İçişleri Bakanı Süleyman Soylu duyurdu: Çevre, Doğa, Hayvan Koruma Şube Müdürlüğü kuruldu
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Emniyet ve jandarmada yeni bir dönem başladığını belirterek, Çevre, Doğa, Hayvan Koruma Şube Müdürlüğünün kurulduğunu açıkladı.
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Çevre, Doğa, Hayvan Koruma Şube Müdürlüğünün kurulduğunu açıkladı.
Konuyu sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla duyuran Süleyman Soylu, "Emniyet ve jandarmada yeni bir dönem başlıyor. Çevre, Doğa, Hayvan Koruma Şube Müdürlüğü kuruldu. Araçlar hazır. Yakında çalışmalar başlıyor." ifadelerini kullandı.



