• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Belediye yaşlı çifte iftar için getirdiği sıcak yemeği geri aldı

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde yaşayan 70 yaşındaki Necati Öztürk, Kdz. Ereğli Belediyesi’nin Ramazan ayında verdiği sıcak yemeğin evine getirildikten sonra geri alınması karşısında büyük şaşkınlık yaşadı. Yaşlı adam ve eşi yemekleri alınınca oruçlarını şekerli su yaparak açtıklarını söyledi.

26 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Gerçek söz

İHA nın yaptığı yalan haber belediye başkanını yaptığı açıklamayı da yayınlasanız insanları karalamaktan başka işleri kalmamış onlar yalan söyleyip sizde buna çanak açıyorsunuz Ereğli halkı ve belediye işbirliğiyle yapılmış bir iyilik hareketi bu allahtan koröaz kuldan utanmaz olmuş insanoğlu haksız ne varsa bir gün Allah’a bumu hesabını verecekler bunca insanın ayıp günah
  • 4 Yıl Önce

emekli

maalesef bu durumda çok insan var, hele hele b.şehirlerde halk ekmeklerin önündeki kuyruklara iyi bakın bu insanlar hobi olsun diye orda değil, anladınızmı, tuzu kurular.!!
  • 4 Yıl Önce

Ali

Kessinler tabi. Yardım muhtaçların hakki
  • 4 Yıl Önce

Tuhaf ki tuhaf

Yapanda.... yapılanda.... Allah her daim haklının koruyucusu olsun şu medya ortamında kim haklı kim haksız ne mümkün anlamak... İnsanlar zor zaman zor...
  • 4 Yıl Önce

ERdem

gayet güzel yapmışlar. İhtiyacı yokken kim yardım alıyorsa, hakkım helal değildir. Tembellik içlerine işlemiş, alışkanlık olmuş artık birilerinden dilenmek
  • 4 Yıl Önce

Leyla Armbruster

Ne kadar fena! O insanin uzerine Evi bile olsa, de ketten helal maasini aliyor. Evi de kendi parasi Ile almis.  
  • 4 Yıl Önce

KÖMÜRCÜ

ULAN KALLEŞLER.HABERİ İÇERİĞİNİ ÖĞRENMEDEN ALGI YARATMAYIN.İYİ OKUYUN AMA GEREKEN YERDEN SONRA YORUM YAZIN.İNSANLARI ÖTEKİLEŞTİRMEK AKP DÖNEMİNDE BAŞLADI VE HALADA DEVAM EDİYOR..ZATEN BURADANDA BAŞKA HABER GÖREMEZDİNİZ.
  • 4 Yıl Önce

Y.y

İlk etapta bende yadırgadım ama işin aslı birkere yemeği kimin aldığı belli değil. İkincisi adamın 3 tane evi ve arsaları var yani muhtaç biri değil
  • 4 Yıl Önce

Zafer

Gariban gibi davranıp gerçek ihtiyac sahiplerinin hakkını gasbeden bu sahısların neyini savunuyorsunuz. Bu sahsın 3 katlı evi gulucte dairesi var. Bankada parası var. Şimdi bu şahıs kalkmış ihtiyaç sahibi gibi görünüp belediyeden ucretsiz yemek alıyor. Siz de bunu haber yapıyorsunuz işin aslını astarını bilmeden. Çok yazık
  • 4 Yıl Önce

Yaşar Karagöz

Allah herkesin hayırlısını versin 
  • 4 Yıl Önce

Serkan arslan

Belediye baskani sayin pospiyik boyle bir insan degil sayin AKİT yetkilileri iyice arastirin oyle haber yapin tamam biliyoruz tarafli da degilsiniz zaten
  • 4 Yıl Önce

Kez Ereğli

Yalan haber belediyemiz yalan haber ilgili açıklamayı yapmıştır.  
  • 4 Yıl Önce

İbrahim

Bu haberi yapan siz gazeteciler.yaptiginiz bu habere kendiniz inandinizmi?  
  • 4 Yıl Önce

Özlem

Hiç yakışır Bi durum değil, yemeği geri almak nedir tovbestafurullah ya vicdanınız kurusun..
  • 4 Yıl Önce

Ayçe van den Hoof

Yapılanın ne insanlıkta ne de dinde yeri var. Ayıp ve günah. 
  • 4 Yıl Önce

MERTTT

bakıyorum chp li belediye aç bırakmış suçlu akp oluyor öyle mi. var ya bunlar iktidara geldi mi emin olun milleti kökten aç bırakırlar. akp yi suçlayanlara da Allah akıl fikir versin.
  • 4 Yıl Önce

Murat

Ramazan olmadan ne yapıyormuş bu yaşlı diyip arındırmaya çalıştıkları çift? Bahçeleri varmış.Tavuk yumurta satıyorlarmış ve emekliler evleri var ama şekerli suyla iftar ediyorlar. Diyecek çok şey var da demiyim.Bırak alma o yemeği de gerçek ihtiyaç sahipleri alsın.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Yaşlı adam taş kömürü nden emeli maaşı ne kadar daireden aldığı kira ne kadar evde yiyebileceği ne bu insanların belediye nin ekmeği nemi muhtaç gül gibi geçini maaş ve kirayla lütfen duygu sömürüsü yapmayın nice muhtaç insanlar var
  • 4 Yıl Önce

Orhan Albayrak

Verilen yardımın geri alınması böyle bir saçmalık görmedim hemen ilgililer hakkında gerçekse soruşturma gerekir
  • 4 Yıl Önce

Özgür

Bari o gün geri almasaymışlar!
  • 4 Yıl Önce

ömer

keşke bunu haber yapmasaydınız.adam emekliyse bir yakınını bulup evinde yemek yaptırabilirdi.devletinde kanunları vardır.burada belediye haklı bu vatandaş duygu sömürüsü yapıyor madem okadar düşkünse çocukları baksaymış 4 tane çocugu var ana babasına bakmıyor.sonrada belediye suçlu öylemi
  • 4 Yıl Önce

TÜLAY ÇİÇEK

Adamların üzerine kayıtlı ev olsa ne olacak daireyimi yiyecekler.Cok saçma
  • 4 Yıl Önce

Metin , akp den önce emekliler ferrarimi sürüyordu

Akp den önce millet sultanlar gibimi yasiyordu algiya bak ya , beyin su kaynatmis muhalette
  • 4 Yıl Önce

Metin

Bu amca yıllarca çalışmış emekli olmuş ama emekli maaşı yetmiyor aç kalmış hala akp ye oy verecem diyenler bu amcaların günahını alacaklar emekliyi bu hale akp getirmiştir
  • 4 Yıl Önce

İbrahim Alkılıç

Chp, Chp linin yemeğini kesmiş. Ama arkadaş yemek vermeselerde, açta kalsa Chp den vaz geçmez diye düşünüyorum.
  • 4 Yıl Önce

Ali Kaya

BELEDIYE HAKLI. Yeter artık bu herseyi devletten bekleyen anlayıstan . Türkiyede en çok istismar edilen konu devletin ve STK larin sosyal yardımlaŕı. Bu insanimizi tembelliğe ve dilenciliğe alıstırıyor. Nerede kendisi ac ve perisan iken gazi maaşıni bile kabul etmeyen çanakkale ve istiklal harbi gazileri.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23