• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kuveyt Türk XTM’in işaret dili özelliğine ödül

Kuveyt TürkXTM’in,işitme engellilerin finansal işlemlerini pratik ve hızlı şekilde yapabilmelerine imkân sağlayanişaret dili özelliği, PaymentSystems Magazine tarafından düzenlenen PSM Awards2019’da ödüle layık görüldü.

2019-12-14 23:08:00 -
Kuveyt Türk XTM’in işaret dili özelliğine ödül

Türkiye’nin öncü katılım finans kuruluşlarından Kuveyt Türk’ün, ATM’lerin pratikliği ile şubelerin zengin hizmetlerini bir arada sunan XTM’ler aracılığıyla işitme engellilere yönelik hayata geçirdiği İşaret Dili Projesi yeni bir ödüle layık görüldü. Kuveyt Türk’ün, işitmeengellilerin finansal işlemler yapmasını kolaylaştıran İşaret Dili Projesi, ödeme dünyasının köklü dergisi PaymentSystems Magazine (PSM) tarafından düzenlenen PSM Awards 2019’da “sosyal farkındalık” kategorisinde başarı ödülünün sahibi oldu. 12 Aralık 2019 Perşembe günü İstanbul’da düzenlenen törende sektördeki teknoloji odaklı inovatif projeler ödüllendirildi. Proje, geçtiğimiz günlerde de International Data Corporation (IDC) tarafından düzenlenen IDC Finance Summit (IDC Finans Zirvesi) 2019’da da ödül almıştı.

Kuveyt Türk Ar-Ge merkezlerinde tamamı Türk mühendislerden oluşan bir ekiple geliştirilen XTM, müşterilere finans işlemlerini video görüşme üzerinden self servis yapma imkânı sunuyor.XTM’lerin müşterilerle görüntülü iletişim kurabilme özelliğini işitme engelliler için pozitif bir değere dönüştüren Kuveyt Türk, işitme engellilerin finans işlemlerini tek tuşa basarak yapabilmesine imkân sağlıyor.

Müşteri olsun veya olmasın tüm işitme engelliler kullanabiliyor

Aldıkları ödülle ilgili değerlendirmede bulunan Kuveyt Türk Bankacılık Servis Grubundan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İrfan Yılmaz, “2013 yılında hayata geçirdiğimiz XTM’ler aracılığıyla müşterilerimiz çağrı merkezine bağlanıyor ve görüntülü olarak tüm işlemlerini hızlı, pratik ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebiliyor. İşitme engelli bireyler, Kuveyt Türk müşterisi olsun veya olmasın, XTM şubelerinden tek tuşla görüntülü olarak çağrı merkezine bağlandığında karşılarına işaret dilini bilen bir uzmanımız çıkıyor. Engelli müşterilerimiz kolayca işlemlerini yapabiliyor. Sayıları üç milyonu aşan işitme engelli vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştırmak hedefiyle hayata geçirdiğimiz projenin bir ödüle daha layık görülmesinden dolayı büyük mutluluk duyuyoruz. Kuveyt Türk olarak XTM yatırımlarımıza devam ederek Türkiye’nin dört bir yanına ulaşmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23