Telefon hırsızı 2 yankesici bu defa polisten kaçamadı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Şişli'de yankesicilik yöntemiyle bir kadının cep telefonunu çaldığı belirlenen 2 şüpheli tutuklandı.
Şişli'de yankesicilik yöntemiyle bir kadının cep telefonunu çaldığı belirlenen 2 şüpheli tutuklandı.
19 Mayıs Mahallesi'nde bulunan alışveriş merkezindeki mağazada cep telefonunun olmadığını fark eden bir kadın, durumu polis ekiplerine bildirdi.
Güvenlik kamera kayıtlarını inceleyen ekipler, cep telefonunun 2 şüpheli tarafından yankesicilik yöntemiyle çalındığını belirledi.
Kimlikleri tespit edilen şüpheliler Ö.D.A. ve A.A, Esenler'de gözaltına alındı.
Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheliler, çıkarıldıkları hakimlikçe tutuklandı.
Öte yandan şüphelilerin, yankesicilik yöntemiyle cep telefonunu çalması güvenlik kamerasınca kaydedildi.