• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

SUMUD’u yazmalıyız. Ama SP şimdi de sefalet endeksi çıkardı!

41 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Vatansever

Bunun adı belli. En azından zevzeklik. Solda mevzilenip de sağ alanda siyaset yapmak çok çirkin. Önce ne olduklarına karar versinler, sonra konuşsunlar. Ayıp yahu..Bıkkınlık verdiler artık..
  • 1 Ay Önce

Fethi23

Kilicdaroglunu saadet genel merkezi önünde konuşturan ,bu yetmezmis gibi "mücahit Kemal " sloganları atan ,20 milletvekili için Allahla problemli peygamberle sorunlu zihniyetle flört eden SP de ne dava kalmıştır ne samimiyet nede inandırıcılık. Onların milliliği CHP ye biat etmekten geciyor artık. Düştükleri durumdan bile bihaber yaşamaya devam ediyorlar. Yazık...
  • 1 Ay Önce

Mustafa

Bir mürşidi kamile tâbi olan onun kulumu olur?
  • 1 Ay Önce

Anlamak mümkün değil

Yıllar önce saadetlilerin denk geldiğinde sohbetlerinde bulunurduk çay faslına geçince fetöcülere chplilere teröristlere resmen küfür ederlerdi Akparti ye Reis e davayı sattılar diye kızarlardı ee gelinen nokta Akparti ye kızmaya devam ama diğerlerinin kulu kölesi uşağı oldular bilmediğimiz ne var açıklasar da bilsek
  • 1 Ay Önce

Anlaşılmayan bir durum yok

Sadet yöneticileri kasetle ele geçirildi. Chp nasıl dönüştürüldüyse, saadet de öyle dönüşdürüldü. Chp ne kadar sorunlu olsada ulusalcı bir damar vardı. İşte o damar kesildi.

Maraşlı

Saadet ve YRP çok büyük bir gaflet ve hıyanet, hırs, haset içindeler. Boğazlarına kadar cehalete bulaşmış bu kişiler kendilerini pürüpak görüyorlar milli körler. Kullanılıp ezildiklerinde vatan namus elden gitmiş olacak.
  • 1 Ay Önce

Volkan

Başörtüsü yasaklansın diye AYMye imza toplayıp başvuran K.K ya mücahid diye slogan atan,son seçimde tüm masrafları chp tarafından karşılanan,uçan kerhaneye tek laf etmeyen SaP İngiliz partisidir.Osmanlıyı yıkan İngiliz siyonistler ile SaP kolkola girmişlerdir.Osmanlıyı içerden yıkan İT, şu anda ikiye ayrılmıştır (İttihat Terakki) Biri İslam düşmanı chp, ikincisi İslami görünümlü SaP
  • 1 Ay Önce

Eziklik

İsrail'e tek laf edemeyen Chp ve hırsızlık davasından yargılanan, diploması bile usulsüz olan Cumhurbaşkanı adaylarını, İsrailli yazar, akademisyen, siyasetçilerin ve İnternet sitelerinin desteklediği ortamda Sp misyonerlik yapıyor olmalı! Kararsız, fikirsiz! müslümanları (Müslüman kararsız ve fikirsiz zaten olmamalı) etkilemek, kandırmak için. Diğer muhafazakar, dindar, müslüman geçinen parti, gazete ve yazarlarda bu yola taş döşüyor. Bu davranışları da eminim ki Stockholm sendromundan kaynaklanıyor! Yıllarca İslâm, müslümanlar hakkında en ağır ifadeleri kullanan İslâm dininin düşmanı CHP'ye payanda olmalarının da başka bir tanımı olamazdı. Rahmetli Erbakan'ı dilinden düşürmeyenler, Erbakan'a kan kusturan, ağır hakaretler eden zihniyete payanda olması, Cumhurbaşkanı adayını Sp binası önünde tanıtması, başörtüsüne hakaret edip, aşağılayan ismi Babayiğit diye tanıtmaları, Erbakan ödülleri gecesine çağırıp ödüllendirilmeleri aslınsa sendromunda ilerisinde ama,neyse...
  • 1 Ay Önce

SÜLEYMAN ALDIRMAZ

elbette ki gazze ye suriye ye ve hatta bütün mazlum milletlere koşmak isterim lakin ayağıma batan diken canımı çok yakıyor bu yüzden önce o dikeni çıkarmadan koşamam. bu dikeni ayağıma batıran ne israil ne de chp, ben ay sonunu getiremezken sen nasıl bana diğer sorunları önceletebilirsin ki. sumud da bile olabilmek için bir tekne ve bolca yardım kolisine sahip olabilmelisin. bana göre sumud hiç bir sıkıntısı olmayan insanların macera arayışı.. ayrıca hamas için de sonuca sebepten bakmanı tavsiye ederim..
  • 1 Ay Önce

İsraile git sana hiç kimse aldırmaz

Hey sülü sen neyin kafasını yaşıyorsun. Chpli başkanlar,,,,,,,belediye başkanları kendi uckurunu ve boğazını duyurabildimiki senin ay sonunu getirmene yardımcı olsun. Chp gelirse ayağındanda olursun. Sülo deden aysonunu değil yılsonunu getiremezken yalın ayak düşmanla nasıl şavaştığını ANLATMADIMI??? . Anlatmadığına göre bazı chpliler gibi senin geçmişinde 1924de başlamış olmalı yada 1945 yani israille beraber..... O zaman ne doruyorsun hell avive git. Ay sonunu değil gün sonunu hemen getirirsin. RABBİM ŞİFA GETİRSİN. Ha sana tavsiyem israili siyonistler bile terk ediyor.

Cemal şimşek

Boş ystma Çalış .Ben çalışmaya 14 yaşınfa başladım,68 yaşındayım halen çalışıyorum Okul hayatımfada hep çalışrım.40 yıl yurt dışlarında çalıştım.şu andada çalışmaya devam ediyorum.çalışanı Allahta,kulda sever. çalışsn karınca ystan aslandan değerlidir. Bu ülkede 42 yaşında emekli olup,40 yıl yatarak emekli maaşı alan var.emeklilerin %90 nı aynı durumda.Ben 11 ülkede kaldım, Hiçbir ülkede 42 yaşında emekli olup,çalıştığı yılların iki katını yatarak emekli Parası alanı görmedim.

Allah’ın 1 Kulu

İç siyasetteki dağınıklık, bizi İsrail’in zulmünü anlatmaktan alıkoyuyor.. ZATEN BUNUN İÇİN KURULMUŞ BİR TEGAH!!! OSMANLI da böyle yıkılmıştı! İçerden yıkmadan kimse bu ülkeye giremez, bundan dolayı bizi kutuplara ayırıp, suni gündemlerle meşgul ediyorlar!
  • 1 Ay Önce

Kim ayırıyor acaba..

Ali Bey ve yandaşlar her gün milyonlarca muhalefete din düşmanı, siyonist, fetöcu, ABD ci diye saldırıyor..ben bunlarla niye birlik olayım ki. Bunlar kin ve nefretle ülkeyi yönetiyorlar..

A 1 K

İstisnasız herkes(hedeftekiler) bu tuzağa düşüyor!!!

Adalet

PKK dan medet umuyorlar. Saadet Refah Deva.
  • 1 Ay Önce

Sahi mi..

Kurucu önder diyenleri unuttun galiba.

Erhan

SP, DEVA, gelecek , yeni refah ...kendilerinin iktidara gelemeyeceklerini çok iyi bildikleri halde "madem biz gelemeyeceğiz o halde varsın CHP gelsin" duygu , düşünce ve hesabı içindeler. Ve bunu uyguluyorlar
  • 1 Ay Önce

MUZAFFER...

BERABER HAŞROLUN, VATAN HAİNİ LERİ DİNİ İSLAM DÜŞMANLARI DIR LAR........

Ferd

Bu Mahmut gitsin 
  • 1 Ay Önce

Mahmut gitsin..

Ahmet gelsin..

Ahmet

Ne ilgisi var
  • 1 Ay Önce

Siyonist ve ABD âşıkları

Dünya, özellikle müslüman dünyası sessiz. Araplar, Siyonizmin ve ABD'nin uşağı olmuşlar. Allah da bu yüzden yardım etmiyor. Olan masumlara oluyor. Kimden ne bekleyeceksin. ?
  • 1 Ay Önce

.... .... Çomak misali

Siyonist ve abd aşıkları demişin birileri kendini belli etmiş.

He Valla

Hele yazarın adını anamadığı trump bu işlerde hiç yok canım,,

Hiçbir adım atmayana Allah yardım etmez..

Orta doğuda bütün Müslüman ülkeler ve liderleri israilden acayip korkuyor...

ihtiyar

SP, REFAH, İYİ PARTİ, GELECEK PARTİSİ, DEVA PARTİSİ VE REİSE KARŞI ÇIKAN DİĞERLERİ sefalet ve rezalette yarışıyorlar
  • 1 Ay Önce

Recep BAŞKAYA Gaziantep

Makalenizi dikkatle okudum, güzel olmuş.Saadetliler,kuma kafasını gömen Deve kuşu gibi etrafını görmek istemiyor. Bilinçaltı kinleri onları engelliyor .İllâ ki hıyar diyince tuz'a koşuyorlar .
  • 1 Ay Önce

Güzel olan ne antepli

Ülke yozlaşma ve çürümüşluk içinde..İsrail korkusundan,ABD korkusundan hiçbir şey yapmıyoruz..

harç bitti yapı paydos

ABD güdümlüler asıl kafalarını kuma gömmüş memleketi vatandaşı görmek istemiyorlar

Neyi görmelerini istiyorsunuz..Bu faizci vahşi kapitalist sistemi mi.

Rahmetli Erbakan Hoca, FAIZ MİKROP GİBİDİR demişti..maalesef bu mikrop bütün toplumu çürütüyor. Sefaletin nedeni bu..bütçenin dörtte biri sadece iç borcun faizine gidiyor..Bu faizci sistemde sefalet de, rezalet de, yoksulluk da dahil her şey olur..

Okur

Anayasa mahkemesi başkanı ne diyor ali
  • 1 Ay Önce

Hırsızlık, yolsuzluk, torpil, adam kayırma kul hakkına girer diyor

Acaba kime diyor..

MUZAFFER...

ELİNE SAĞLIK ,CUMA GÜNÜ NUN HÜRMETİNE ÜMMETİ MUHAMMED'İN SAV BİRLİĞİNE VESİLE OLMASINI ALLAH C.C .DİLERİM AMİN .........ALLAH C.C TUZAKLARI BOZAR İNŞALLAH AMİN............
  • 1 Ay Önce

Asaf

Zavallı saadet chp seni müslümanların içine soktuğu turuva atına döndürdü devası geleceği ve diğer yanaşmalarıyla kararlı bir güncel ad ve semud kavmi misyon temsilcileriyle birlikte görüntü veriyorlar Erdoğan nefretinde halk sözcü birgün ile yarışıyorlar Allah uyanma nasip etsin inşallah uyandıklarında mahşerde değillerdir
  • 1 Ay Önce

Mahkemede bir yalancı şahıd ifade veriyor

Yaralanma nasıl oldu? Hakim soruyor. Şahıd, efendi hakım beeğe, adam g.tun g.tun giderkene baltanın üstüne düştü,yaralandı. Hakimin hoşanıyor bu benzetmeye, nasıl oldu bidaha söyle, g.tun g.tun giderkene, tekrarlayıp duruyorlar. Sadetciler de ördek gibi gotun gotun yörümeye devam ediyor,berat gecesi kemalı karşılarken başlayan ördek yörüşüne devamdalar. Arabcada bir kelime var ki الأفن، المأفون manasını çözemedim, bilenlerden rica ediyom...
  • 1 Ay Önce

Devşirme zihniyet

Ey inananlar bozgunculuk yapmayın, . Bir tarafta ℅45 , 50 almış diğer tarafta℅0 002 .. 0.0003 burada bozguncular kimler. Belli değilmi... Amaçları başka. Saf vatandaşlarımızı aldatmak.... Bulanık suda sazan avlamak .

yıldırım bahadır

Sayın Yazar gibi bizleri de en çok üzen husus ağacı kesen baltanın sapının da bizden olması meselesidir. Bu nasıl bir kuyruk acısıdır ki: KK na kefil olup mübarek bir günde laikus homusapienslerle gulu gulu dansı eşliğinde kocaman posterini parti girişine asabiliyor, alttan DEM li fitne masasında kendi milletine tuzak kuranlarla işbirliği yapabiliyor. Sakın buna tevil getirmeyin bre fitne kafalılar! ya bir düşünün: Eğer birlikteliğiniz kazanmış olsaydı Türkiyeyi kimler yönetecekti: İBB yi soyanlar, UÇAKTA VE UŞAKTA KEPAZE OLANLAR! PEKİ SİZ BUNA KARŞI NE YAPACAKTINIZ? DURUN BEN SÖYLEYEYİM: HAVLU VE PEÇETE TAŞIYICILIĞI...BU MUDUR SİYASETİNİZ, REİSE DÜŞMANLIĞINIZIN SİZİ HANGİ UÇURUMLARA VE REZİL MECRALARA SÜRÜKLEDİĞİNİ GÖRMEYECEK KADAR ZAVALLI MISINIZ? MÜSLÜMAN FERSATELİ OLUR OYSA MÜNAFIK BATAKLIKTA ÇIRPINDIKÇA BATAR. ŞİMDİLERDE YİNE HANGİ SİNSİ PAZARLIK peşindesiniz? Ve dahi ÇİRKİN İFTİRALARINIZLA REZİL İTTİFAKLARIN ORTAKLIĞINA SOYUNUYORSUNUZ YAKINDA ORTAYA ÇIKAR. ÇÜNKÜ KIŞ KIŞLIĞINI KUŞ KUŞLUĞUNU P...DA P...LUĞUNU YAPAR SÜTÜ MAYASI BOZUK OLANLARIN YOLU HAKİKATTEN UZAKTIR. NE SÖYLESEK NAFİLE...GERİSİ FİTNE & HİLE...İTTİFAK YAPTIKLARINIZLA HAŞROLASINIZ İNŞALLAH!
  • 1 Ay Önce

Maraşlı

Çok doğru ve güzel bir özet.

MUZAFFER...

ELİNE SAĞLIK ,TESBITLERIN GÜZEL OLMUŞ BENDE KATILIYORUM ,HAŞA ALLAH C.C İNAN MAYANLARA MAHŞER GÜNÜNUN HAKİMİ ALLAH C.C ŞAHİT DE ALLAH C.C DIR ,YAHUDİ LER HAÇLI UŞAKLARI OLDUKLARI İÇİN DİR , ( c h p deki yuvaniza dönün )..........KAFİRLER MÜNAFIKLAR YALANCI LAR SAHTEKAR LAR.........
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23