• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Dilipak’ın eşi Asiye Hanım’dan ‘’Rabbime arzımdır’ başlıklı açık mektup! 30 yıllık dostlarımız bir telefon dahi açmadılar

Yazarımız Abdurrahman Dilipak’ın İstanbul Sözleşmesi’ni ve sapkınları eleştirdiği yazısının çarpıtılması sonrası yaşanan sürecin kendilerini derinden yaraladığını ifade eden Asiye Dilipak, “Rabbime arzım ve O’ndan niyazımdır!” başlıklı bir mektup kaleme aldı. Asiye Dilipak mektubunda; sözkonusu yazının aslını öğrenmek için bir telefon açmaya dahi tenezzül etmeyen 30 yıllık dava arkadaşlarının yargıya koşmalarından duyduğu üzüntüyü dile getirdi…

103 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Mehmed

Siz de hala koşun şu iktidarın peşinden bakalım. Ne dava kaldı Ne Ak Parti. Görün artık.
  • 5 Yıl Önce

Ulvi Alacakaptan

Her eyleminde Dilippak ın yanındaydım ancak boş teneke çok ses çıkarınca yanında durmadım Asiye hanım sizin Tekbir Giyimle başlattığınız TEsettür Defilelerine karşı çıktığım için Milli Gazete den kovulmak dahil birçok zulme uğnadım kocanız Fetö den Hoşgörü ödülü almadan Zaman gazetesi Dilipak ve Bulaç ın adı yüzürden Birleşik dağıtımın ilanını yayınlamadı diye ZAMAN gazetesinden istifa ettim Akla ziyan aşı karşıtlığı ve aslında davalardan kurtulma operasyonuna gidiştiğinde onlarca tweet attım tekine cevap vermedi beni mahkemeye verdi İnşaallah dava açılır da diğer bilgilerimi herkes öğrenir Beni Akit te yayın kurulu tarafından Engizisyona çektirdiğini de. Sureti Hakk dan yana görünmek Hakikat peşinde koşmak değildir
  • 5 Yıl Önce

Erdoğan Doğan

Gün döner devran döner , Dilipaklar her zaman hayır ile yadedilir , diğerleri mi, onlar zaten ilk fırsat, fırsatını bulup yalakaliklarina devam ederler. Abdurrahman abimizin tabiri ve duası ile.. Selam ve dualarımızla hayırlı ve iyilik dolu günleriniz olsun inşallah. Selamlar olsun sizlere ve de Dilibak abimize hocamıza
  • 5 Yıl Önce

Yasin YILDIZ

Allah'ın izniyle maddi ve manevi olarak yanınızdayım. Selam ve dua ile...
  • 5 Yıl Önce

Ayhan

Kesinlikle çok haklı bir sitem ve çok güzel bir yazı Bence az bile yazmıştı sayın hocam...
  • 5 Yıl Önce

mehmet yılmaz

İstanbul sözleşmesi derhal iptal edilsin. Dilipaklar gerçek mücahit.Yanlıştan dönmek büyük erdemdir.
  • 5 Yıl Önce

ismail kiziloglu

Hasbunallahu ve nimel vekil.(Selamünaleyküm)
  • 6 Yıl Önce

Esra Abdelhamid

Tarafsız bir izleyici olarak yorum yapmak istiyorum. Asiye Hanım’ın gönül yüceliği yazısından belli oluyor, Allah ondan razı olsun. Abdurrahman Dilipak’ın o yazısını okuyup sonrasında cereyan edenleri takip ettim. Dilipak’ın sözleri -şahsen öyle bir niyette olmadığına emin olarak- biraz yanlış anlaşılmaya müsaitti. Ve çok basit bir şekilde aşılabilirdi. Fakat Abdurrahman Hocamız gönül almadı. Yanlış anlaşıldıysam özür dilerim, kastım o değildi demedi. Aksine “..nasıl yanlış anlarsınız böyle anlıyorsanız siz de onlardansınız...“ gibi söylemlerde bulundu. Biz yine de Abdurrahman hocayı seviyoruz. Umarım her şey durulur da Allah’ımız muhabbet bağını tekrar kurmak nasip eder, birlik beraberliğe ümmet olarak ihtiyacımız var. Selamet duası ile
  • 6 Yıl Önce

A.D.

Slmalykm. Asiye hanım, Allah her zaman doğrunun yanındadır.Bugün azgın güruh aslından uzaklaştı, Neredesin tesettür kaldı Neredesin Allah korkusu. Hangi iman sahibi bugün melun sözleşmeyi savunabilir.Allah versin müstehaklarını.Dualarımız sizinle.Yalnız değilsiniz...
  • 6 Yıl Önce

Musa

Dilipak abimizin her zaman yanındayız.allah ondan razı olsun.
  • 6 Yıl Önce

mahmut çırak.

Ben sizi genclik yillarimdan beri taniyorum. Şu an 70 yasindayim.. hiç moralinizi bozmayin.Allah yar ve yardimciniz olsun.  
  • 6 Yıl Önce

Ilhan tasdelen

Istanbul sözleşmesini eleştiren sayin dilipak yalnış bir şey Söylemediki Akarti içindeki akpliler dedi bizde sayın dilipaka katılıyoruz Akpartimizi bitirirse akpeliler bitirir bu kadar net
  • 6 Yıl Önce

A. Tuğrul Özvural

Allah'ım c.c yardımcınız olsun. Anlayışı kıt insanlardan Rabbim bizi korusun.
  • 6 Yıl Önce

kemal CINAR

Allah dogrunun yanindadir, insallah bizi de yaninzda goreceksiniz. zaten hep icimizden vurdular. oncedende yazmistim bu kadem denen zikimi kapatilmamli.ve hatta derneklerin yurt disindan bagis almalari yasaklanmali bugun para alan yarin emir alir ki o yerin zaten bu gunler olmus. allah dilipak aylesinden razi olsun. sizinleyiz
  • 6 Yıl Önce

Nisan DiKBAŞ KONYA

Selâmün aleyküm. Mektubu okudum tamamen katılıyorum bir iş Allah için olmuyorsa A olmuş B olmuş C olmuş farketmez. Aklederek ve Rahman'î düşünerek hareket etmeliyiz. Buradan çağrı yapıyorum: Müslümanların üzerinden zülüm elinizi çekiniz ebulehebin elinin kuruduğu gibi eliniz kurumadan. Hak yolda olanlara Selâm olsun.
  • 6 Yıl Önce

Mikail okuroğlu

Vildan Bayraktar acaba bildigimiz bayraktarlardan san üzülürüm vede yazıklar olsun derim Allah cc HAVALE EDERİM üstüne alınanın tepkisine benziyor yoksa kendinizi kurtuluşa ermişlerdenmi sanıyorsunuz.....!!!!!???
  • 6 Yıl Önce

Mikail okuroğlu

Vildan Bayraktar acaba bildigimiz bayraktarlardan san üzülürüm vede yazıklar olsun derim Allah cc HAVALE EDERİM üstüne alınanın tepkisine benziyor yoksa kendinizi kurtuluşa ermişlerdenmi sanıyorsunuz.....!!!!!???
  • 6 Yıl Önce

Kemal DUMAN

İstanbul sözleşmesine imza atanlar bu millete ihanet etmiştir ve İslam'a savaş açmıştır bu düzeltilsin ve Lut kavmi atıklarına bu güzelim Memlekette yaşam hakkı tanınmasın. Aziz Millete ihanetin bedeli çok ağır olur inancındayım. İslam'a uygun kanunlar ile HAK'ça hizmet ederek, ALLAH c.c rızasını gözetmeli ler. ALLAH c.c 'ın gazabını "haşa" değil. Sn. Dilipak ve ailesini pisliğe bulaştırmayın. Kadına kalkan eli kırın. Ama Lut kavmi atıklarını da yıkın gömün... Dua ile...
  • 6 Yıl Önce

Rabia şura Ö.

Rabbim haksizliga uğrayanların yardımcısıdır. Biz sizi biliyoruz ve bu din adina fedakarliklarinizi yaşım yetmese dahi oluyarak duyarak ogrendim biliyorum. Yanlistan donmeleri icin once yollarının yanlışlığını farketmeliler ancak nerede o feraset.
  • 6 Yıl Önce

Turan Şahin zararın neresinden dönersek kardir

Benim gönlüm razı değil 35 yıldır ara ara da olsa Abdurrahman Dilipak in yazılarını takip etmeye çalışan birisi olarak içime sinmiyor 81 ilde dava açmak ne demek 300 kusur generalin davasından sizin ne farkiniz var 28 şubat da sabahlara kadar uykusuz geceler geçirdik hasbelkader bizlerde o zaman soruşturmalar geçirdik o zaman savunan insandı bizler sahidiz gelin zararın neresinden dönersek kardir diye düşünüyorum allah doğrunun yardımcısıdır
  • 6 Yıl Önce

Kavkaz

Mücahidler yalnız değildir sayın Dilipak, Allah bize yeter. Asıl acınacak durumda olanlar karşı taraf, onların hiçbir kimsesi ya da hiçbir şeyi yok. Allahsız kaldılar. sahip olduklarını sandıkları şeyler sadece bir ilüzyon, hafif bir rüzgarda devrilip giderler. Başarısızlığa mahkumlar. firavunun başarılı olduğu nerede görülmüş?
  • 6 Yıl Önce

Cemal Baş

ALLAH abimizin yarve yardımcısı olsun inşallah ALLAH bu yapılan haksızlığı gör mezden gelenleri bildigi yapsın burdan adalet bakanına sesleniyorum ve hakim ve savcılara sesleniyirum sizin işinizin adıne böylebir bir degerli abimize haksızlık ediliyor siz susuyorsunuz yazıklar olsun başka nediyeyim reisede sesleniyorum bu olaya sessiz kalırsa hakkımı helal etmiyorum bugün abimize yapılanlar yarın onada yapıla bilinir unutmasın bir şiir okudu diye başına gelmedik kalmadı doğruların gözle görülmeyen kalkan ları vardır RABBİM abimizin yarve yardımcısı olsun inşallah ALLAH
  • 6 Yıl Önce

Ayten Yıldırım

Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah
  • 6 Yıl Önce

Fatma Zehra

Bu davada yalnız değilsiniz.Bu davayı takip ediyoruz.Dilim döndüğünce de herkese anlatıyorum.Sessiz birçok destekçiniz var.Anneannem,dedem sizler için dualar ediyor.
  • 6 Yıl Önce

A.ünlü

Üzülme hakem Allah'tır "La Tahsen"ayeti ..üzülme derken mazlumu desteklemektedir..Yani açık bir şekilde Allah mazlumun yanında ... Dilipak kardeşimi hep izlemişimdir.. "Eleysellahu bı ahkamil hakimin"
  • 6 Yıl Önce

ramazan

Ben sayın Abdurrahman DİLİPAK' Allah cc için seviyorum Hak yolda yolu açık olsun, muvaffak olsun inşallah.
  • 6 Yıl Önce

mustafa

HANFENDİ BİR İNSANLA ARKADAŞ OLMAK İÇİN 5DK YETERLİDİR. AMMAAAA BİR İNSANI TANIMAK İÇİN BAZEN 40 YIL BİLE YETMEZ. KARAGÜNLER ACI BİR İLAÇTIR. İÇTİĞİNİZDE ETRAFINIZDAKİ MİKROPLARI ORTAYA ÇIKARTIP SİZDEN UZAKLAŞTIRIR. GERÇEK DOSTLARINIZ İSE YANINIZDA KALIR. KARAGÜN HASTALIĞI SONA ERSE BİLE EN ÇOK ACITAN İSE DOST ZANNETTİKLERİNİZİN ASLINDA SİZİN DÜŞMANLARINIZ OLDUĞUNU HATIRLAMAK.BU İSE BİR ÖMÜR BOYU İÇİNİZİ ACITACAK BİR YARADIR. BU YARANIN MERHEMİDE ŞÖYLEDİR. ALLAH BİZE YETER. O NE GÜZEL VEKİL NE GÜZEL MEVLA NE GÜZEL YARDIMCIDIR.
  • 6 Yıl Önce

Cevat Satık

ALLAH yar ve yardımcınız olsun sizleri en kalbi dileklerimle selamlıyor herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim her zaman mazlumun yanında oldu abdurrahman bey biz şahidiz ALLAH ın huzurunda canı gönülden şahitlik ederiz
  • 6 Yıl Önce

AHMED

Yalnız değilsiniz bacım. Sizlerin öncüllügünde özgürlüğune kavuşan başörtülülerin bazıları üniversiteyi bitirdi.Kadın kollarına yerleştiler. Şimdi sıra geldi nankörlüğe. Abdurrahman Hocamız İst. sözleşmesinin iptali konusunda haklı. Ailecek biz ve torunlarım İst. sözleşmesinin zararını yaşadık.Bu saatten sonra Ak Parti özür de dilese, Mahkeme beraatla da sonuçlansa benim ailemden ak partiye 6 oy gitmeyecek artık. Bu kesin kararımız.
  • 6 Yıl Önce

Nusret

Recep Tayyip Erdoğana ana avrat küfredenlere tek bir dava açamayan ezikler sıra müslümana gelince o kötü sıfatı üstlerine alıp 81 ilde dava açıp vahşi kaplan kesiliyorlar . Aynı FETÖ'nün yaptığı gibi kafire karşı son derece şefkatli ve merhametli , müslümana karşı son derece hiddetli ve şiddetli !!!
  • 6 Yıl Önce

Mahmut Oz

Abdurrahman Dilipak Hakkin hatiri herseyin ustundedir susuruyka Hak ve Hakikat'i dile getirdigi icin,dogrulari dile getirmesinden rahatsiz olan iktidar ve guc sahipleri tarafindan linc va sindirme yoluyla susturulmak istenmektedir. Bizi Abdurrahman Dilipak'in bu dava icin verdigi mucadeleyi ve cekmis oldugu cileyi cok iyi biliyoruz. herkesin sindigi,tirsdigi 28 subatin o zorba karanlik gunlerinde nasil dik durdugunu,darbeciler karsisinda mazlum Muslumanlarin haklarini davunmak icin nasil gayret sarfettigine tarih sahittir. Son soz Abdurrahman Dilipak'a huruc hareketi baslatanlar bu iktidar ve guc sizede kalmayacaktir bilin istedim.
  • 6 Yıl Önce

Fatih

Kurulduğun beri oy verdiğim ak parti benim için artık bitmiştir.
  • 6 Yıl Önce

Velid

Dilipak ailesi Ak Parti orjinini temsil ediyorlar. 
  • 6 Yıl Önce

Mustafa bin Muzaffer

BIRAKIN ŞİMDİ ONLAR DÜŞÜNSÜN; Hz. Peygamber (s.a.v.) öyle buyurdu; "Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır." Hak şerleri hayr eyler Zannetme ki gayr eyler Arif anı seyr eyler Mevla görelim neyler Neylerse güzel eyler Sen Hakk'a tevekkük kıl Teslim ol ve rahat bul Her işine razı ol Mevla görelim neyler Neylerse güzel eyler Deme şu niçin şöyle Yerindedir ol öyle Bak sonuna seyr eyle Mevla görelim neyler Neylerse güzel eyler.
  • 6 Yıl Önce

KENAN YAKUT

Bu konuda Rabbim tüm tarafları ıslah etsin
  • 6 Yıl Önce

Fatma kul

Kaş yaparken göz çıkarttunız ondan bu soğukluk ben bir senedir okumuyorum dilipakın yazularını niye çok kibirli yazılar  
  • 6 Yıl Önce

Hakikat

 Bizler halk olarak size elimizden ne gelirse yapacağiz yanınızdayız
  • 6 Yıl Önce

SOKAĞIN SESİ

Kardeşim, ALLAH SABIR VERSİN. İNŞALLAH ADALET TECELLİ EDECEKTİR. 
  • 6 Yıl Önce

akif

Yine niye Ak partiye yaranmaya çalışıyorsunuz hala anlamıyorum. Sizi kabul etmiyor işte bitti gitti.  
  • 6 Yıl Önce

osman özkan

tarih tekerrürmu edecek 
  • 6 Yıl Önce

Ibrahim Alkılıç

Bediüzzaman Hazretleri siyaseti her zaman arka plana atmış ve onunla ilgilenmemiştir. Bu günkü Risale-i Nur cemaati da siyasetin dışındadır. Bazı gurupların demireli desteklemesi ise arızi bir durum idi. Şu anda arka planda Ak Parti yani Reis samimiyetle destekleniyor. Saidi Nursi hazretlerinin siyasetten istediği üç şeyden birincisi Ezan-ı Muhammedinin (sav) tekrar orijinal şekli ile okunması, Ayasofya'nın cami olarak açılması ve Risale-i nurların matbaalar da basılmasına izin verilmesi idi. Şimdi onlarda da oldu. Daha ne isteriz! Üstad Hazretleri; Şeriat, hayat ve iman mücadelesinde öönceliğin"imanı kurtarmak" olduğunu ifade ediyor. Siyasete giren insanların 100 kişi de 90 kişisi birtakım hesaplar planlar için girerler ve sonra işlerini görünce arkalarını dönüp giderler. 30 yıllık değil 130 yıllık dost olsa başka hesaplar planlar için siyasete gelen insanin başka bir derdi, başka bir davası olmaz. Konu ne olursa olsun. Kaldi ki, davasi "Allah (cc) rızası" olan kimse gene yardım için Fatiha Suresinde günde defalarca okuduğumuz gibi "yalnız senden yardım isteriz" diyerek Cenabı Allah'a yönelmelidir. O vesileleri yaratır. 40 Senedir takibettigim Abdurrahman Beye sabır ve selamet diliyorum. Bu da geçer Ya Hu!
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Sayın REİSİM CUMHURBAŞKANIM SİZİ ALLAH İÇİN SEVİYORUM İSLAMA VE ÜMMETE ETRİĞİN HİZMETLERDEN DOLAYI . ADNAN MENDERESİN DÜŞTÜGÜ HATAYA SİZ DÜŞMEYİN 5816 KORUMA KANUNU LAİKLİĞİ BUNA BENZER BİR SÜRÜ ZULÜM KANUNUNU ANAYASAYA KOYDURDU AMA LAİK KAMALİST ATAİST ALLAH KURAN DÜŞMANLARI MENDERESİ VE BAKANLARINI YİNEDE ASTILAR SİZDEN İSTEGİM BİZANS SÖZLEŞMESİNİ İPTAL ETMEN VE ABDURRAHMAN BEYE SAHİP ÇIKMAN MAHKEMEYE GİDEN AKEPELİLERİ PARTİDEN UZAKLAŞTIRMAN ÜMMETİN İSTEGİ VE DİLEGİDİR DİLEKÇEM SIZE SİZEKİ YANLIŞTAN DÖNÜLSÜN DİYE, YANLIŞTAN DÖNÜLMEZSE AYNI ARZUHALİMİ BİZİ YOKTAN VAR EDEN RABBİME HAKİMLER HAKİMİ ALLAHADIR ARZUHALİM.
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Süleyman tuncel kardeş agzına yüregine sağlık anlayana ayetler ap açık delil münafıklarada deyha cehennem çukuru. Müminler olarak abdurrahman dilipak abimizin yanındayjz duamız onunla ALLAH yardımcısı olsun , sıkıntı vermek isteyenlere de ALLAH onlara dert sıkıntı versin .
  • 6 Yıl Önce

Hamit

Sormak istiyorum bu hanımefendiye.. siz mazlum ve masum. Devletlilerin bütün ceberrutlugu ile üzerine geldiği kaç insanı aradınız aramayı düşündünüz??
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Salihce kardeş OLAYI NETLEŞTİRMİŞSİN AKEPE İÇİN SONUN BAŞLANGICI ALLAHA SAVAŞ AÇANLARIN AKIBETİ MALUM . MENDERESTE 5816 KORUMA KANUNUNU ÇIKARDI LAİKLİĞİ ANAYASAYA KOYDURDU AMA İDAMDAN KENDİNİ KORUYAMADI KAFİRLEEİ VE MÜNAFIKLARI DOST EDİNENLERİN AKIBETİ HAZİN VE BERBATTIR . ALLAHIM BİZİ SIRATI MÜSTAKIYMDEN AYIRMASIN AMİN .
  • 6 Yıl Önce

Şevket

Dilipak'ı mahkemeye veren Ak Parti yetkilileri kafayı mı yediler, başka uğracak adam mı kalmadı bu memlekette? 2002 den beri desteklediğim bu parti ne hallere geldi? Allah'ım bize sabır ver, A.Dilipak kardeşimize de ne olur yardımını esirgeme. Amin.
  • 6 Yıl Önce

7Düvel

Reisin etrafı sarılı, tıpkı son padişah gibi. Doğru haber gitmiyor ona ve doğru yönlendirme yapılmıyor. Dilipaka söylediklerini hiç ondan beklemezdim
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Ferr , bizans sözleşmesi ne zamandan beri şahsi mesele oldu ? Sen müslüman değilsin ? Herşey şahsi oluyorsa ! . Mümin iyiliği nasihat eder kötülüktende insanları men eder , kötülüğe gücün yetiyorsa elinle yetmiyorsa dilinle yine yetmiyorsa kalbinle buğzet , kalbini çevir buda imanın en zayıf noktası sen imanın en zayıf noktasınıda aşmış şeytanın işine karışmayın şeytana düşman olmayın diyorsun HADİLAN ORDAN ZINDIK MENDEBUR DERİM BENDE SANA ...
  • 6 Yıl Önce

ziyag

yazık oldu memlekete. RTE alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste. sonra dersin ben nerde yanlış yaptım. davadan uzaklaşma eleştirileri dikkate al. Açılan davadan Dilipak a birşey olmaz. ama akp ve dava zarar görür.
  • 6 Yıl Önce

Mesut

ASİYE HANIM bizans sözleşmesini ve Bu sözleşmeyi mümin türk milletinin başına bela edenleri eleştirdi diye dilipak'ı laik mahkemeye verenleri bende ALLAHIN MAHKEMESİNE ŞİKAYET EDİYORUM İKİ CİHANDA BUNLARDAN DAVACIYIM . ALLAH abdurrahman beyin yar ve yardımcısı olsun . Zalimler için yaşasın cehennem .
  • 6 Yıl Önce

Durmus Dayi

...Dilipak AKP li bayanlara agir hakaret küfür etti..
  • 6 Yıl Önce

Abdullah pehlivan

Allah sabır versin bizimde bildiğimiz bu yönde ancak insan işte heran değişebilir
  • 6 Yıl Önce

vildan bayraktar

Önce Abdurrahman bey müslüman kadınların üstünü çizdi.Ne kadar loay,kendi hatasını görmeyip,başkasını suçlamak. En büyük sorunumuz zaten sürekli suçlamak ve sürekli istemezük demek.
  • 6 Yıl Önce

Ayşe

Allah yar ve yardımcınız olsun, Allah doğrunun yanındadır, dualarımız sizinle inşallah..
  • 6 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Allah var gam yok,demekki o dostlar iyi gün dostuymuş.
  • 6 Yıl Önce

omer

hdp liler erdogana ve ailesine kufur etmek icin sarkilar turkuler bestelediler sayin erdogan onlara karsi hic te bu kadar sert degildi yuzlerce defa ayni sofrayi paylastigi dilipaka neden bu kadar sert.
  • 6 Yıl Önce

dürüst

Bazı idareci ve yakın çevresinde eksen kayması olabilir mi.Bunun adı dostluk değildir kesin.
  • 6 Yıl Önce

kibarcik

rabbım hyşırlısııhsan etsın dogru sallanır lakın yıkılmaz evvel allahıznıyle veselam
  • 6 Yıl Önce

Kara

Üzülmeyim abla belki eşyalariniz alirlar ama imaninizi alamazlar bi yardim kampanyasi duzenlensin bizde 81 ilden destek olalim oluruzda inşallah kaç sene daha yasarsiniz abla boş verin siz mükafatiniz ahirette alacaksiniz inşallah o makam sahibi mağrur yeşil femistler de elbet hesaba çekilecekler bu dünyada gunlerini gün etsinler bakalim Allahinda bi adaleti var bugün toprağin üstü varsa yarin altida var
  • 6 Yıl Önce

Münir

Doğru iseniz dürüst iseniz ve doğrunun ve hakkın peşindeyseniz yalnızlık, dışlanmak, zulüm, sıkıntı kaderinizdir. Allah'ın dışında kimseye de güvenmeyin.
  • 6 Yıl Önce

Selim

Sayın Dilipak bu davadan en ufak ceza alsın da AK Partinin oyları düşsün diye çalışan AKP lilere uyarıdır yıllarca Akit ve yazarlarını takip ediyorum ömrüm boyu Reis nerede ise ona oy verdim ceza alsın sandığa gitmem aha buda biline sizleri omuzlayip bir yerlere getireceğiz siz İslama ihanet edeceksiniz davayı geri çekin ve sayın Dilipak dan özür dileyin
  • 6 Yıl Önce

Mustafa Kemal Atatürk'ün Süngüsü!!!

Siz Turkiye'nin %83u Kemalisttir diyorum, kaynak ta gosteriyorum ama inanmiyorsunuz, cunku isinize gelmiyor AZILI AZGIN AZINLIK oldugunuzun ortaya cikmasi. Resiniz de Kemalist diycem inanmiyacaksiniz bana yine.
  • 6 Yıl Önce

Bilal

Malesef bizim müslümanlarda dinsiz komünistler kadar bile beraberlik yok bizler parayı kendimize kıble edindik finişe magazinsel olara samimiyetsiz bir şekilde malzeme yaptik bizler gerçekten iman eden kişiler olamadık . Yatlar katlar villalar makam mevki bize cehennemi hazırlıyor dilipakka büyük geçmiş olsun bir urfali olarak her zaman yanındayım Rabbim yar ve yardımcısı oluşun Korkma Allah bizimledir
  • 6 Yıl Önce

OSMAN BİLİR

ben elli yaşın üstünde bir insanım kendimi bildiğimden beri Abdurrahman beyi okur ve takip ederim hiç bir konuda şunuda yanlış yaptı şunuda demese iyi olurdu dediğim hiç bir durumla yada yazısıyla karşılaşmadım. Allah ondan razı olsun bu konudad hak veriyorum kendisine söylediği bu sözden dolayı. başkalarının sunduğu olsun dediği bir anklaşma ancak bu kadar eleştirilebilirdi oda onu yaptı anlaşmanın yanlış olduğu apaçık bunu kapatmak için yapılanlarda çok ayıp bir müslümana yakışmayan davranıştır. hanım efendiye hak veriyorum ve yanlarında olduğumu beyan ediyorum durmak yok bu yolda dönem imtahan dönemi Allah hakımızda hayırlar ihsan etsin dua ile .amin
  • 6 Yıl Önce

Kıyamet

"Rabbime Arzımdır" diyor kadın.. Bu ne yahu!. Tanrıyı kıyamete mi zorluyorsunuz(haşâ)
  • 6 Yıl Önce

Haso

Dilipak ın tek eksiği yalaka olmaması.Benim gözümde adam gibi adam.
  • 6 Yıl Önce

Muhammed Emin Yağcıoğlu

Annemiz üzülmesin Abdurrahman Dilipak abimizi biliyor ve tanıyoruz tüm ümmetin duası onunla Rabbim c.c yar ve yardımcısı olsun ömrünü Allah'ın c.c rızasını kazanmak için adamış samimi bir müslüman olduğuna inanıyoruz.
  • 6 Yıl Önce

Tahsin sarı

Rabbimiz Ümmet ile birlikte Dilipakı Ailesini iki âlemde ebediyen muvaffakiyatları ihsan eylesin selamete çıkarsın; Bizler şahidiz Rabbimiz baş örtüsü eylemlerinde en öneydi Bizzat gördüm hep hakkın, haklının, mazlumlarla birlikte oldu.hakkın haklının mücadelesini verdi.şahidiz Yarabbi.Nebi AS buyurdu "Bir müslümana 40 kişi şahadet ederse iyi diye Allah cc yalancı çıkarmaz. ya Rasülullah iki kişidemi şahidlik etsedemi Nebi AS evet diye buyurdu. Utandım birkişide etse şahidligi kabul olurmu sormaya" Ey Rabbimiz biz şahadet ederiz. Şahid ol şahid ol şahid ol ve Şahadetinizi kabul buyur . Rabbimiz iki cihanda Razı hoşnut olsun sizlerden Ümmet' ten Ebediyen: TEZ GEÇER ZÜLMÜN EZASI SABİR ETMEYİ BILECEGİZ TAMAMI. çevirmez mazlumun AHINI ALLAH CC SABRETMEYİ BİLECEGİZ TAMAM'Mİ... Bu hakkızlığı yapanlar aynı inancı taşıyan yaşayan sürecten geçenler bu acıtıyor kanatıyor içimizi yaralıyor kalbimizi..! Yoksa ötekiler İNANÇIMIZI hızımızı mücadelemizi artırıyor. Huzur buluyoruz hakkı söyleyince mesuliyyetten kurtuluyoruz emri bil Maruf ve NEYHİ ANİL MÜNKERİ yaptığımız için... Rabbimiz bizleri dilsiz lal olmuş Şeytanlardan kılmasın... Haklısınız hak teâlâ ve sağduyulu olanlar sizlerle dualarımız sizlerle sizler bizlerin hislerine tercüman oluyorsunuz..! Selam ve dua ile. Fiemanilleh
  • 6 Yıl Önce

İbrahim Gökalp

Allah doğru söyleyenlerin yardımcısıdır.Sonuna kadar haklı davanızın destekçisiyiz.Allah onlara da hidayet versin.Akıllarını başlarına getirsin.
  • 6 Yıl Önce

Şeref Kazan

Asiye bacım Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır. Buna inanan insanlarız eşiniz dahil bu hayasız insanların nasıl çala çala araçlar evler aldıklarını gördünüz bizdendir düzelir diye göz yumdunuz Kafirler saldırdığında salyangoz gibi kabuklarına çekilen bu iğrenç yaratıkların Müslümanların haklı eleştirileri karşısında nasıl aslan kesildiklerini de gördük ama siz sizden diye göz yumdunuz taki sizde bir nebze olsun hakikatı dillendirmeye başlayıncaya kadar ALLAH cc adili mutlaktır ben ve benimgibilerde hepinizi Hakimler Hakimine havale ediyoruz
  • 6 Yıl Önce

Hemserisi

A.dilipak feto'yu kurup devlete yerlestiren CHP gn sekreteri Kasim Gulek'in hemserisi. Konu ve Kasim Gulek ile ilgili hic yazmadi.
  • 6 Yıl Önce

Mustafa

Sayın bacım sonuna kadar haklısın. ALLAH yar ve yardımcın olsun. Ak partiye baştan beri oy veren bir insan olarak gördüğüm şey şu: Ak partili yetkililer ateistlere, koministlere, homolara , lezbiyenlere vs verdiği desteği Müslümanlara verseydi bugün bu hallere düşmezdik. Ama ne yazıkki şuan Reisin dışında oy verebileceğimiz adam yok. Reisin diyorum çünkü ben Akpartiye değil Reise oy veriyorum.
  • 6 Yıl Önce

Mustafa

Sayın bacım sonuna kadar haklısın. ALLAH yar ve yardımcın olsun. Ak partiye baştan beri oy veren bir insan olarak gördüğüm şey şu: Ak partili yetkililer ateistlere, koministlere, homolara , lezbiyenlere vs verdiği desteği Müslümanlara verseydi bugün bu hallere düşmezdik. Ama ne yazıkki şuan Reisin dışında oy verebileceğimiz adam yok. Reisin diyorum çünkü ben Akpartiye değil Reise oy veriyorum.
  • 6 Yıl Önce

salihce

Bu ateşi söndürmeye itfaiyenin suyu yetmez.. Bu kalb kırıklığını tutmaya tutkal yetmez.. sonun başlangıcıdır bu vesellam.
  • 6 Yıl Önce

celil yağmuroğlu

BİZLER BİR ÜMMET OLARAK HER ZAMAN ÇOK DEĞERLİ DİLİPAK,IN YANINDAYIZ ..AMA EZİK MUHAFAZAKARLARIN VE BU NANKÖRLER KARINLARI YAĞ BAĞLADIĞI İÇİN ..DİNLERİNİ..İMANLARI UNUTTULAR..ALLA TEALA NE DİYOR SABIR EDİN ..ALLAH SABIR EDENLERLE BERABERDİR....VESSELAM..
  • 6 Yıl Önce

Sedatt

Rabbim, dilipak agabeyimize guc kuvvet versin.her zaman onun yanindayiz..
  • 6 Yıl Önce

Lâedrî 61

Parayı bulanlar dâvayı unuttular. Herkes ihale kapma, nemalanma peşinde; herkes şakşakçı oldu. Boşver, Allah yanınızda olsun; o her şeye kâfidir.
  • 6 Yıl Önce

Ferr

Bunun davayla ilgisi yok asiye hanım. Davaya halel getirecek kişiler tarih boyunca olmuştur. Ama bu son olayı şahsikeştiren ve ilgisi olmayanlara mal eden de maalesef sizler oldunuz
  • 6 Yıl Önce

Mustafa sevgili

Sevgili A Dilipak Sizi ve yazilarinizi 30 yildir takip ediyorum hep haksizliga karsi duran bir yandaş olmayan bir duruşuuz vardi. AMA yazdiginiz yer işte orasi sorunlu. Akp Eski akp degil cizgisinden sapti akp icindeki ak parti
  • 6 Yıl Önce

Kara

Daha dur sizi fetö ile itham etmediler.
  • 6 Yıl Önce

Muşlu

Müslüman için la rahattü fid dünya Allah sabr edenleri sever sevabınıda verir rahmetiyle korur yeterki inancında samimi olmalı
  • 6 Yıl Önce

Nurdan

Kardeşim Allah dünya ve ahiret yar ve yardımcınız olsun dualarımız sizinle ve kardeşlerimizle adalet yerini bulacak inşallah
  • 6 Yıl Önce

Ali

İmtihan dünyası Rabbim Sabır versin hocam Mücadelesinde Haklıdır
  • 6 Yıl Önce

ahmet

söylenecekleri hanımefendi söylemiş. Ben bir gün sayın cumhurbaşkanının da özür dileyeceğini, helallik isteyeceğini düşünüyorum. inşallah bu çok geç olmadan gerçekleşir
  • 6 Yıl Önce

klm

O 'Sav. Efendmiz bu Din garib geldi garıb gider buyurmuştu. Allah var gam yok. Dilipak ı Rabbim sevsin yeter..
  • 6 Yıl Önce

okuyucu

kardeşlerim dikkatli olalım bakın bizim ve bizden dediğimiz siyasetçilerimize neler yaptırıyorlar,toplumun saygı gösterdiği hocalara ,yazarlara ve fetö piçi yüzünden herkesin aynı kefeye konup ,fetö teröristiyle alakası olmayan dindar ve ak partili ailelerin çocuklarını fetöcü diye (gerçek fetöcüler için yaşasın idam)bizim iktidarımıza ezdiriyorlar.bizim siyasetçilerimizde yapılan pof pof lar yüzünden ince eleyip sık dokumadan,yıllarca müslümanların en zor anlarında varolma savaşında en ön safda olanları bir kalemde siliyor.sayın yazar fahşa kelimesinin ne maksatla ve nerede ,neyi ifade ettiğini açıkca yazmasına rağmen,ak partili kadınlar tarafından linç edildi sayın liderimizde onların gazıyla SAYIN DİLİPAKA "EDEPSİZ" diyebildi.sayın turgut özal en büyük darbeyi kadın partililer yüzünden yedi,bizimkilerde aynı yola girdiler,dilipak uyardı,fakat uyarılar nefsimize ağır geldi kıyameti kopardık.hiç kimse nefsini sorguya çekmiyor.bu gidiş gidiş değil,eğer gayesi ALLAH rızası olan biri çıkıpda sayın erdoğanı uyarmazsa bu başka gidişlere sebep olur.
  • 6 Yıl Önce

Ali

İmtihan dünyası Rabbim Sabır versin hocam Mücadelesinde Haklıdır
  • 6 Yıl Önce

Necdet Mengen

"Mü'minler ancak kardeştirler..." Birilerine hoş görünmek için kardeşine sırtını dönen, hatta kardeşine vuranlara yazıklar olsun. Biz bu hususta Sn Dilipak Abimiz'in yanındayız. Allah cc sizlere dünyada da, ahirette de iyilikler, güzellikler, hayırlar versin. O ne güzel vekildir...
  • 6 Yıl Önce

SÜLEYMAN TUNCEL

Gevşemeyin, üzülmeyin, eğer hakikaten inanıyorsanız, muhakkak üstün olan sizsinizdir.(ALİ İMRAN 139)(Ey Muhammed!) Senin göğsünü açıp genişletmedik mi? Üzerinden kaldırmadık mı? Belini büken yükünü. Senin şânını yükseltmedik mi? Şüphesiz güçlükle beraber bir kolaylık vardır. Gerçekten, güçlükle beraber bir kolaylık vardır. Öyleyse, bir işi bitirince diğerine koyul. Ancak Rabbine yönel ve yalvar.(İNŞİRAH SURESI) RABBİN Seni terk edip unutmamış (sahipsiz bırakmamış) ve Sana darılmamıştır!Sayın MÜMÜNE HANIM(ASİYA HANIM)RABBİM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN, Onlar, zarar vermeyeceklerinden emin oldukları için dostlarını kendilerinden uzak tuttular. Kendilerine bağlamak ve kazanmak içinde düşmanlarını yakınlaştırdılar. Yakınlaştırılan düşman dost olmadı. Ama uzaklaştırılan dost düşman oldu. Herkes düşman safında birleşince yıkılmaları mukadder oldu. (Eba Müslim Horasanı)TÜM MÜSLÜMANLARIN GÖNLÜ SİZİNLEDİR.
  • 6 Yıl Önce

Aslan akbey

Amin amin amin. Sizin davanızı kendi davammis gibi görüyor öyle sahipleniyorum. Öyle de dua edip takip edeceğim
  • 6 Yıl Önce

salih kardeş

la galibe illaALLAH Azze ve Celle. hasbunaAllahu ve niğmel vekiyl.
  • 6 Yıl Önce

Adile

Umarım bu tatsızlık sona erer. Çünkü hepimiz çok rahatsızız bu durumdan. Temennimiz reisin buna dur demesidir. Dostlarını üzüp, düşmanlarını sevindirmemesi gerekir. Bizim gönlümüz sizinle. Allah yardımcınız olsun her daim.
  • 6 Yıl Önce

Hüseyin

Allah yar ve yardımcınız olsun. Zalimlerin zulmü varsa Allahın da adaleti var.
  • 6 Yıl Önce

Hikmet görkem

Sonuna kadar haklı davanızda yanınızdayız Allah yar ve yardımcınız olsun
  • 6 Yıl Önce

İzmirli

Cenab-ı Hak yardımcınız olsun..Elimizden ne gelirse yapmağa hazırız sizin gibi dâvâ neferleri için..Madden ve mânen seferber olmaya varım evelallah..
  • 6 Yıl Önce

sütcü imam

Sevinin Mehmedim Başlar yüksekte eve dönsekte sevinin dönmesekte Yarin elbet bizim ebet bizimdir. Sabır Savaş Adım Müslüman.......
  • 6 Yıl Önce

durmuş bora

ben şahit oldum sayın Abdurrahman abimizin 28 şubatta kapalı kardeşlerimiz için neler yaptığını ve safını nasıl belli ettiğini Rabbim sizlerden razı olsun .Mevki ve makam insanları nasıl değiştirdiğini bende çok iyi bilirim Aksaray teşkilatından :inşa Allah ahiretimiz güzel olur Amin:
  • 6 Yıl Önce

MAHMUT 46

Rabbim sizleri başarılı kılsın İNŞAALLAH
  • 6 Yıl Önce

Mikail okuroğlu

Çok değerli ablam yazınızın altına gönlümle imzamı atıyorum Dilipak hocamı Abimi 1984 yılından beri birlikteliğimiz var sizinde mücadelenize şehitlik ederim inşaallah ALLAH CC var gam keder yok inşaallah eksiklerden dönülür. Selamünaleyküm ALLAH'IMIZ YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN GÜÇ KUVVET VERSİN AMİİİN İNŞALLAH...
  • 6 Yıl Önce

Mikail okuroğlu

Çok değerli ablam yazınızın altına gönlümle imzamı atıyorum Dilipak hocamı Abimi 1984 yılından beri birlikteliğimiz var sizinde mücadelenize şehitlik ederim inşaallah ALLAH CC var gam keder yok inşaallah eksiklerden dönülür. Selamünaleyküm ALLAH'IMIZ YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN GÜÇ KUVVET VERSİN AMİİİN İNŞALLAH...
  • 6 Yıl Önce

abdullah

insan denen nefsi ile imtihan olan varlık için hayatta İYİ İSİM SAHİBİ OLMAKTAN DAHA ÖNEMLİSİ BUNU KORUMAKTIR!!!!! dili ve ego belasına sermayenin kediye yüklenmesi ve eski fotoğraflara başvurmak zorunda kalınması ne hazin!
  • 6 Yıl Önce

cm

Hocam Allah yardımcınız olsun. Her işte bir, belki binler hayır vardır.
  • 6 Yıl Önce

mahoaga

Desteklediğim AKP bu konuda kendi ayağına sıkıyor, ve de maalesef buradan da 3-5 puan kaybedeceğini düşünüyorum.(3-5 puan da Bbacan'a ve Davutoğlu'na tırtıklatırlarsa) al sana İstanbul-Ankara sseçimleri VERSİYON 2! İstanbul sözleşmesini kaleme alan biri feminist 3 kişi Çamuriyet'te ön sayfadaydı dün. İstanbul sözleşmesini destekleyip te, 'doğru söyleyen dostları kovan- mahkemeye veren' AKP'liler aklını başına almazsa bu konuda akıl hocaları o 3 kişinin kaleme aldığı sözleşme olur ve 2023 de İstanbul ve Ankara gibi Türkiye'deki seçim de kaybedilebilir (Bidon Josef'in dediği ve arzuladığı gibi). Yanlışın neresinden dönülürse kardır.
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23