• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bu sistemle elektriği bedavaya getiriyor!

Ordu'da yaşayan emekli imam Ahmet Ergin, dere kenarına hurda malzemeleri de kullanarak kurduğu sistem ile evinin elektrik ihtiyacının büyük bir kısmını bedava karşılayabiliyor. Elektrik faturasının 3’te bir oranına düştüğünü söyleyen Ergin, imkanı olan herkesin yapması gerektiğini belirtiyor.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ccc

ürettiğin fazla elektriği mahsuplaşma yöntemi ile devlete satabiliyorsun. Yapman gereken çift yönlü sayaç bağlamak.
  • 4 Yıl Önce

Fırat Kalkanı

Her kes dere kenarına böyle kafasına göre sistem kurarsa, derelerin hali çöplüğe döner. Devlet yasak koymalı.
  • 4 Yıl Önce

Hak

Herkesin evinden dere mi geçiyor.
  • 4 Yıl Önce

birisi

ne yazık ki evimizin altında dere yok :)
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23