İzmir'de otluk alanda yangın çıktı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İZMİR (AA) - İzmir'in Dikili ilçesinde otluk alanda çıkan yangına ekipler müdahale ediyor.
Salim Bey Mahallesi Sanayi Sitesi yakınlarında bulunan otluk alanda henüz belirlenmeyen sebeple yangın çıktı.
İhbar üzerine bölgeye itfaiye ve Orman Genel Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.
Ekipler alevleri söndürmek için çalışmalarını sürdürüyor.