• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

2 milyonluk sıfır Mercedes aldı, hayatının şokunu yaşadı

Bayiden sıfır olarak satın alınan ve piyasa değeri yaklaşık 2 milyon TL’yi bulan Mercedes marka lüks otomobilin sağ ön çamurluğunun boyalı olduğu ortaya çıktı. Araçtaki değer kaybının 100 bin liraya yakın olduğu belirtiliyor.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Fakir

Eskişehir de geçinemiyoruz pankartı asanlara battık bittik çığırtkanlığı yapanlara gelsin bu haber. Bak 2 milyona araba alabiliyor insanlar. Üstelik kriz döneminde.
  • 4 Yıl Önce

Harbi

Bide kriz var insanlar aç geçinemiyoruz derler. Bak bolluğa vatandaş 2. 000. 000 TL. Verip kendine gezmek için araba alıyor hani nerde kriz nerede.
  • 4 Yıl Önce

THUNDER

Kime guvenecegiz ????? Hersey menfaat ve yolsuzluk olmus Insanlar Insanlik nereye gidiyor... Insanlarin fabrika ayarlarina donmeleri kacinilmaz ve elzem
  • 4 Yıl Önce

Serdar

Öyle bir şey yok. Fabrikanın 3 kere boyama hakkı vardır. Mikron değeri herşey demek değildir. Eline mikron boya ölçer alan ekspertizci oluyor buna bir düzenleme getirilmeldir.
  • 4 Yıl Önce

Ömer

İki milyon yanında yüzbin nedir devede kulak . Ben de mersedes sahte çıktı zannettim .
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23