• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Koca koca adamların şu yaptığına bak! Erik çetesi iş başında

Her sene hükümete saldırmak için yapılan, “Erik fiyatları patladı” haberlerine CHP yandaşları balıklama atladı!..

20 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

erkan dalkilic

sakin duymadik demeyin erik dali gevrektir her kes yiyemez acitir cicik eski camlar bardak oldu bakmak almaktan iyidir.
  • 4 Yıl Önce

Hele dur yeni çiçek açtılar

Olsun ben bedava dagıttım kaç sene sana yollarım diyecemde adam degilsin kime yollayım
  • 4 Yıl Önce

Süleyman Sırrı Dinçer

Dünyada savaş var , Enerji krizi var Bunların derdi de erik..Yuh bu EĞLENDİRİCİ denilen züppelere. Utanmadan kendilerini SANATÇI diye pazarlıyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Mmdoff

Biz o erikli size yediririz hemde bütün olarak.Ama başka yerden.Hem çıkarmasına kolay olur
  • 4 Yıl Önce

Asli

Neden iktidar savunuculugu yapiyorsunuz.  
  • 4 Yıl Önce

Kml

Bu millet etiğe değil de alayınıza girecek. Bu miiletin parasıyla sonradan adam kılığına giren kripto Ermeni Rum Yahudi sefiller...
  • 4 Yıl Önce

KÜÇÜK ADAMLAR

HERKES DEĞERİ KADAR ŞEYLERLE MEŞGUL EDİLİR
  • 4 Yıl Önce

Nadim hatipogullari

Bunları haber yapmayın reklamın iyisi kötüsü olmaz.
  • 4 Yıl Önce

Sezai

Çocukken yediğin erik vaktinde çıkan eriktide kilo ile alabiliyordun.Günümüzde zaman diye bir şey kalmadı hal böyle olunca vaktinden önce üretilen ürünün fiyatını uçuran çakallar ve bu fiyatlandırmaya yalandan yere çemkiren itler türedi.
  • 4 Yıl Önce

Vatandas

Sizde haklısınız devlet yanlış yapıyor kışın kış yazın yaz sebzesi meyvesi ektirmesi lazım tarım desteğini mevsiminde ekene vermeli yoksa sizin gibi çapulcuların ağzına malzeme olur mevsimsiz yetiştirilen ürün pahalı olur
  • 4 Yıl Önce

samimi

O 30 kişiyi bulduğun ilk bağa bahçeye dalmak için suç ortağı mı arıyorsun? merak ettik...
  • 4 Yıl Önce

sukru

Bu devlet düşmanları milyonları cukkalıyor ama benim gözümde o çöpten kağıt toplayanlar kadar bie bu ülkeye faydaları yok ve olmadığı gibi sanki bu ülke insanlarını onlar geçindiriyormuş havasındalar.
  • 4 Yıl Önce

samimi

Gökhan Özoğuz, Twitter’dan yaptığı paylaşımda, “Erik çıktı, aldınız mı?” dedi...bizim kültürde âdab vardır...aldığın ya gösterilmez veya paylaşılır...almak da alamamakta son derece insanî bir durumdur...ben o eriği bedava verseler almam...sen al...zıkımlan...ses etme...otur oturduğun yerde... terbiye yoksunu...
  • 4 Yıl Önce

Horolom Çaykara

Şu tipleri haber yapıp durmayın. Başlığa da koca kaca adamlar diye yazmışsınız. Ben adam göremedim. :)
  • 4 Yıl Önce

Erik dali

Kotu bi sey dememisler ki..  
  • 4 Yıl Önce

Vatandas

Ulan bunlar hepten dangalak, siz cocukken bu mevsimde erik yoktu
  • 4 Yıl Önce

GurbetciYYZ

Adamlar asermis galiba, zavalliler baska yapacak bir seyleri yok 
  • 4 Yıl Önce

oflu baba

SANATCI BOZUNTULARI SIZE BEDAVA ERIK VERELIM 
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Evet bu mevsimde erik yenmez ama 690 kilo fiyatı paramızın ne kadar değersiz olduğunu gösteriyor. Hoş dünya fındık üretiminin % 75 ini biz yapıyoruz ama onu da yiyemiyoruz. Velhasıl fakirleştik.
  • 4 Yıl Önce

birgarip

saçma erıkmevsımı
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23