• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Aferin, iyi halt ettiniz! Bir de pişmiş kelle gibi sırıtıyorlar

Yeniakit Publisher
2022-09-03 11:52:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Aferin, iyi halt ettiniz! Bir de pişmiş kelle gibi sırıtıyorlar

Kadıköy'de trafik denetimlerinde abart egzoz kullandığı için cezai işlem uygulanan gençler ceza makbuzuyla trafikten men edilen otomobilinin önünde fotoğraf çektirerek büyük bir pişkinliğe imza attı.

İstanbul Trafik Şube Müdürlüğü’ne bağlı Sivil Trafik Ekipleri tarafından İstanbul genelinde trafik denetimi gerçekleştirildi.

Yapılan denetimlerde araçlarında abart egzoz ve modifiye aksam bulunan sürücülere ceza yağarken, bazı araçlar trafikten men edildi.

Ceza yedikten sonra fotoğraf çektirdiler

Bazı sürücüler ceza yedikten sonra otomobillerinin önüne geçerek sosyal medya hesaplarında paylaşmak için poz verdi.

 

"Çevreye verdiğim sesten mutluyum"

Otomobilinde abart egzoz bulunan bir sürücü ‘çevreye verdiğim sesten mutluyum’ dedi.

175 sürücüye 203 bin 636 lira ceza

DHA'nın aktardığına göre İstanbul genelinde 3 farklı noktada yapılan denetimlerde 175 sürücüye toplam 203 bin 636 Türk Lirası ceza kesildi.

 

 

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Nedim

Saygısız görgüsüz ler

Thr

Tımrahaneye yatırılmaları gerekte, idare edeceğiz artık biz..
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23