Belediyenin önündeki fıskiye kaldırıldı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanlık Makamı'nın önünde yer alan ve bir dönem tartışmalara neden olan fıskiye yeni başkan tarafından kaldırıldı.
Eski Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanı Melih Gökçek döneminde belediye önüne koyulan fıskiye yeni başkan Mustafa Tuna döneminde kaldırıldı. Söz konusu fıskiyenin yeri şimdilik boş bırakıldı.
NE OLMUŞTU?
Eski Belediye Başkanı Melih Gökçek adına açılan sahte hesaptan atılan “Belediyenin önündeki fıskiyeyi kim kırdı” tweeti uzun süre konuşulmuştu.
