• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

BimSA’dan 7/24 Destek hizmeti

Yeniakit Publisher
2016-03-06 06:37:00 - 2016-03-06 07:49:52
BimSA’dan 7/24 Destek hizmeti

Türkiye’nin önde gelen teknoloji şirketlerinden BimSA, şirketlere sunduğu profesyonel hizmetlere bir seviye daha ekleyerek SAP Destek Hizmetleri Organizasyonu’nu kurdu.ydetti.

BimSA, SAP uygulamalarında tüm modüllerde destek verecek ekibi tek başına bünyesinde barındırıyor.

KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASI

Kurumsal yönetim sürecinde kullanılan fonksiyonları birbirine entegre etme isteğiyle birlikte dijital çözümlerin getirdiği hızı tercih ettiklerini belirten BimSA Genel Müdürü Tunç Taşman, “Kurumsal kaynak planlaması dediğimiz ERP hizmetinde hem kapsamın hem de modül çeşitliliğinin artması ile özellikle SAP kullanan firmalar için destek ihtiyaçlarının giderilmesi sıkıntılı bir süreç haline geldi. İşletmelerin iş süreçlerinde kullandıkları bütün fonksiyonların, bütünleşik olarak çalışabilmesine imkân veren Kurumsal Kaynak Planlanma (ERP) uygulaması, yeni teknolojilerin kullanımına izin vermesi özelliği nedeniyle firmaların ilk tercihi oluyor” ifadelerini kullandı.

Taşman, SAP Destek hizmeti çerçevesinde, 7/24 destek, SLA Bazlı Müdahale, Uzaktan veya Yerinde Destek, Etkin Proje Yönetimi, Ayrılmış Kaynak, BimSA Solman Üzerinden Bilet Girişi, Bilet Analizi ve Detaylı Analizler, Sürekli Gelişen Çözüm Veri Tabanı, SAP OSS Desteği hizmeti verdiklerini ka

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23