• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Antalya'da "Pandemi Günlerinde Tiyatro Buluşmaları" etkinliği devam ediyor

Yeniakit Publisher
2020-09-18 14:56:58 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Antalya'da "Pandemi Günlerinde Tiyatro Buluşmaları" etkinliği devam ediyor

"Biraderler Cabaret" sahnelendi

ANTALYA (AA) - Antalya'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) döneminde özel tiyatrolara destek ve sağlık çalışanlarına moral vermek amacıyla düzenlenen "Pandemi Günlerinde Tiyatro Buluşmaları"nda, müzikli oyun "Biraderler Cabaret" sahnelendi.

Büyükşehir Belediyesinin organizasyonunda, Antalya Açıkhava Tiyatrosu'nda izleyenlere eğlenceli anlar yaşatan müzikal oyununu, sağlık çalışanları ve dezenfeksiyon işçileri izledi.

Arda Aydın'ın yazıp yönettiği "Biraderler Cabaret" izleyenleri eğlendirdi.

Etkinlik, 21 Eylül'de Levent Üzümcü'nün "Anlatılan Senin Hikayendir", 22 Eylül'de Ankara Birlik Tiyatrosu'nun "Mahzuni Şerif" ve 23 Eylül'de Duru Tiyatrosu'nun "İki Bekar" adlı tiyatro oyunlarıyla devam edecek.

Etkinliğin açılışında, Antalya Şehir Tiyatroları'nın "Takıntılar" adlı oyunu sahnelenmiş, buluşmaların ikincisinde Semaver Kumpanya tarafından sahnelenen "Cimri" oyunu tiyatroseverlerle buluşmuştu.


Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23