İran'a karşı gönderilmişlerdi! ABD bombardıman uçakları havalandı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
ABD'nin İran tehdidine karşı Katar'a gönderdiği B-52 bombardıman uçakları ilk kez havalandı.
ABD'nin İran tehdidiyle geçtiğimiz günlerde gönderilmesi emrini verdiği B-52 bombardıman uçakları Katar'daki ABD üssüne iniş yapmıştı.
Nükleer bomba taşıyabilen B-52'ler üsse iniş yaptıktan sonra ilk kez havalandı. B-52'lerin ilk uçuşunun görev tanımı "İran'a mesaj vermek" olarak açıklandı.
Körfez'de İran'ı ablukaya almaya çalışan ABD, Suudi Arabistan ve BAE ile iş tutuyor. Yakın zamanda İran'a ekonomik yaptırımları artıran Washington yönetimi, daha önce bölgeye F-35 jetlerini, USS Abraham Lincoln uçak gemisini ve çok sayıda savaş gemisini göndermişti.