• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Erdoğan imzaladı, Resmi Gazete’de yayımlandı! Kırmızı et için düğmeye basıldı

Kırmızı et fiyatlarındaki aşırı yükselmelere karşı hayvan üreticilerini destekleme kararı alınmıştı. Resmi Gazete'de sığır yetiştiricilerine verilecek destek yayınlandı.

11 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

emekli

ülkeyi bu hale getirdiniz, maşallah habire bir şeylerin düğmesine basıyorsunuz ama sonuç sıfır, vatandaşa hiç bir faydası yok, habire birileri malı götürüyor..
  • 4 Yıl Önce

Erken açıklayın.

Her bayram yaptığını İktidar bu sene düzgün yapsın da, bayram tatili için milleti germesin. Ramazan bayramı 2-3-4 Mayıs. Perşembe ve Cuma günü de tatil olursa halk 9 gün tatilini yapar. Tatil süresini son güne bırakmayın da pahalılıktan bunalan hatta patlama noktasına gelen halkımız tatilde biraz rahatlasın.
  • 4 Yıl Önce

halil [email protected]

Düğmeye basılacak o kadar çok ürün varki.3 sene önce bimdeki 250 gramlık sole matgarın 1 lira iken şu anda 8.5 liraya satılıyor.Diğer markalar dahada pahalı diğer marketlerde.Giyim kuşamda hakeze,akaryakıtta vs.Temmuz ayı beklenmeden emeklilere yüzde 40-50 civarı bir zam yapılamazmı acaba.Yada enflasyon o oranda aşağı çekilemezmi.
  • 4 Yıl Önce

yorummm141

Burda neden yalan haber yapiyorsunuz. Bu sadece ramazan ayinda yaplacak bir destek. Gercekleri aciklayin
  • 4 Yıl Önce

kırmızı et

moru tercih edin, damgalı mühürlü olanı yani..
  • 4 Yıl Önce

hülya

acele etmeseydiniz
  • 4 Yıl Önce

Saffet

Et nasıl bir şey nerede kullaniliyor
  • 4 Yıl Önce

akif

Desene Et ve süt kurumunda kesilen hayvan başına ödenen 2 bin beş yüz liranın yüküde biz gariban vatandaşın sırtına binecek çünkü bizler kesinlikle et ve süt kurumundan et alamıyoruz tıpkı Tarım Kredi kooparatiflerinde satılan ayçiçek yağı gibi, 130 liraya satıldığı iddia edilen yağı ne zaman bu marketlere gitti isem kalmadı sözü ile karşılaşıyoruz çünkü kısıtlı miktarda gelen bu yağlar çalışanların yakınlarına anında haber verilerek onlara satılıyor.devlet boşu boşuna destek ödemesi yaparak bazılarına ucuz et yedirip onların faturasını da biz garibanlara ödetiyor...
  • 4 Yıl Önce

Mehmet Soylu

Zincir marketlere hala kayyum atanmadı. Yorumcular ses verin #zincirmarketlerekayyumatansın
  • 4 Yıl Önce

İki hafta sonra,

Ramazan bitince ne yerseniz yiyin bizi ilgilendirmez .
  • 4 Yıl Önce

Günaydın

20 yıl sonra .......
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23