OGM Ormanspor Kadın Basketbol Takımı'nda transfer çalışmaları
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Ashley Walker ve Brittney Sykes'i transfer eden takım, Angelica Robinson ile yeniden anlaştı
ANKARA (AA) - Kadınlar Basketbol Süper Ligi ekiplerinden OGM Ormanspor, ABD'li oyuncu transferleriyle kadrosunu güçlendirdi.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre, yeni sezon kadro çalışmaları doğrultusunda kadın basketbol A takımı için, son olarak İtalya'nın Ragusa takımında forma giyen Ashley Walker ve 2017-2018 sezonunda da takımda yer alan Brittney Sykes ile anlaşma sağlandı.
Geçen sezon kadroda bulunan Angelica Robinson ile de yeniden anlaşma yapıldı.