• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Altını olanlar dikkat

İstanbul Kuyumcular Odası Başkanı Mustafa Atayık, pandemi sonrasında altın fiyatlarında düzeltme yaşanabileceğini belirterek, "Geri çekilişlerde kısa dönemde ons altının 1,700 dolar, 1,650 dolar ve altını görmesi olası. Bu durumda, çeyrek altın, 600- 580 TL ve altı, gram altın da yeniden 370-350 TL seviyelerine inerek bir düzeltme hareketi yapabilir. ' dedi.

11 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Altın sever

Hadi insin niye inmiyor 
  • 6 Yıl Önce

Talat

Altın 350 TL degil de 420tl cok yakın zamanda olur ahanda buraya yazdım 
  • 6 Yıl Önce

bu haber dün cıktı..altın fiyatları düşücek diye bugün yükseldi..
  • 6 Yıl Önce

Selim-76

Yahu 2002 ye çok özleminiz var.
  • 6 Yıl Önce

Hakan

At yalanı sevsinler inanani ne hikmet ise b3nim takip ettiğim ekonomistlerde altın 400 hatta 430 olacak diyor size kim inanır belki KADİR İNANIR
  • 6 Yıl Önce

Osman

Yorum ile fiyatlar tezat bence. Altın fiyatı artıyor sürekli ???
  • 6 Yıl Önce

Dadaş

Bence gram altın 450 yi görecek bir kaç ay içinde.... kimse altın satmaz.... kimse de parada yok.... kimsede para harcamaz. Artık.... zaten insanlar fatura ödeyemez hâlde...altında çok artar 450 de olur 500 de olur ... 
  • 6 Yıl Önce

Deniz

Altın yok , dolar var bende.
  • 6 Yıl Önce

izmirli

aferin sana. birde altına "ne mutlu türküm diyene" diye yazsaydın tam olurdu.

serdar

2002 de emekli maaşımıza 10 çeyrek altın alıyorduk,şimdi onun yarısını alamıyoruz,nereye gitti bizin çeyrek altınlar.
  • 6 Yıl Önce

soner

2002 de bir kriz vardı memlekette maaşımızın yarısı ile takım elbise alamıyorduk
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23