• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

En çok vergi alan devletler belli oldu! Türkiye kaçıncı sırada?

En çok vergi alan devletler belli oldu! Türkiye kaçıncı sırada?

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Saffet

Bu rakamlar dogrudur onuda işci ödüyor işci emeklisinin sosyal yardıma muhrac halinden belli diye düşünüyorum
  • 1 Saat Önce

Dertli

Yazdığınız gelir vergisi. ötv, KDV ve diğerleri yok..
  • 1 Saat Önce

TATAR RAMAZAN

BENCE TÜRKİYE BİRİNCİ.NASILMI ÇÜNKÜ VATANDAŞTA DON KALDI.ZENGİN HERŞEYDEN MUAF.FAKİR MAAŞ ALAMADAN VERGİ KESİLİR.VERGİ DAİRESİNDE OSSURSAN OSSURUK VERGİSİ BİLE ALINIYOR.KDV %1,8,10,20 BİRDE ÖZEL İLETİŞİM VAR,YATLARAN SIFIR GARİBANA BİNEBİLDİĞİN KADAR BİN.DÜNYADA 1.CİYİZ.DÜNYA KUPASINDA SIFIR ÇEKENLERDENİZ ONU UNUTMAYALIM...
  • 1 Saat Önce

Vergi

inşaallah doğrudur bu rakam bir devlet vergi ile kâlkınır, şimdi ânkârâ hava alanı yapılıyor devasa yatırım vergi ile işler olur,tek eksiğimiz resmi kurumlarda mudurlere ârâbâ tahsis edilmesi israf,Avrupa da milletvekili bile araba tahsis edilmez çok önemli,belediyede bir komşum kütüphane görevlisi belediye arabası kullanır evvelden resmi plaka idi CHP eleştirdi imâmoglu başkan olunca,tüm İstanbul personel arabalarını bir mekana topladı AKP İsrafi gösterdi,ondan sonra resmi plaka kaldırdı sivil plaka kullandı personel AKP,,,TR de israf hala çok büyük yüksek oranda Avrupa ya kıyasla
  • 2 Saat Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23