Kadıköy'de 4 bina alev aldı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İstanbul'un Kadıköy ilçesinde meydana gelen yangında, 4 boş bina tamamen yandı.
İstanbul Kadıköy'de Zühtübey Mahallesi Şefik Bey Sokağı'nda bulunan, kağıt toplayıcıların kaldığı tek katlı 4 boş binada, bilinmeyen bir nedenden dolayı yangın başladı.
Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine itfaiye, ambulans ve polis ekipleri sevk edildi.
Hızla yayınlan yangına müdahale eden itfaiye ekipleri yaklaşık bir saatlik çalışma sonucunda yangını kontrol altına alarak söndürdü. Yangın sonucunda 4 bina da tamamen yandı.
Yangına, ısınmak için yakılan ateşin sebep olduğu öne sürüldü.
Polis ve itfaiye ekipleri yangınla ilgili soruşturma başlattı.