13 ton uyuşturucuyu yakarak imha ettiler
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Afganistan'da ele geçirilen 13 ton uyuşturucu, yakılarak imha edildi.
Afganistan'ın batısındaki Herat vilayetinde ele geçirilen 13 ton uyuşturucu, yakılarak imha edildi.
13 ton uyuşturucu yakıldı, 454 kişi gözaltına alındı
Herat Emniyet Müdürü Aminullah Amarhil, Herat'ta 8 ayda ele geçirilen 13 ton uyuşturucu maddenin yakılarak imha edildiğini, uyuşturucu kaçakçılığı yapan 454 kişinin gözaltına alındığını söyledi.
Amarhil, kaçakçıların, uyuşturucu maddeyi Herat üzerinden komşu ülkelere sokmaya çalıştığını belirtti.