Yozgat’ta 15 dekarlık orman küle döndü
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Yozgat’ta meydana gelen orman yangınında 15 dekarlık alan zarar gördü.
Yangın, Kirazlı Göleti mevkii ormanlık alanında meydana geldi. Henüz bilinmeyen bir nedenle çıkan yangını gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ekipleri ve orman işletme müdürlüğüne bağlı ekipler sevk edildi.
Bölgeye gelen ekipler, yangını kontrol altına alabilmek için mücadele verdi. Yapılan müdahalenin ardından ekipler yangını 2 saatlik çalışmanın ardından kontrol altına almayı başardı. Soğutma çalışmalarının gerçekleştirildiği bölgede yaklaşık 15 dekarlık alanın ise küle döndüğü öğrenildi.