Yıl Önce

Yorumum

Yazık
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23