• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Lüks segmente LEXUS dopingi

Yeniakit Publisher
2015-05-26 17:27:00 -
Lüks segmente LEXUS dopingi

Türkiye’deki Lexus operasyonlarının Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. tarafından yürütüleceğini belirten Bozkurt,“Türkiye’deki lüks segment müşterileri tarafından uzun yıllardır beklenen Lexus markası sektörü tetikleyecek” dedi

Yılın son çeyreğinden itibaren Türkiye’de satışa sunulacak olan Lexus ilk kez İstanbul Autoshow’da Türkiye’deki lüks marka müşterilerinin beğenilerine sunuluyor. Otomobilde lüks kavramına yeni standartlar getirerek premium otomobil pazarında “müşteri odaklılık” kavramını yeniden tanımlayan Lexus, İstanbul Autoshow’da IS, NX, GS, LS, RCF, LFA modellerinin yanı sıra yeni nesil RX modelini de sergiliyor.

80 ÜLKEDE SATIŞTA

Lexus’un İstanbul Autoshow’daki tanıtımına Avrupa Başkanı Alain Uyttenhoven ve Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş CEO’su Ali Haydar Bozkurt birlikte katıldılar. Dünyanın 80 ülkesinde satışa sunulan Lexus Türkiye’de lüks segment müşterilerinin karşısına yeni bir hizmet anlayışı ile çıkacak.

SON ÇEYREKTE YOLA ÇIKIYOR

Türkiye’deki Lexus operasyonlarının Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. tarafından yürütüleceğini belirten Bozkurt, “İstanbul Autoshow bu yıl bizim için farklı bir anlam taşıyor. Türkiye’deki lüks segment müşterileri tarafından uzun yıllardır beklenen Lexus markasını size tanıtmaktan mutluluk duyuyorum. Lexus’u bekleyen müşterilerimizin karşısına ilk kez İstanbul Autoshow ile çıkıyoruz. Dünyada satışa sunulduğu ve hatta satışa sunulmadığı ülkelerde bile prestijin, kalitenin, lüksün ideal markası durumunda olan Lexus, yılın son çeyreğinden itibaren ilk olarak İstanbul’da açacağımız bir showroom ile artık Türkiye’de de satışa sunulmaya başlanacak. Niyetimiz ilerleyen dönemlerde Türkiye’nin büyük illerinde de Lexus showroomları açmak” dedi.

TÜRKİYE’YE ‘MİSAFİR’ OLDU

Türkiye’deki premium marka müşterilerinin daha önce deneyimlemedikleri bir hizmeti yaşayacaklarını da kaydeden Bozkurt “Lüks kavramını yeniden tanımlayan Lexus, tüm dünyadaki operasyonlarında Japonca misafirperverlik anlamına gelen “Omotenashi” felsefesini ilke ediniyor. Bu felsefe ile müşterilerimize sürekli hissedecekleri Lexus Müşteri Deneyimini otomobil alırken, kullanırken ve sonrasında da yaşatacağız” şeklinde konuştu.

Lexus Avrupa Başkanı Alain Uyttenhoven da, “Lexus, 2014 yılında dünyada 583 bin satışla yeni bir rekor kırarak 4’üncü büyük premium marka haline geldi. Bu yıl Avrupa’da da 60 bin adetle yeni bir satış rekoruna ulaşmayı hedefliyoruz” yorumunu yaptı

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23