• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Dünü ve Bugünüyle Eğitim Meselemiz!

21 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Sadece su soruya cevap verin

Banglades, Pakistan, Yemen vs. diger Musluman ulkelerde Kemalizm mi vardi ki boyle geri kalip sefileri oynuyorlar ??
  • 3 Yıl Önce

nuri

Harika olmuş Makale. TEŞEKKÜRLER...
  • 3 Yıl Önce

Kemalist eğitim iflas etti

Din-dil-tarih bilmeden sadece diplomalı cahil olunur.. Kemalizm icin ne kadar cahilsen o kadar makbul bi yurttaşsın..!
  • 3 Yıl Önce

Peki PAKISTAN'da Durum Nasil ?

Cevabinizi bekliyoruz

BAK

SEN ÖYLE SAN AFGANİSTAN PAKİSTAN BANGALDEŞ BAK ORALARDA KEMALİZİM OLAMAŞ HATTA DİĞER 57 MÜSLÜMAN ÜLKEYE BAK

Milli Eğitim!

Milli Eğitim, ne milli nede eğitim.. esas mesele budur..
  • 3 Yıl Önce

sürgün dünya

evet eğitim konusu yürek yarası veeee tarihciliğiyle bilinen çok ünlü bir köşe yazarımız bile trt de yeralan tarih dizilerindeki dile bugunun ezberciliğiyle bakmaktan kendini alıkoyamamış mesela dündar bey geliyor gidiyor yerine gelmekte gitmekte telaffuzunu yerden yere vurmuş idi oysa akıcı konuşmak dediğimiz şey bir zamanların reha muhtarı gibi evet ifendim şurada yaralı var evet acı varmı bi bakalım hayret dokununca inliyor demekki acıyor yani ezberci ekran dili değildir akıcı konuşmak mesela yargı cumlesinin bir döngü içinde akıcılığını muhafaza edebilmesidir mesela geliyorsun cumlesini geliyormusun sorusuna çevirince geniş zamanın akıcılığı (belkide bereketi de denilebilir) ortaya çıkar bu senmisin diyebilmenin yanına da yeni hukum cümleleri kurulmaz neyse yaaa yaz evlat şuraya çiz şuraya bişeyler yeterki ayakta tüketilebilir olsun isterse kola kutusu olsun bu arada yazatımızın eline saglık gerçekten dolu dolu bir makale olmuş
  • 3 Yıl Önce

Fatih

ALİ BEY Belliki eğitimin ne olduğunu anlayamamış o yüzden yorum yapmaya değmez, beynini başkalarına kiraya verenler ancak bu şekilde düşünürler
  • 3 Yıl Önce

Sezen

Çok da güzel izah edilmiş konu. Ne oldu 1924 deki oranlar mı rahatsız etti seni?Söyleyecek bir şey bulamadığına göre beynini kiraya veren asıl sensin.

ACI

HALA BAĞNAZ İDEOLOJİNİN HAKİM OLDUĞU MÜFREDATLA MİLLİ EĞİTİM SORUNU ÇÜZÜLEMEZ DİYOR, YAZAR ALİ OSMAN.HAY AĞZINLA BİN YAŞA,FAZLA KURNAZ KENDİNİ S........RIR.NE GÜZELDE AÇIKLAMIŞ.21 YILDIR ONLARCA DEFA DEĞİŞTİRİLEN MÜFREDATI ÇOK GÜZEL AÇIKLAMIŞ.YANİ KENDİ AYAĞINA SIKMIŞ.KURNAZ YA !!!.BİZLER SALAK.
  • 3 Yıl Önce

Hayrettin HATUNOĞLU

Eğitim, dünyanın en ciddiye alınması gereken işi. Eğitimde yaptığınız hatalar sizi telafisi olmayan sonuçlara götürür. Akılcı kurallar koyup kararlılıkla uygulamak gerekir. Mesela öğretmenin ve öğrencinin kılık kıyafeti bile çok önemli öğretmenler temiz, şık ve estetik kıyafetlerle öğrencisinin karşısına çıkmalı. sokak serserisi kılığı ile öğrencisinin karşısına çıkan öğretmenin öğrencisine kazandıracağı bir şey yoktur. Not alma sınıf geçme çok kolay olmamalı öğrenci hayatın zorlukları ile savaşacak şekilde okulda zorlanmalı. İşi çok kolaylaştırılan öğrenci tembelliğe alışır. Daha sonra üniversiteye girebilsin diye sürekli baraj düşürmek veya barajları kaldırmak zorunda kalırsınız. Öğrenciye okulda verilen bedava kitap, bedava yemek, bedava taşıma öğrenciyi ileriki hayatında tembelliğe ve bedavacılığa alıştırır. Okulda eğitimdeki zorluklar öğrenciyi dirençli kılar. Bedel ödeyerek kazanılan şeylerin değeri bilinir. Bedavada kazanılandan hayır gelmez. Eğitimde kaliteli ciddi, şık giyinen, ölçülü davranan öğretmen, Bedeli ödenerek alınmış kitap, ciddiyet çok önemlidir. Adına uygun milli, siyasetçilerin siyasi çıkarlarının karıştırılmadığı bir eğitim sistemi ülkeyi refaha ve mutluluğa ulaştırır.
  • 3 Yıl Önce

YOK

BAŞARISIZLIĞA ÖDÜL VERİRSEN ELİNDE KOLAY ULAŞTIĞI DİPLOMASI OLAN TEMBEL MERAK ETMEYEN SIRUP SORGULAMAYAN EZBERCİ NESİL YETİŞTİRİRSİN SINIFSA KALMA KALDIRILDI HERKESE TAKTİR TEŞEKKÜR VERİLİYOR ŞİMDİ ÖĞRETMENLERİN MAAŞLARI GİBİ OTERİTELERİ VE KÜLTÜRÜDE YOK EDİLDİ

sedat

sizi gerçekten tebrik ediyorum. milli eğitim sizin burada kayda geçtiğiniz yönde değişmezse ak partinin eğitime ne kadar bütçe ayırdığının hiç bir önemi olmayacak. Sultan Abdülhamid’i de onun avrupa’ya okumaya gönderdiği, Türkiye’de açtığı okullarda okuyan jön Türkler indirmişti. Eğitim müfredatı değişmeden, milli olmadan yapılan alt yapı yatırımları, sağlanan teknolojik gelişmeler, artan ihracat hiç bir işe yaramayacak.
  • 3 Yıl Önce

celil yağmuroğlu

SAYIN HOCAM BAŞTAN SÖYLEYEYİM MİLLİ EĞİTİM NE DEMEK BİR DEVLETİN VE MİLLETİ MİLLİ GÜNLİĞİ DEMEKTİR AMA TÜRKİYEDE MİLLİ OLMAYAN BİR MİLLİ ETİĞİM SİSTEMİ VARDIR, BU NE DEMEK, 100 SENEDİR BU MİLLETİ KENDİ DİNİNDE VE KURANI KERİMDEN UZAK TUTARSANIN***1-BU MİLLETE MÜSLÜMANDİR DEĞEMESİNİZ** 2- BU MİLLET 1200 SENELİ TARİHİNİ ÖĞRETMEDİĞİNİZ TAKDİRDE TÜRK MİLLETİ DİYMESİNİ** ((( NASIL OLUR))) OLUR** BU ÜLKEDE BIRAK GENÇLERİ BİR YANA ***BABA VE DEDELERDEN BAŞLA ,, BU YAZINIZI YAZMADAN ÖNCE ÇIKIN BİR ANKET YAPIN BİR BAKIN VE SORUN ADAMA SİZ MÜSLÜMANMISINIZ ** BAŞTAN DER ELHAMDULİLLAH MÜSLÜMANIM*** SOR ŞEHADET VE VE MANASI NEDİR BİR BAKALIM KAÇ KİŞİ BİLİR,, EMİN OLUN TÜRKİYENİN % 85 BİLMEZ*** SOR İSLAMIN VE İMANIN ŞARTLARI KAÇTIR***EMİN OLUN TÜRKİYEDE % 98BİLMEZ *** ((( ŞİMDİ BU TOLUMA VE TÜRKİYE,YE MÜSLÜMAN BİR ÜLKE DİYE BİLİRMİSİNİZ,,,BEN BİR IRAKLI TÜRKMEN OLARAK 4 YAŞINDA BIBYAN ARAPLAR KETATİP DERLER,OKUDUM ÖNCE 6 AY HER GÜN ARAPÇA DERSİ ALDIK 1,5 SENE ARAPÇ GRAMER VE KURAN DERLERİ ALDIK HERÜN ,,YANİ İKİ SENE HEM ARAPÇAYI ÖĞRENDİK HEMDE(( ALLAH NURU KALPLİMİZİN KANINA VE DAMARINA VE RUHUMUZA SAÇTI YANİ İSLAMIN ÇOCUKEN KODLANDI))**HAFTADA İLK OKUL 4 DİN DERSİ VE 4 İSLAM TARİHİ TARİH DERSİ*** ORTA OKUL 4 DİN DERSİ KURANDAN AYETLER EZBERLEME VE KELİME MANASI VE TEFSİRİ 4TARİH EMEVİ VE ABBASİ VE TÜRK TARİHİ SELÇUKLU ** MALAZGİR SAVAŞI VE OSMANLI TARİHİ HATIRLIYORUM İSTANBULUN FETHİ VE HATIRIMDA TANZİMAT VE İSLAHATI BİLE OKUDUK *** LİSE 3 DİN ORTA OKULUN DEVAMI** TARİH ORTA DOGU VE AVRUPANİN ORTA ÇAĞ TARİHİ FRANSIZ DEVRİMİ VS,,BİRİNCİ VE İKİNCİ DÜNYA SAVASI VE OSMANLINI YIKILIŞI TARİHİNİ OKUDUK,,BÜTÜN KİTAPLAR DİN VE TARİH , 650 SAYFADAN AŞAĞI DEĞİLDİ,,, ((( BURADA EN ÖNEMLİSİ BU DESLERDE AYDA 3 DAFA SINAV YAPILIR,,,METİN ŞEKLİNDE YANİ İSLANBUL FETHİNİ YAZAK ANLAT*** SİZİN GİBİ TEST DEĞİL,,, ÇÜNKÜ METİN YAZILIRSA ÇOCUĞUN BEYNİNE YERLEŞİR BİR DAHA UNUTMAZ ,, BANA SOR ,,İLK ,,ORTA VELİSEDE NE OKUDUN SAYABİLİRİM ,, BİR ÇOK KURAN AYETLERİNİ,, VE ARAP ŞİRLERİNİ HALA OKURUM,,,İŞTE METİN BU,,,,((( IRAK KIRALIK DÖNEMİNDE MİLLİ EĞİTİM BAKANI ****ARAP BİR OSMANLI PAŞASI** İSMİ SATİ HISRİ KAFKAS SAVAŞINA KATILMI VE BİR TÜRK VE ARAP MİLLİYETÇİSİ İYDİ İSTANBUL ENDERÜNDE OKUMUŞ ** O DÖNEM IRAK MİLLİ EĞİTİM ** YANİ EL TERBİYE VE TALİM*** İLK YAYINLADIĞI GENELGE ,, HER KÖY KASANA VE ŞEHİRLERDE SIBYAN OKULU DEVAM EDECEKİTR,,,DHA SAYSAM BİTMEZ,, VESSELAM,,
  • 3 Yıl Önce

Bir muallim

Bir muallim olarak fikirlerinize iştirâk ediy ve senelerden beri aynısını ifade ediyorum. Artık madde değil mana zamanı, bize öğrenci lazım değil talebe lazım. Yani yazdığınız gibi herkes okumamalı. Meslek sahibi olmalı. Bir de hükümetin lisanimizdaki tahribatı seyrediyor olması ve kitapların 300/400 kelime ve uydurukça kelimelerle yazılıyor olmasına uzaktan bakmasına hayret ediyorum. Nesil cevap kelimesini unuttu. 16 sene okuyup da İstiklal Marşı'nı anlayamayan bir nesil yetiştirildi. Hâlbuki 20 kelime var. Ve anlamamanın ne büyük bir fazilet ve muasırlık olduğunu anlatan binlerce prof ve öğretmen var. Hulâsa lisanimiza malesef bu hükümet de sahip çıkmadı, tahribat ise ziyadeleşti.
  • 3 Yıl Önce

DEĞİLİZ

BİZ TÜRKÜZ TÜRKCE KONUŞURUZ ARAP DEĞİLİZ ARAP KELİMELEREDE GEREK YOK

Tarih bilginiz zayıf

“On yılda on beş milyon genç yarattık her yaştan..... Kardeşim, osmanlı yıkılmış yeni bir ordu yeni bir devlet kurulmuş her şey sıfırdan inşa edilmiş.. ee ne bekliyorsun o yıllardaki yöneticilerden? ( Bu arada LGS soru bankaları 150 TL den başlıyor.)
  • 3 Yıl Önce

yasemin

Müfredatta neler olmalı Millete sordu, Erdoğan herkes yazsın, kabul ettirsin
  • 3 Yıl Önce

yasemin

Yapay zeka, robotik kodlama, bilişim teknolojisi dersleri veriliyor, Dernekler, Halk Eğitimde üstelik ekonomik değeri yüksek materyallerle. Bilgisayar dersleri veriliyor üstelik yaş gözetmeksizin Dernekler de ilkokul öğrencisi robotik kodlama yapay zeka ile uğraşıyor, uğraştığının karşılığını alıyor kaç ülkenin katıldığı abd de birincilik alıp dönüyor, anaokulundan itibaren yapay zeka dersi verilmelidir tabiiki önce Dinimizi ALLAH cc sevgisini vermek önemli, muhalefete rağmen dindar gözüküp yardımcı olmayanlara rağmen mescit leri yapılıyor, türbanlı olarak derse giriyor öğrenciler Camilerimizi de doldurmaya başlayacak Gençlerimiz, Recep Tayyip Erdoğan Çamlıca Camimizi yaptırırken kimsenin gelmeyeceği yer diyordu temel karamollaoğlu ERDOĞAN'da Devletlerin yüksek yerlerde sembolü var Müslüman Ülkeyiz,, Sembolümüz diyordu.
  • 3 Yıl Önce

yasemin

Çok şükür, Eğitimde yüz yıl düşünülse akla gelmiyecek, KUR'AN AZİMÜŞŞANOkul sıralarında İslâm düşmanı chpkklılara, hdpkklılara medeniyet kitabı okutacağıkitapta Türkler İslamiyet'i kabul ettikten sonra savaşçlığını kaybettiklerini yazan meral akşener evet ermeni merale rağmen hani dedesi Türk mühimmatlarını ermeni çetelerine gösterip balkanlara sürülen
  • 3 Yıl Önce

Kizlarin okumasi gunahtir

Filhak̆îka, Müslüman Osmanlı Devleti’nin yıkılmasında muharref bir İsl̃âm telâk̆k̆îsinin ve muhtelif dâhilî ve hâricî âmillerin têsîri bulunmakla berâber, (ne kadar şâyân-ı teessüftür ki) büyük bir nankörlükle onu tahrîb eden başlıca yabancı (İslâm dışı) unsur onlardı. İplerini ellerinde tuttukları Masonluk ile İttihâd ve Terak̆k̆î denilen tedhîşçi fesâd şebekesiyle Cennetmek̃ân Abdülhamîd Han’ı ve onun şahsında Müslümanlığı devirip İttihâdcı Diktatörlüğü kurmaları, Balkan fâciasına ve Yunan, Bulgar, Sırb elleriyle icrâ edilen “Türk jenosidi”ne zemîn hazırlamaları, Türkiye’yi 1. Cihân Harbine sokmaları, Harb boyunca da mütemâdiyen bozgunculuk yapmaları, Çanakkale, Filistin Cephelerinde askerleriyle, câsuslarıyle bilfiil karşımıza dikilmeleri, Osmanlı toprakları üzerinde “İsrâil” denilen, zulümde Nazi Almanya’sı, Bolşevik Rusya’sı, Mao Çin’i ve mümâsilleriyle yarışan jenosidci bir tedhîş Devleti kurmaları, bir Kemalist İhtil̃âl̃iyle Türk milletini kendine düşmân hâline getirmeleri, 19. asrın ikinci yarısından beri, her fırsatta, münâfıkça veyâ açıkça İsl̃âma hücûm etmeleri, durmadan sap ile samanı birbirine karıştırarak “İrticâ” yaftası altında hak̆îk̆î (Kur’ânî) Müslümanlığı da gözden düşürmiye çalışmaları, Müslümanları Dînlerinden (ve dîğer insanları Müslümanlıktan) nefret ettirmek için biteviye yeni tertîbler peşinde koşmaları, (1982’de Oded Yinon’un kaleminden ifâde edilen “80’li Senelerde İsrâil’in Stratejisi”ne muvâfık olarak) bütün Orta-Doğu’yu yangın yerine çevirmeleri (Yasa 2015: 446-454), PKK, IŞİD ve mümâsili tedhîşçi teşkîl̃âtlarıyle Türkiye’yi de aynı fel̃âketlere sürüklemek için durmadan yeni oyunlar sahneye koymaları gibi vâkıalar meydandayken hâl̃â sadâkatten dem vurabilmeleri, üstüne üstlük mağdûriyet iddiâsında bulunabilmeleri ancak Müslümanların inanılmaz mik̆yâstaki gaflet ve sâflıkları sebebiyle mümkün olsa gerekdir…
  • 3 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23