Torbalı Belediye Başkanı İsmail Uygur hastaneye kaldırıldı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Solunum rahatsızlığı yaşayan Torbalı Belediye Başkanı İsmail Uygur hastaneye kaldırıldı.
Torbalı Belediye Başkanı İsmail Uygur, gece saatlerinde rahatsızlandı.
Solunum rahatsızlığı yaşadığı belirtilen Uygur, Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı.
Yoğun bakım ünitesine alınan Uygur'un tedavisinin sürdüğü bildirildi.