• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Gaziantep'te sağlığa uygun olmayan biberler imha edildi

Yeniakit Publisher
2020-09-16 14:47:05 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Gaziantep'te sağlığa uygun olmayan biberler imha edildi

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in İslahiye ilçesinde yapılan denetimlerde, sağlığa uygun olmayan koşullarda depolanmış 7 bin 500 kilo biber, posa ve tohum ele geçirildi.

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile İslahiye Belediyesi zabıta ekipleri, ilçede denetim yaptı.

Ekipler, Yeni Mahalle'deki iki ayrı depoda yaptığı kontrollerde sağlığa uygun olmayan koşullarda depolanmış 7 bin 500 kilo biber, posa ve tohum ele geçirdi.

Belediyenin iş makineleriyle kamyonlara yüklenen biberler, katı atık tesisinde zabıta kontrolünde yakılarak imha edildi.

Olayla ilgili olduğu belirtilen 2 kişiye idari para cezası uygulandı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23