• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

FAİZSİZ FİNANS VE KATILIM BANKACILIĞI

12 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Osman

İslam devleti olmadığı için bu ülkede geçerli değildir İslam ulkerinde faiz haramdır bu ülke kapitalist faizle dönüyor kimsenin bulasmama ihtimali yoktur
  • 2 Ay Önce

Peki recep hocam

Katilim bankalarinin kâr payinin her zaman guncel faizle ayni olmasi tevafuk mudur??
  • 2 Ay Önce

User

Siyonizm ve Kapitalizmin aracıdır faiz en kısa zamanda faizden kurtulursak iyi olur
  • 2 Ay Önce

Okuyucu

Müslümanların en çok dikkat etmesi gereken hususlardan biri faiz… Emeğinize sağlık yazarım.
  • 2 Ay Önce

Ömer

Senelerdir belki 50 60 senedir aynı şeyleri söylüyoruz ama kısır döngüden bir türlü kurtulamıyoruz . Faiz enflasyon girdabına girdik çıkamıyoruz . Japonya’da faiz eksilerde Avrupa’da yüzde 2 3 o da yıllık , bizde felaket . Olan millete oluyor fakirleşiyor .Allah faizi haşa boşuna yasaklamamış . Çare belli düzeni değiştiremiyorsan üretim üretim üretim başka yolu yok
  • 2 Ay Önce

Ali

Ülkemiz maalesef faizde dünyada dördüncü sıradadır.
  • 2 Ay Önce

Sedat X

Hocam Kuveyt türk'te sözde İslami faizsiz banka, Almanya'da araba kredisi için İnternet üzerinden fiyat karşılaştırması yaptım. 18 tane faizli kredi veren bankadan sadece 2 tanesi kuveyt türkten daha fazla para alıyor. Kuveyt türk geri kalan 16 faizli kredi veren bankadan daha fazla para alıyor. Bunun neresi islami neresi faizsiz. Diğer bankalar % 5 faiz istiyorum diyor, bunlar % 7 kar payı alıyorum diyor. Faizin ismini değiştirip kar payı yapmakla faiz, faiz olmaktan çıkmıyor. Faize bulaşmak istemeyen biz Müslümanları bu şekilde kandırmaya çalışıyorlar.
  • 2 Ay Önce

Kanber

Selamlar.. Allah razı olsun. Bu faiz belasından Allah ülkemizi milletimizi korusun kurtarsın.
  • 2 Ay Önce

Ahmet

Hocam yazınız için teşekkürler. İktisattan çok anlamam. Ama yüzyüze geldiğim bir problemi herkes görsün diye paylaşıyorum: 34 yıl çalıştıktan sonra emekli oldum. Emekli ikramiyemle en kötü bir evi bile alamam. Bir yatırım yapmaya yetmez. Altına yatırsam 10 yıllar içinde belki değerini koruyabilir (o da şüpheli). Faizden korkuyorum. Faizsiz katılım bankalarına gittim, konuştum. "Bana bir sene içinde ay ay bankanız ne kazandırmış, kaybettirmiş, gösterebilir misiniz?" dedim. Tabloya baktık. Bir tek ay bile normal faizli bankalar miktarında kazanç görünmüyor. Kazançlar ekseriyetle faizin yarısından az fazla. "Ama kardeşim, siz bizim paramızla ticaret yapıyorsunuz, kârını paylaşıyoruz. Bu nasıl ticaret ki bir defa bile tesadüfen faizin üstüne çıkamamışız. Oysa ticarette kaybetmek, az kazanmak vardır ama bazen çok çok fazla kazanma da olur; sizde hiç yok. Bu işte bir bit yeniği yok mu?" dedim. Arkadaş şaşırdı. "İşte böyle!" gibi bir lâf etti. İşten haberdar olan fıkıhçı arkadaşlarla da konuştum. Bende oluşan kanaat şu: Faizsiz bankalar, evet, faizsiz çalışıyor olabilirler ama Müslümanların faiz korkusunu istismar ederek onları az kazanca razı ediyorlar. Paramızı yeterince iyi değerlendirmiyorlar. Veya demek istemem ama paramız üzerinde bir oyun dönüyor. Bir defa olsa olsun faiz seviyesinde kazandıramayan bir ticari faaliyetten şüphelenmek hakkımızdır diyorum. Ötesinden zaten anlamam.
  • 2 Ay Önce

MİLLET

faizden korktuğum için bir araba dahi almadım katılım bankaları ne kadar güvenli onu bilmiyorum
  • 2 Ay Önce

Katılım

Katılım bankaları al baraka Kuveyt vb. Tasarruf finans şirketleri emin evim fuzul evim vb bunlardan alış veriş yapmak uygun olur

Faiz

Çok büyük belaxır.
  • 2 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23