• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kovid-19 testi pozitif çıkan yolcu otobüsten indirilip ambulansla evine ulaştırıldı

Yeniakit Publisher
2020-09-14 14:00:25 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Kovid-19 testi pozitif çıkan yolcu otobüsten indirilip ambulansla evine ulaştırıldı

KIRŞEHİR (AA) - Ankara’da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi yaptıran ve sonucu beklemeden Kırşehir'e gitmek üzere yola çıkan kişi, sonucun pozitif çıkması üzerine, filyasyon ekibi tarafından yolcu otobüsünden indirilip ambulansla evine nakledildi.

İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamaya göre, Ankara’da rahatsızlanan A.G. (58) Kovid-19 testi yaptırdı. Test sonucunu beklemeyen A.G, Kırşehir’e gitmek üzere otobüse bindi.

Kırşehir’e yaklaştığı sırada test sonucunun sisteme "pozitif" şeklinde düşmesi üzerine, durum Kırşehir filyasyon ekibine bildirildi.

İl Sağlık Müdürlüğü filyasyon ekibi, İl Jandarma Komutanlığı ekipleriyle Akpınar ilçesi yakınlarında A.G'nin içinde bulunduğu otobüsü durdurdu.

Eşiyle seyahat eden A.G, otobüsten indirilerek ambulansla götürüldüğü evinde karantinaya alındı.

Bu arada otobüs şoförü ve araçtaki diğer yolculardan da gittikleri yerde 14 gün karantinada kalmaları istendi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23