• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Emekli Albay Feza Güllü'den şok itiraf: Uzaylılar tarafından kaçırıldım! 2 saat boyunca...

Emekli Albay Feza Güllü, 1990'lı yılların başında uzaylılar tarafından kaçırıldığını ve iki saat onların gözetiminde tutulduğunu öne sürdü.

47 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Fikret küçük

Arkadaşlar Feza güllü komutan 87 senesinde benim takım komutanımdı üsteğmen di bu anlatığı olay gerçek olabilir çünkü iyi bir asker iyi bir komutandı vatanını seven bir asker di ben yeni buldum onu hayal anlattığını sanmam hakkında kötü yorumlar yapmayın lütfen çok ayıp
  • 1 Yıl Önce

Tayfun İpekçioğlu

Teyzem ve eniştem Hoşdere köyünde yaşarlar olay yerinden 10 dakika ilerde Teyzem mutfak penceresinden tuhaf ışıkları görmüş Askerler o gece etrafta dolanıp durmuşlar O subay kaybolmuş Köy muhtarı olayı doğrulamış Çakmaklı Nükleer Harp Başlığı üssü gizliliği nedeniyle herkes susmuş Haber doğru arkadaşlar Zaten Türk askeri susar yalan konuşmaz adam herşeyi doğru anlatmış bütün köy şahit
  • 2 Yıl Önce

Nilgün Aldanan Bozoğlu

Bu subayın anlattıklarının doğruluğunu kanıtladık. Ekibimizden 7 kişi ile Tanıklarla tek tek görüştük. Konu askeri istihbarat nedeniyle gizli tutulduğu için yıllarca konuşmadan sustuğunu gözlemledik İstanbul da Pentagon nun atom bombası üssü olduğunu kaçınız biliyorsunuz ki Olay yerinde yapılam inceleme de ABD nükleer üssünün ve oradaki 8nci hava üs tesislerinin yerinden söküldüğünü gördük Subayımızın söyledikleri doğru dur Beyefendi ye çirkin şeyler söylemekle hata yaparsınız
  • 2 Yıl Önce

Nilay Sardağlı

Hanımlar Beyler eniştem olay sırasında aynı garnizon da astsubaymış Olay gerçek Adam doğruları anlatmış Eniştem bu olayı sivillere anlatamazdık dedi Feza beyi 40 küsür askerle aramışlar Olayı gören nöbetçi askerler varmış Zavallı adamı karalamış bazıları bu sayfada İçki içmiş demişler, adam bırak içmeyi o sırada nöbetten, eğitim subaylığından nefes alacak boş zamanı yokmuş Bazıları albayın ne işi var demiş hurdalıkta Hiç incelemeden çamur sürmüşler adama Adam olayı yaşadığında daha yeni teğmen miş Başarısından dolayı adam kurmay albay olmuş, bir olayı izlemeden, incelemeden öbür yorumlara bakıp yazanlar görülüyor burada. Olayı bir bölük asker görmüş Askerler konuşmazlar emir verilmeden Yazık utanın Yazdığınız ilgisiz, eleştiriler ile Adam Sırf Ata'ya benziyor diye çamur atan var yorumcular arasında Ne fena Bu subay doğuda sizler için kendini feda etmiş, adam donarak ölmüşde Ezurum Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde yeniden çalıştırmışlar kalbini Utanın eyy çirkin eleştiriler yazanlar Feza beyi boşuna karalamışsınız Adamın tüm askerlik hayatı tam puan sicil miş Eniştem olayı bizzat gören tanıklardandır Daha 40 dan fazla, asker şahit olmuş Boşuna adamı lekelemeyin Çok ayıp Hemde gıybet tır eğer Müslüman iseniz
  • 3 Yıl Önce

Ercan Talaslı

Arkadaşlar Olay yerini 30 yıl sonra gidip inceledik Her yeri yıkmış ABD Nükleer taburu giderken Türk Subayı nın 3 kez hipnoz yapıldığı hastaneye gittik Adam doğru konuşuyor Olayı yaşadığı sırada daha 24 yaşındaymış, çürüğe alınıp ordudan ayrılmamak için sustuğunu tahmin ediyoruz Gece hurdalıkta keşif yaptığı kayıtları gördük Adam malzemelerin yerini görmeye gitmiş Teğmen bile olsa kayıtsız kuyutsuz iş yapmamış Konu net ve açık Teğmen Feza doğru ları anlatıyor Biz göreceğimizi gördük Adam 2 saat 11 dakika sonra 4 km uzağa bırakılmış, olayın tanığı 43 asker var. Bu Türk subayının elini öpün, sizin gibi nankörlere hizmet etmiş bir kahraman Bizim tespit ımız bu (Anatolian News)
  • 3 Yıl Önce

Nahit Güngören

Abim bu komutanla askerlik yapmış Bu olayı bütün Tugay duymuş Saklı gizli yok dedi abim, eskiden askerlerin konuşması yasakmış medyada, emekli olunca gizli bilgiler hariç konuşmak serbestmiş. Komutana saygılar. Abim çok sıkı disiplinli askerdi dedi komutanı için, o tarihlerde ona bu olaydan sonra rütbe terfisi vermişler
  • 4 Yıl Önce

Ziya Yavuzlar

Dayımda ordaymış, olayı bütün askerler biliyormuş. Askerler konuşmaz. Görevini yapar. Dayım bu komutan çok efendi insandı dedi. O gün UFO nun indiği yeri aramışlar her yer darmadağınıkmış. Komutanın parkasını çalıların üstünde bulmuşlar. Dayım 1nci Ordu Mühimmat bölüğünün askeriymiş. Olay yerinde 8. Filonun Havacı askerleride gelmişler, her yeri aramışlar, Bu elektrik kesintisi ve oluşan hortum yüzünden her şey havada uçuşmuş.. Albay doğru söylüyormuş, Olayı bilmeyen yokki dedi
  • 4 Yıl Önce

Orçun Yeşilbayır

Tesadüfen okudum arasam bulamazdım. Rahmetli Babam anlatmıştı. Bu üsteğmenin hikayesini daha çocukken duymuştum. Babam onun komutanıymış. Bu olayı babam da anlatmıştı. Feza Alby doğru bilgi vermiş onu tebrik eder ellerinden öperiz. Bu kadar terbiyesiz eleştirilere larşı göğüs gerdiği için. Olayın gerçek olduğunu o yıllarda 3 ncü Kolordu hatta 1nci Ordu'daki bütün askerler biliyormuş
  • 4 Yıl Önce

Nihat Çomuhlu

Halitle seyrediyorduk sizin yayını. eniştem bu üsteğmeni tanıdı. Eniştem olay doğrudur diyor, eniştem Çakmaklı Koruma taburunda yazıcıymış, bu olayın tutanaklarını okumuş, gerçekmiş.
  • 4 Yıl Önce

Halit Salimler

Babam bu komutanı yakından görmüş, çok çalışkan ve disiplinli bir askermiş. Kuzey Irak ta yanan tankın içinden kahramanca çıkmış bu komutan. Babam onun askerleriyle tertipmiş herkes olaya şahit olmuş. Olay doğru demişler. Komutan dürüst bir askermiş. Onun şoförü doğrulamış olayın olduğu geceyi bütün askerler görmüşler. Babam şoförün adı Bedri idi dedi. Bedri anlatmış her şeyi.
  • 4 Yıl Önce

Zeytin gözlüm

Beyler boşuna taş atmayın, askerlik yapmamışsınız, yada kısa devre yaptığınız belli.. Rütbeli askerlerimiz ünüformalı iken içmez.. Zaten konuşan emekli komutanın içkici olmadığı belli boşuna sataşmayın, bu kişinin şerefli bir asker olduğu her halinden belli. Onu çekemiyorsunuz. Baba adam işte bu size batmış, yamuk şeyler demeyin boşuna, yamuk arıyorssnız gidin aynada kendinize bakın, Atatürk gibi yakışıklı askere laf atmayın
  • 4 Yıl Önce

Zuhal Tanrıverdi

Çoğu baylar komutanı kıskanmış belliki. Beyefendiye taş atıp durmayın. Komutan yakışıklı olduğu için çekemiyor gibi yorumlar var
  • 4 Yıl Önce

Tamer Balseven

Vay benim bölük komutanım Yiğit komutanım, Kuzey Irak ta da görev yaptım kendisiyle Çok yiğit ve baba adamdır Başından geçenleri bütün askerler biliyor bakmayın siz milletin sustuğuna çok efendi bir komutanımızdır Söylediklerine bütün tugay şahit zaten amerikanlar bununla çok uğraştılar o zamanlar susmuştu demekki emekliyi alınca konuşmuş
  • 4 Yıl Önce

Nazan Pütürge

Sayın komutanı tebrik ederiz Güneydoğu gazisi olduğunu bile onurundan söylememiş. Çıkmış anlatmış işte ne yaşamış ise Böyle cesur yürek subaylara saygı duyarız
  • 4 Yıl Önce

Menzil Kızıl Elma

Bu Alp başımıza laf edenin gözü kör ola Metehan dan bu yanı bu Alperenlere helal olsun Kibar adam diye eyri konuşmasın heç kimse bu albay temiz adam, zati gazi imiş Yanlıs yapmayın sakın ha Böyle muhariplere laf edenin dili kopsun emi
  • 4 Yıl Önce

Muazzez Aratlıgil

Albayım sana gurban olsunlar Sen bir adım öne çıkıp konuşmuşsun, susanlarda gördüklerini anlatsın artık. Yüreğine sağlık kumandanım Sen sakın gücenme bozuk konuşanlara biz sana inanıyoruz
  • 4 Yıl Önce

Melik Gökova

Tertemiz alnından ak, nuryüzlü askeri kıskanan, ramazan günü rakı içmiş diyenler utansın. İbret alın dayıyı kıskanan insanlardan olmayın. Asker güzel konuşuyor, doktorlar terapide kayıt altına alıp rapor tutmuşlar, Albay bize doğruyu anlatıyor. Az biraz efendi olunda adamı dinleyin
  • 4 Yıl Önce

Bahri Balabanlı

Bu askerimiz doğru konuşur. Yiğidimize çamur atmayın. Gedin Yunan ilen, Coni ilen uğraşın. Adam güneydoğu gazisi, sizler için feda olmuş yiğide ne laf atarsınız bre kefereler. Baştacımızdır bu askerlerimiz. Kem göz ilen bakanın gözü oyula
  • 4 Yıl Önce

Sümeyye Betül Kandemir

Albayımız şerefli bir Türk subayıdır. Yarbay iken gazi oluş haberlerini yine gazetemizde okuduk. Bacakları kesilecek kadar güneydoğuda vazifede donarken sizler sıcak yuvalarınızda sıcak aşlarınızı yiyordunuz Bizler fedakar, cefakar askerimize her daim inanırız
  • 4 Yıl Önce

OSMANLI ÖZÜM

Türk neferine hakaret etmez. Bu yiğit Türk Miralayı dayımıza laf atan Ne Türk nede ehli İslamdır.
  • 4 Yıl Önce

Saadet Hatiç Erdoğmuş

Askerimize söven Yunanlı olsa gam yemezdim. Ne yazık ki bu Türk askeri nöbet tutarken daha doğmamış olanların bu yiğit kardeşimize iğrenç şeyler yapıştırması çok ayıp.. Emekli olmuş ve 30 yıl önceki vakasını doktorlara anlatmış, askerimizin belleğine ulaşıp almışlar bu bilgileri.. Lütfen askerlerimize nazik ve dikkatli olalım
  • 4 Yıl Önce

Zafer Tapanyiğit

ARKADAŞLAR AYIPTIR GIYBET ETMEYİN AZİZ MÜBAREK RAMAZAN GÜNÜ, SİZLERE ŞEREFİYLE HİZMET ETMİŞ ASKER AĞABEYİMİZE NE DİYE HAKARET EDERSİNİZ. ASKERLER EMEKLİ OLANA KADAR KONUŞAMAZ. ABİMİZ KONUŞMAMIŞ, EMEKLİ OLMUŞ, GİTMİŞ UZMANLARA ANLATMIŞ TEĞMEN İKEN BAŞINA GELENİ UZMANLAR UYKU TESTİ İLE 3-5 SEANS HİPNOZ İLE BİLİNÇALTINDAN ALMIŞLAR GEÇMİŞ VAKAYI. LÜTFEN ÜLKESİNİ ŞEREFİYLE SAVUNURKEN DOĞUDA DONMUŞ KALBİ YENİDEN ÇALIŞTIRILMIŞ BİR GAZİMİZE SÖVEREK HAKARET ETMEYELİM.. LÜTFEN DOSTLAR !!!
  • 4 Yıl Önce

Okur

Yine Amerikalılar yine bilim kurgu.
  • 4 Yıl Önce

Basiret

Uzaylı falan değil, abd'li zihin kontrol deneyi ekibi.. Ortak görev yaptığını zannettiğin o ekip seni deney faresi yapmış.
  • 4 Yıl Önce

Mutmaine

CİNLER=UZAYLI başka açıklaması yok,, müslümanlar cinlerin varlığına inanır,uzaylılara değil...uzaylı palavralarından abd iyi kazanıyor
  • 4 Yıl Önce

432

durup dururken seni kaçırıpta ne amaçla ne yapacaklar
  • 4 Yıl Önce

Umuda

Albayım emeklilik yaramamış rakının alkolü fazla geldi herhalde
  • 4 Yıl Önce

Yalancılar.

Uzaylılar yalanını bırakta günahlarımızın ağırlığından kıvranıyor, kafayı yiyoruz desene.
  • 4 Yıl Önce

quark

O Coni ler varmış. "Bozacının şahidi şıracı" açıklar durumu...
  • 4 Yıl Önce

hizipsavar

kesin kafa güzeldi.
  • 4 Yıl Önce

azrail

laf olsun iste.
  • 4 Yıl Önce

Sedat X

Kim bilir Amerikalılar ne tür bir ilaç, bir kimyasal verdiler. 
  • 4 Yıl Önce

Mehmedi

Atanızdan yadigar yunan rakısı içip içip sızmış olmayasınız hani içmezseniz olmaz ya atanızda içer içer ....
  • 4 Yıl Önce

osmanlı kartalı

yalan yalan yalan kimi kandırıyorsun geri zekalı keşke geberseydin yalancı şerefsiz senin tedaviye ihtiyacın var piskopat
  • 4 Yıl Önce

mstf

seni amerikalılar kaçırmış ve çiplemiş hafızanı düzenlemiş mesele bu kardeş geçmiş olsun..ne uzaylısı yahu ..yakında uzaydan saldırı var diyecekler hepiniz amerikan askeri olacaksını istemedende olsa mesele bu
  • 4 Yıl Önce

Ifrit

Ifrittir o ifrit musallat olmustur :))
  • 4 Yıl Önce

Osman

Cuval geçirmişlermi kafasına?
  • 4 Yıl Önce

teoman

Emekli olduktan sonra bunamış heralde..
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş rıza

Yaşlılık işte idare edcen!
  • 4 Yıl Önce

Al Mîr

İşlerini görüp... Dünyayı işgal için gerekli bilgileri sayın albayımızdan tedarik edip bırakmışlar mı sonra.... Ayy Dünyalılardan pek merhametli bu uzaylılar... PoLaT gerekli bilgiyi aldıktan sonra kafasına sıkardı... UZAYLILAR KORKSUN POLATTAN...
  • 4 Yıl Önce

Balatayı sıyıranlar...

Amerikalılar ile görev halindeysen , kesin uzaylı sandıkların onlardır. Nedense bu uzaylılar ya Amerikalıları yada onlarla görev yapanları bulur.
  • 4 Yıl Önce

bakiefendi

Bu haberden etkilenerek Hollywood filim yaparsa hiç şaşmam! Böyle olaylara Dîn-i İslâm açısından bakmalıyız. Yoksa ABD'nin Hollywood hapını yutarız! Hakk Teâlâ'nın yarattığı varlıklar: Melâikeler (Nûrdan), Cinnîler (Ateşten) (Cinlerin ilk yaratılanı ve ilk babaları "Cân"dır), Ademoğulları (Topraktan) (Neantaler, Homo erectus, Homo sapiens gibi 100% uydurma, maymundan türemiş masal insanı değil) ve Uzaylılar (Sudan). Ve elbetteki Hayvânat varlığı (Dinozor minozor değil elbette). İnsanoğlu sekiz bin senedir var ama Darwin'cilere bakarsan maymun-türü insan(!) 400 bin senedir var. Bundan 8 bini çık, hazret-i Adem'den 392 bin yıl önce demekki insan varmış da Peygâmberlerin, âlimlerin (hâşâ) haberi yokmuş. ABD'liler de gördü dediği için bu olayda bir kaç bit yeniği var. ABD'nin ipiyle kuyuya inilmez! Milleti Hollywood filimleriyle 100 yıldan beri uyutuyor ABD: Yok uçan daire, tas falan filan. Yok dinozorlar minozorlar mışmış da mışmış.
  • 4 Yıl Önce

Özgür

Amerikalıların orada olması hiç mi acaba dedirtmedi sana? Madem bölgede onlar vardı: seni yarı uyuttular, film sahnesine maruz bıraktılar, botunu temizlediler ve ileriye bıraktılar. Uzaylı yok, uydurzaylı var! Şimdi metaverse ile uzaylıların alası! gelecek, zihinlere yansıtacak ve illüzyon yapacaklar. Sonra uydurzaylılarla savaş varmış gibi kendileri saldıracak, düşmanlık ortaya çıkaracaklar.
  • 4 Yıl Önce

isimsiz

yorgan açılmış,kıçı açık yatmış derler bizim oralarda böyle saçmalayanlara
  • 4 Yıl Önce

Uğur

Yecüc ve Mecüc büyük istiladan önce veri topluyor, araştırmalar yapıyor. Böyle pek çok saygın şahit var birçok ülkede.
  • 4 Yıl Önce

osmanlı tokadı

Hurdalıkta gündüz gündüz kafayı çekersen olacağı buydu zaten. Alkolü bırakmanı tafsiye ederim.
  • 4 Yıl Önce

Hüseyin Mırık

Kafa iyi olmasın, şişede durduğu gibi durmadığını söylüyorlar.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23