Bakan Mustafa Çiftçi talimatı verdi! O trafik cezaları artık tarih oluyor
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’nin talimatıyla hazırlanan yeni yönetmelik, araç içi donanımlarla ilgili yaşanan tüm tartışmalara son noktayı koydu. Artık ön cama monte edilen telefon tutucular, navigasyon ekranları ve araç içi kameralar resmi olarak serbest bırakıldı. Yeni düzenleme, sürücülerin konforunu ön planda tutan objektif kriterlerle trafik denetimlerinde yaşanan kaosun önüne geçmeyi hedefliyor.