• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bayram müjdesi verildi, evleri teslim ediliyor! Mağdurlardan devlete dua!

Antalya’nın Manavgat ilçesinde çıkan büyük yangında evlerini kaybeden ailelerden Recep Tayyip Erdoğan liderliğindeki devlet yönetimine dualar yağdırıldı. Mağdurlar, “Devletimiz 9 ayda yeni evlerimizi yaptı ve bize teslim ediyor. Allah razı olsun” dediler.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Vatandaş

İllede mağduriyet gerekiyorsa 50 yıldır kiracıyız Yok işte imkan alamadık bir ev. Toki yazıldı 2020 ocakta mevla yüzümüze güldü çıktı. Gel görki 2.5 yıldır kazma dahi vurulmadı. Daha ne olacağıda belli değil.  
  • 4 Yıl Önce

Oflu yanlış demiş

Aynısı başına gelse devlet sana ev yapsa o zaman ne diyecen merak ediyorum Amma şu bi gerçek daha sade olabilrdi benm oturdugum kiralık ev bile bunun yanında kümes!!! devlet bizede bi iyili yapsa bir artı bir bile yapsa razıyım kiracı olmak zor... Allahım devletimize herkese yetecek imkan versin...
  • 4 Yıl Önce

hizipsavar

ahanda yobazlar çıktı senin vergin merak ettim la kaç para vergi verdin. 300-500 tl esirmi alacaksınız la bizi. bir bitmediniz.
  • 4 Yıl Önce

Oflu

herkes sigortasini yaptirmali...ben ev sahibi degilim...BENIM GUNAHIM NE KARDESIM:::::::85 milyonun hakki gasb oluyor..depremde ver...adamini bir domuzu eksik..sigorta yaptirsin evini....benim vergimle odenmesin bu paralar...
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23