• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Cami elektriği için kıyamet kopartan yüzsüzler, para kazandıkları tiyatronun elektriğini ödemiyorlar!

Yüzde 99’u Müslüman olan Türkiye’deki camilerde kullanılan elektrik için kıyamet koparan yüzsüzler, utanmadan para kazandıkları tiyatronun elektrik faturalarını ödeyemeyerek şov yapıyorlar. CHP yandaşı Moda Sahnesi’nde ‘ışıldaklı’ sergilenen oyun ‘cambaza bak’ dedirtti.

17 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Anladım Ccanımm

Işıldakların şarjını peki nasıl dolduruyorsunuz?
  • 4 Yıl Önce

SUAT

DİKKAT EDERSENİZ BUNLAR ELEKTRİKTEN KAT BE KAT DAHA FAZLA ZAM YAPILAN İ.B.B. YE BAĞLI DOĞALGAZ VE SUYUN FİYATINA TEPKİDE BULUNMUYORLAR İ.E.T.T YE GELEN ZAMMI YAZMIYORUM ÇÜNKÜ BU TAYFAYI, HEPSİNİM KENDİ ÖZEL ARAÇLARI OLDUĞU İÇİN İLGİLENDİRMİYOR
  • 4 Yıl Önce

Kendi düşen ağlamaz

Ordan para kazanırken iyi miydi ?... Kılavuzu karga olanın ...Kılıçdaroğlu sizi yanlış yönlendiriyor..gelin yanlışın peşinden gitmeyin... sonra pişman olursunuz...
  • 4 Yıl Önce

samimi

faturaları zaten ödemeyi düşünmüyorlar mış...bundan sonra da ödemeyecek lermiş... karanlığı çok seversiniz...karanlıkta kalmayı tercih eden de sizsiniz...sonra bak çağdaşlık tan dem vurmayın... gülünç duruma düşersiniz...
  • 4 Yıl Önce

Doğruya Doğru

Bunlar her gece rakı sofralarına para bulur sürekli yurt dışlarına çıkmaya orada mülk edinmeye para bulur dostlarına para bulur sürekli tatillere para bulur. Hayatları çarpıtma hayatta en kolay iş yan gelip yatmak ve her şeyi eleştirmek
  • 4 Yıl Önce

garip

Kemal odersin ,o aliskin geceligi 100binlitl lik otelde kalmaya ama evinde 30yillik mutfak dolabini degisdiremiyor,bdevlet birde bunlara emeklilik verdi,devlet dusmanlarinin bu haklari alinsin,pahali bilet satip usdune yatiyorlrya,faturayi eko bile oduyor kemalde oduyor odenese onun evininde elektirigi kesilirdi,
  • 4 Yıl Önce

hizipsavar

bu açları doyuramadı bu millet. bedava ne la kullanıyorsan ödeyeceksin. sanarsınki köyde imece yapıyor yada haıyır işi yapıyorlar. hem modada gösteri yapacaksın gelen kokoşlar versin. nasıl para gani.
  • 4 Yıl Önce

ercan

Sikinti yok elektrigin dagitimini yapan sirketlerin cogu kilicdaroglunun gönül dostlari.Biraz daha ödemesinlerde bakgör bu sirketlerin kilicdaroglunun bogazina sarilacaklar,sana verdigimiz destegin karsiligi bumu olacakti diye.
  • 4 Yıl Önce

Varandaş

Adamların zihniyeti karanlık olunca.
  • 4 Yıl Önce

Baba

Sanatı seven ödesin faturayı
  • 4 Yıl Önce

ccc

CHP zihniyeti demek hırsızlık üç kağıtçılık demek düşünce şu nasıl olsa kitle musait salla gelsin paralar ne gerek var elektriğe filan bu işi şova dönüştürelim parayı da kamyonla götürelim. 10 liralık kitaba 2500 tl veren bizim tiyatroya hayli hayli gelir düşüncesindeler.
  • 4 Yıl Önce

Vejo

Çoğu caminin elektriğini cemaat ödüyor merkez büyük camilerdir onlar burası islam ülkesi bizim için sakıncası yok ödensin camilerimizin elektrigi
  • 4 Yıl Önce

Zeynel

Elektirk kesilcek faturayı milim ödeyen insanlar varken bu yüsüzlere olsa plsa vatan haini denir.haram lokma yiyorlar. Allah muhafaza buyursun inşallah
  • 4 Yıl Önce

Zeynel

Kazanmıyorsa beleşe devretsin tiyatroyu bakalım nasıl oluyor kk ve adamları devleti şimdiden sömürmeye davet ediyor.fatura ödeyenlerin suçu ne.başa gelse daha neler olcek Allah korusun
  • 4 Yıl Önce

Hasan

Bu milleti somurdugunuz yetmedi şimdi de elektrik faturasını ödemeyin. Ama üzülmeyin akp bundan da geri adım atar borcunuz silinir. Ne de olsa dürüst sanatcilarsiniz.
  • 4 Yıl Önce

ahi

hemen konuyu devlete meydan okumaya dayıyorsunuz. Ecevit te mecliste burası devlete meydan okuma yeri degildir diye kükrüyordu. aynı kafadasınız.
  • 4 Yıl Önce

Harun raşit öz

ödersin bedelini de ödersin hırsız zihniyet millet in hakkı yok sayan zalim zihniyet şarlatan lik yapacaksınız yok öyle bir dünya yok
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23