• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Z kuşağına, doların 11 TL’ye çıkışının hikayesi!

129 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

REİS Ekonomiyi düzeltir az sabret.

Ekonomi diye CİYAKLIYANLAR. Sizi yalancı kemal mi? HDP mi Fetöcü, soruscu meral mi? abd,mi kurtaracak .
  • 1 Yıl Önce

Kâr ar sız

Dolar organizatörlerinin operasyonunu devlet yapıyormuş gibi gösteren bir takım var...Uğur emek yazılarının çıktığı yer...
  • 1 Yıl Önce

samimi

Allah bizi biliyor ki; hiçbir endişemiz yok...devletimize güveniyoruz... üzüntümüz bunu kullanarak prim yapan üç beş kara tellallık yapanların seslerinin çok çıkması...
  • 1 Yıl Önce

123

Sırtını PKK'ya dayanan hdpkk mı? Ekonomiyi düzeltecek, tescilli yalancı ekrem mi? kemal mi ekonomiyi düzeltecek, ????????????
  • 1 Yıl Önce

Mustafa

Yazılarınızı okuyunca dünyanın bizi kıskandığına inanıyorum artık. Hükümetin her yanlışını savunup başarıymış gibi servis eden gazeteciler diğer ülkelerde yoktur
  • 1 Yıl Önce

Burak Ali Sönmezer

Sayın Cumhurbaşkanım! Yaklaşık 300 bin kişilik aşiret olarak 1994'ten hiç fasılasız size oy veriyoru, yine vereceğiz Allah'ın izniyle. 3 konuda çok somut ve etkili adım atmalısınız ki, 2023'te inşallah %65-70'le kazanalım. 1- Faizden çok yüksek vergiler alın ki, mecburen düşsün. Bunu çok becerikli yönetecek ekip şart. Vatandaş cidden isyanlarda. 2- Marketler 2 yıl önceki fiyatlara dönmeliler, kesin. 3- Manevî kalkınmaya ağırlık verin, MEB başta olmak üzere TV'lere ve sosyal medyaya kesin engeller getirin. Yoksa bir nesil heba oluyor. DUALARIMIZ SİZİNLE.
  • 1 Yıl Önce

Hatıp

Sayın Karahasanoğlu; İnşaallah yakın gelecekte ekonomi düzelir de insanımız rahatlar siz de mahcup olmazsınız.!
  • 1 Yıl Önce

Ömer

Ali bey , hiç olmassa doların yükseltilmesini savunmayın . Herşeye zam zam zam . Nereye varacak bu işin sonu .
  • 1 Yıl Önce

Emir Dost

Hocam yanlış anlamayın da her kötü yönetimi savunmak zorunda değilsiniz. 
  • 1 Yıl Önce

Ercan

Bir boksör ringte acayip dayak yiyorken hocası " Çok güzel oğlum, mahfediyorsun adamı" diye moral veriyormuş, boksör sonunda "Hocam iyi bak bakalım beni hakem mi dövüyor?" demiş. Ali bey senin yazı aynen bu fıkra gibi olmuş sen eskiden daha kötüydü şimdi işler iyi diyorsun ama biri milleti çok fena dövüyor.
  • 1 Yıl Önce

Utku

Bak kardeşim verdiğin örnekler saçma. 
  • 1 Yıl Önce

Taraflı

Eskiden de kriz yaşadık ölmedik, yine ölmeyiz diyorsun ama Ali bey eskiden üreten fabrikalarımız, bize yetecek tarımımız, hayvancılığımız var idi. Fabrikalar satıldı, tarım ve hayvancılık bitti, ineğimiz de ithal, yediği saman da ithal. Biz bunun farkındayız, Allah yardımcımız olsun, sizin de bir an önce uyanmanızı Allah'tan diliyoruz.
  • 1 Yıl Önce

G. Kılı

200 dolarim vardı. 10 günde 200 tl deger kazandı. Neden rahatsız olayim?
  • 1 Yıl Önce

ali

o dedigin kişiler siyaset çöplügünde yerini aldı. 
  • 1 Yıl Önce

SAĞ SECMEN.

Ali dayı,bu yorumunda haklisinda,yazarın KENAN ALPAY senden daha HAKLI.. Tabi geçmiş rezillikleri hatırlamada fayda var,ortada bir çöküşte yok.Fabrikalar çalışıyor,işini kaybeden milyonlar yok,felaket tellalliginada gerek yok DA ,ortada bariz büyük yanlışlarda var..Doğru doğrudurda birde yanlışlar var,yanlışlarıda doğru gösteremeyiz degilmi...
  • 1 Yıl Önce

Mehmet

Dolar 11 oldu ya. Yabancı beş kuruşa borsayı satın alıyor. 
  • 1 Yıl Önce

Yorumcu

Zamlardan bunaldık artık bunu durdurmanın bir yolu yokmu. 
  • 1 Yıl Önce

A.Yücel

80' li yıllarda enflasyon yüzde yüzlerde olmuştu, bunları da yaşadık, bugünkü hallerimiz için çok şükür diyorum. Bir yanda ceplerimizin menfaati, diğer yanda devletimizin menfaati. Dereyi geçerken at değiştirilmez, gelecek olan gideni mumla aratacak unutmayalım. Devletimizin menfaati önceliğimiz olmalı.
  • 1 Yıl Önce

ali

piyasadan anlıyorsun.aruba florini 6.22 tl, bulgar levası 6.49 tl . hangisini alayım.
  • 1 Yıl Önce

Rıfat

Chpkk ve fetönün tasmalı enikleri havlamaya başlamışlar yine!..
  • 1 Yıl Önce

ali

bırak doları aliciğim. kuveyt dinarı 37 tl, umman riyali 29tl,aruba florini 6.22 tl, bulgar levası 6.49tl vs. dünyadaki tüm paralar niye tl karşında değer kazanmış onu anlat. müslüman kıvırmaz.doğruyu söyler.
  • 1 Yıl Önce

Muhalif SAĞ SEÇMEN.

Ali dayının bir türlü yazamadığı yanlışlarında ben yazayım.A.Babacanin övündüğü o kurun düşük olduğu yıllar,köylerde bile ithal tereyağin kullanıldığı,her tarafı dandik çin malları ile dolduğu,ithalat yüzünden yerli işadamı,köylünün üretimde vazgeçtiği yıllar.Iktidar kendi köylüsünü, işvereni, işçiyi korumak için hiçbir şey yapmadığı yıllar.Ithalati ne sınırladı,nede ek vergi koydu.Şimdi şayet iç piyasa,ithal edilen ürünleri burda yaparsa,fabrikalar hem içeri,daha fazlada dışarı çalışırsa bu kuru avantaja çeviririz. 
  • 1 Yıl Önce

Zeki b

Bu durumda rekor artış bu dönemde olmuş yüzde yüz elli galiba yorum yapmayın siz bence çocuklar bile güler bu analize
  • 1 Yıl Önce

Polyanna yazar

Kötünün iyisi diyorsun yani, yersek...
  • 1 Yıl Önce

Diğergam

Sayın Karahasanoğlu, siz ne yazarsanız yazın, hükümet ne yaparsa yapsın bu din ve milliyet düşmanlarını ikna edemezsiniz... Asıl tehlikeli olan AK Parti'li gibi görünüp AK Parti düşmanları ile işbirliği yapan kriptolardır... Siz önce kendi yazarlarınızı ikna ediniz...
  • 1 Yıl Önce

SAĞ SEÇMEN.

Ali dayı,o rezil günleri,doların bir günde yüzde 60 yükseldigi faizin yüzde 80 olduğu,fabrikaların kapanıp milyonlarin işsiz kaldığı, asgari ücretle çalışmanın cazip ve lux olduğu,bankaların battığı ,batırıldığı o rezil günleri z kuşağı idrak dahi edemez çok kizmayalimda,asıl diğerleri a.b.c.d ..u.y kuşaklarına ne demeli.Sanki Türkiye nin geçmişi krizlerle değil,rezil günlerle değil,mutlu mesut faizsiz enflasyonsuz güllük gülistanlık dönemler yaşanmış gibi bugünü daha kötü görmeleri, göstermeleri asıl rezalet nankörlüğün dibini göstermeleri.Ben Ak partiye muhalif oldum da,birde gerçekler var.Sorun faizin çok yüksek olması,bir puan indirildi diye piyasaların çalkalanmasi tabiki soru işareti.Faizler yüzde beşe düşerse o zaman kalkınmadan, ilerlemeden söz ederiz.
  • 1 Yıl Önce

Ayhan

Sayin Karahasanoglu, kibriti gözünüze cok fazla yaklaştırmissiniz.  
  • 1 Yıl Önce

Kunta Kinte

Senin hikayelerine hayranım be hacı:)
  • 1 Yıl Önce

Hadi Bakalımı

Ali Bey, dolar 5 lira oldu, bunlar geçici operasyon çekiliyor, Erdoğan düzeltir dedin. Bir süre geçti 6 TL oldu, bunlar geçici Erdoğan düşürür dedin, 7-8-9-10-11 TL hala Erdoğan düzeltir diyorsun. Kötüye gidişi görmen için doların kaç lira olması lazım söyle bilelim?
  • 1 Yıl Önce

Aliveli

Rakamlarda eksiklik var.90larda her yılın en az yüzde 80 değer kaybı var.
  • 1 Yıl Önce

Asımın Nesli

Yirmi sene önce doğan bir çocuk.o günleri ne bilecek Mesela benim köyüm de o zaman sekiz on traktör varken şimdi ikiyüz den fazla, üç beş kişi de araba varken şimdi elliden fazla.
  • 1 Yıl Önce

Necmettin

senin deyiminle 6 sıfır atılmasa işi dolar 4 milyon iken 9 milyon olmuş olacak idi.kaybı sen hesapla artık
  • 1 Yıl Önce

İhsan y

Hacıı komik adamsın vesselam sen Z kuşağının dış güçler ve faiz lobisi masalına inanacağınım sanıyorsun 
  • 1 Yıl Önce

Bir

İş Bankası, hazineye devredilsin. chp artık yeter DUY.
  • 1 Yıl Önce

sezai Karakoç ağabeyimizin ruhuna Fatiha.

Sezai Karakoç, ağabeyimizin cenazesinde, gençler çoktu, Gençlerimiz bilinçli, uyanıyor Gençlik.
  • 1 Yıl Önce

Ali

..... açıkta kalmış.....vatana ihanet kıyaslaması yapıyorsun... 
  • 1 Yıl Önce

ekonomi

erdoğanın ekonomi kitabını okutan almanya avrupanın en güçlü ekonomisi oldu. biz de okutsak zirveye çıkarız. bunları da yaz.
  • 1 Yıl Önce

Samet

Ne kadar aptal bi yorum olmus.bu ulkeyi chp mi yonetiyor.akp liler merkez bankasinin parasini yediler simdi dolari duseremiyorlar. 
  • 1 Yıl Önce

Malatyalı

Aynen ağzınıza sağlık
  • 1 Yıl Önce

Erhan

Bu Z kusagi denen neslin cogunlugu. " bana ne,bana ne savunma sanayinde ki gelişmelerde, köprülerde, tünellerde ,pandeminin etkilerinde, uçak,otomobil alaninda ki atılımlarda, nükleer santrallerde ,IMF nin borcunu sifirlamada, terorle mucadelenin maliyetinde,dolar uzerindeki spekülasyonlar da.....ben iPhone nin son versiyonunu alamiyorum, Nike giyemiyorum, Starbucks ta kahve icemiyorum,.... bunlari alsam da pahaliya aliyorum" derdindeler . 
  • 1 Yıl Önce

Doların 11,35TLye Çıkış Hikayesi

Z kuşağı doların 11,35TLye çıkış hikayesini bir de benden dinleyin, kısaca özetliyorum. Beceriksizlik, çapsızlık, vizyonsuzluk ve işten anlamayıp en iyisini bildiğini zannetmek….İşte hikaye bu ama siz zaten çok iyi biliyorsunuz anlatmaya gerek yok.
  • 1 Yıl Önce

akhasanoglu

Sayin yazar, faizin düşürülmesine sozum yok. Lakin TL neden deger kaybediyor, enflasyon neden artiyor. Demek ki yapilan baska yanlislar var.
  • 1 Yıl Önce

Can

Iktidarda chp veya iyi parti olsaydi acaba böyle savunurmuydun yaz samimice haci.  
  • 1 Yıl Önce

yavuz çelikadam

80li 90lı yıllardaki amerikan manda zihniyeti ile bunlar arasında bir fark yok.  
  • 1 Yıl Önce

Kadir

Anlattığın yıllar ABD nin Kıbrıs yüzünden Türkiye ye ambargo uyguladığı yıllar birde ozaman ki piyasa ekonomisi ithalat üzerine değildi, akp ülkeyi ithalat cenneti yaptı Çin’den bile düşük asgari ücreti var bu ülkenin.
  • 1 Yıl Önce

BUGÜN AÇIM DİYENLER DEDELERİ SİLUÇAKOTO YAPMAYIP BATIDAN ALALRIN RORUNLARI 20 MİLYON OTOMOBİLE OTO ÜRETELERE 600 MİLYARDOLAR VERDİRENLER HETÜRK VATANDAŞININ CEBİNDEN ORTOLAMA BİN DOLAR VERDİRDİLER BATILI İŞAŞ SAHİBİ OTO BİNENLER AÇIM DİYOLAR

MUSULKERKÜK PETROLERİ GÜNLÜK 2500 VARİL PETROLÜN BİYILIK GELİRİ 100 DOLARDAN 90 MİLYARDOLAR 90 MİLYONA BÖLERSEK TÜRKİYE NUFUSU84 MİLYONA BLERSEK SENEDE HERTÜRVATANDAŞININ BİN DOLARINI OSMALIYI YIKAN DEVRİMOTOSUNU YAPMAYAN SİLAUÇAK CEPELEFONUNU BARAJ İSTANBUL HAVALİMANINIYAPTIRMAYANLAR ENÇOK AĞLAYANLAR
  • 1 Yıl Önce

Sağ seçmen.

MERTURK gayet net,en doğru tespiti yapmış. Biz asıl darbeyi geçmişte yaşadık.Ucuz dolar yüzünden yerli üretim büyük darbe yedi,fabrikalar ucuz ithalat yüzünden kapandı,herşeyi ithal ettik.Tarim ürünleri bile ithal edildi,üretici zarar etti,ithalatçı kazandı..Şimdide ceremesini çekiyoruz.Çare tabiki üretim, katma değerli ürünler üretip ithalatı durdurmak,ihracatı artırmak,Sıkıntı maalesef yerli şirketlerin yeterince güçlü ve çok olmaması,sorun milyar dolarlık iş yapan özel sektör şirketleri olmaması.
  • 1 Yıl Önce

huseyin gibi

z kuşağı birşey bilmiyor sadece boş yorum atıyorlar , z kuşağını bilmem ne kuşağını boşverelim de narenciye fiyatları ne zaman yükselecek ali ihsan bey ona Reis bi el atsa..
  • 1 Yıl Önce

rafet tunaeri

Ülkemizde yaşananlar ve çekilen operasyonlar başka bir ülkeye yapılsa batardı. Empati yapıp dünyadaki değişiklikleri ve diğer ülkeleri de takip edelim.Fakat yapılan yanlışları da ispatlayarak iktidara sunalım.En zayıf noktamız ekonomimizdir.
  • 1 Yıl Önce

Mehmet eken

Tabiki çok iyi anlatıyorsunda o zamanlar TL de Sıfır vardı o döneme göre hesap edersen, AKP döneminde atılan sıfırları ekle 1 dolar şimdi 10 milyar olmuş
  • 1 Yıl Önce

pandemide Türkiye büyüklüğünü gösterdi.

pandemide abdavrupa ülkeleri, yerlerde süründü, Sağlık sistemleri çökmüş, normalde, Londra'da hasta çocuk normal de yerde yatıyor yatak boşalınca hasta çocuk gıden çocuğun yerine yatıyor, TV'lerde gördük.
  • 1 Yıl Önce

Asım,ın nesli

Bugün bu ülkede kemalist manda rejimi iktidar da olsaydı, bugün z kuşağı diye tabir edilen gençlerin çoğu dünyaya teşrif bile etmeyeceklerdi, ey z kuşağı gençler ateist kominist kemalist zihniyetin işsizlikle mücadele yöntemi bundan 20/25 yıl önce bakın nasıldı, ben işsizim diyemezdiniz derseniz bunun sorumlusu ve suçlusu sizi dünyaya getiren anneniz babanız olurdu, imf o zamanlar 1.5 milyar dolar para hibe etti bu ülkeye, bu parayla gençler için fabrika kurun diye vermedi o parayı, aile planlaması yapın nüfus artışını durdurun diye verdi, bugün bu ülkede özgürlük yok diye yaygara koparanlar, kendi iktidarlarında anaların babaların kaç çocuk yapacağına bile kendileri karar vermek istiyordu.
  • 1 Yıl Önce

Kani

Hadi oradan 
  • 1 Yıl Önce

Fırat Kalkanı

BU ZİLLET İTTİFAKI GELSİN...DOLAR 300TL, FAİZLER EN AZ YÜZDE 70...GARANTİ VERİYORUM... 
  • 1 Yıl Önce

Atıf

Müslüman evlatlarına sesleniyorum. Bizim inancımızla, kültürümüzle alakası olmayan ve dışarıdan gelen etiketlemeleri kabul etme. Tırnak içinde söylüyorum " Sen Z kuşağısın, özelsin, özgürsün, hassassın..." gibi dolduruşlara gelip içinde yaşadığın ailene, komşularına ve milletine ihanet etme. Bu insanlardan kendini ayrı bir yere konumlandırma. Tuzağa düşme. Birilerinin derdi seni milletine karşı yabancılaştırmak, onlardan ayrı olmana yol açmak. Resûlullah (sav) şöyle buyurmuştur: “Müminler, birbirlerini sevmede, birbirlerine merhamet ve şefkat göstermede, tıpkı bir organı rahatsızlandığında diğer organları da uykusuzluk ve yüksek ateşle bu acıyı paylaşan bir bedene benzer.” (M6586 Müslim, Birr, 66; B6011 Buhârî, Edeb, 27) Biz ayrı gayrı olamayız. Müslüman evladı, Sen en iyisine layıksın. Bunda şüphe yok. Senin önüne örnek olarak zenginliğinin büyük bir kısmını sömürüyle, hırsızlıkla elde etmiş Avrupa ve Amerika gençlerinin sefih yaşantıları konuyor. Sen de biliyorsun ki Afrika'da, Asya'da ve Güney Amerika'da milyonlarca insan açlık, karışıklık vb.  sıkıntılar içerisinde yaşıyor. Avrupanın göçmenlere nasıl davrandığını da görüyorsun. Bu ikiyüzlülüğe, dayatmalara, etiketlemelere dur de. Ben bu milletin evladıyım, de. Birliğimiz dağılırsa Irak'ta, Suriye'de, Filistin'de  yaşanan korkunç olayların daha fazlasının ülkemizde yaşanacağını bil.  
  • 1 Yıl Önce

Fırat Kalkanı

2002 ÖNCESİNDE MEMURA KİRAYA EV VERMEZLERDİ.ŞİMDİ HERKES MEMUR KİRACI ŞARTI KOŞUYOR EMLAKÇILARA... 
  • 1 Yıl Önce

Ali İLKER

Kardeşim Akl'ı evvellere, inat edenlere, bilmeyenlere anlatmak çok zor. Rabbim Birliğimizi dirligimizi daim kâim kavi ede inşâALLAH Yolunuz bahtınız açık ola...
  • 1 Yıl Önce

Düzeltme...

2001 Yılı 14. Şubat krizinde dolar 600.000 TL. den 1.850.000 TL. ye çıktı. Yani artış % 200 ' ü aşıyor.  
  • 1 Yıl Önce

Hasan

Ali bey faizi indirmek ve sıfırlamak çözüm ise hemen sıfırlasın.kim engel oluyor.  
  • 1 Yıl Önce

Yazara

Kendi köşe yazarın olan Kenan Alpay 'ın yazısını anladım ki,okumamışsın. Adam diyor ki,öz eleştiri yapalım. Suçu birilerine atarak veya senin gibi biryerlere veya birilerine atarak bundan kurtulamayız. Sende takıntı haline geldi geçmiş. Bırak kardeşim bu geçmişi. Sende bir öz eleştiri yap artık. Sütten çıkan ak kaşık gibisin. Iktidarın hiç yanlışı yok,tüm suç geçmişin ve Chp nin öyle mi. De get.
  • 1 Yıl Önce

ülkücü genç

Eskiden kurumlar bağımsız idi. Dolar enflasyon oranına yakın düzeyde değer kazanır, çalışanların geliri de enflayon oranında arttığı için vatandaş doların artışından çok fazla etkilenmezdi. Zira kendi geliri de artardı. Son dönemlerde ise enflasyon rakamları gerçek rakamdan çok az gösterilmekte dolayısı ile çalışanların aylığı gerçek enflasyon oranında artırılmadığı için dar gelirliler her geçen gün daha da ezilmektedir. Dolar son bir yılda 5 40-50 artmıştır. Aslında bu rakam ülkemizdeki gerçek enflasyon oranını göstermektedir
  • 1 Yıl Önce

Analiz

Şu an pc de ki çöp kutusuna bakıyorum. Kısaca halimiz çöp
  • 1 Yıl Önce

Taraflı

Cbime 100 TL. koyup akşam yatıyorum, sabah kalkınca param 90 TL. olmuş. Yazını okudum meğerse bu çok güzel bir şey imiş, sevinmem lazımmış. İnşallah benim 100 TL. nin değeri 10 TL. ye düşer de daha çok mutlu oluruz. Atalarımız ne demiş? "Deveye diken, insana ..... " Biz bunu hakettik, elimizle ettik, gözümüzle ağlayacağız.
  • 1 Yıl Önce

Muratmurat

Ecevitide yükselen dolar baraj altı bırakmadımı ve ondan öncekileride dolar baraj altı bırakmadımı bunuda sana ben hatırlatayım istiyorsan arşivleri iyice incele nede olsa akıl bedava
  • 1 Yıl Önce

vanlı

Fetönün itleri aç olduğunu söylüyor, İslam düşmanı kemal çadırı şehir hastanesi diye yutturdu, ELEŞTİRİ var mı? YOK.
  • 1 Yıl Önce

Rıfat

Z kuşağı bu ülkeyi uçuruma sürükleyecek kuşaktır, geçmişi bilmedikleri gibi geleceğin de farkında değiller, çoğu pinokyo Ekrem e oy verdi, şimdi anladılar ama çok geç artık!
  • 1 Yıl Önce

ALİ USTA

VERİN BU KARDEŞİNİZE OYU BAKIN MEMLEKET NASIL UÇACAK  
  • 1 Yıl Önce

REİS, YANINIZDAYIZ, ARKANDAYIZ.

REİS, bazı ülkelerde faiz 0 da altında - diyor, Bizimde Dinimizin gereği faizsiz yaşamak diyor ve çaba gösteriyor, ALLAH cc çabalarını boşa çıkartmasın, verdiği sözleri yerine getiren tek Lider.
  • 1 Yıl Önce

lüks arabadan geçilmiyor parkedecek yer alan yok, geçinemiyorlarmış, chpkk hdpkk ipkk devakk gelecekkk mandacılar mı? geçindirecek sizleri.

dolar diye ciyaklıyan, embesiller, doların ülkesine gidin gidinde görün, sokaklarda nasıl yatılırmış,
  • 1 Yıl Önce

???

Sayın hocam 100 bin TL nin konut faizi beş yıl da 40 bin on yılda 85 bin bu nasıl savunulur. Z kuşağı ev veya iş yeri açmak için faiz ne olduğunu anlar ! Avrupa da faiz ler yüzde sıfır hedefin yüzde onun altı olması hatta bir ara yüzde 8 di orayı tutdurmak önemli değil mi ? Faizle dolarla para kazanan Bir kısım var. Büyük bir kısımda ev, iş yeri ve araba alan kredi alıyor. Faiz düşmesine karşı olan bir kişi ülkenin yüzde 90 sını bu kadar yüksek faize nasıl mahkûm görür..
  • 1 Yıl Önce

Rasim Çavdar

Ali bey, ... Bugün faiz lobisi dediğiniz para piyasaları görünüyor ki geçmişte daha acımasızmış ??.Piyasaların bir dengesi vardır ve bilimsel veriler üzerine hareket eder piyasalarla zıtlaşırsanız sonuç kaçınılmaz olur...
  • 1 Yıl Önce

Mehmet

Ali bey z kuşağı kimse bizim cebimize 10 bin dolar koymuyor diyor.
  • 1 Yıl Önce

Gökberk Tunç

Ak Parti'nin ilk dönemlerinde doların neden düşük olduğunu da yazsaydınız? Amerika'nın bir dediğini iki etmiyordu Ak Parti o zamanlar. Bunun yanı sıra Amerika'da faizler rekor seviyede düşüktü ve kriz ortamı vardı. Dünya'da her yerde dolar düşmüştü. Ayrıca 2000'li yıllardan önce dışa şimdiki kadar dışa bağımlı değildik. Dolar'ın etkisi şimdiki kadar değildi. Şu anda nohut falan ithal ediyoruz.
  • 1 Yıl Önce

sukru

Bir miktar gelirimizde düşme yaşadık ama o hastane kuyrukları ve altı ay sonrasına emar günü vermeleri,ilaç dersen hap kutusundan çıkarıp makasla kesip yarısını vermeleri yokmu,O günleri tekrar yaşamaktansa bu günüme şükrederim.Üstelik bu emperyalistlere karşı verilen bir teslim olmama mücadelesidir.Reis korkma satırı bir defada indir,şu faiz lobisinin halkın cebindeki elini kopart.Adamlar kılını kıpırdatmadan paradan para kazanıp bizi sömürüyor.Faiz olduğu müddetçe kalkınma olmaz,İşsizlik bitmez.
  • 1 Yıl Önce

Ahmet

Ali bey, Allah kimseyi körü körüne bir düşünceye düşürmesin, düşünce işte böyle en savunulamayacak şeyleri bile savunma pozisyonuna giriveriyor. Size şunu sormak isterim, şu son 5 yılda yaşananlar Kemal Kılıçtaroğlunun ve CHP nin iktidar olduğu bir ortamda yaşanmış olsaydı, bu yazınızı yine aynı bu şekilde yazar mıydınız. Lütfen vicdanınızla yanıtlayınız. Selam ve dua ile
  • 1 Yıl Önce

Mehmet

Ali bey. Kamu bankaları neden faizle kredi veriyor.Siz iktidar değil mısınız neden faizi kaldırmıyorsunuz.
  • 1 Yıl Önce

O zamandaki ücret artışlarınıda söylermisiniz.
  • 1 Yıl Önce

yorumcu ya

Liyakatın şart olduğunu söylüyor, EVET liyakat şart, lgbtdeğil , Avrupa'nın en genç otobüs filosunu yönetemeyen iBByi görüyoruz her gün kaç durakta nereden otobüs yanmış kaza yapmış onları izler olduk. chpkk hdpkk ipkk lılar paylştı.
  • 1 Yıl Önce

Ali 46

Verdiğin örneklerdeki dolara büyük değer kazandıran siyasiler seçimlerde sandığa gömülmüşlerdi yani kendilerinde partilerinde tarih olup gitmişlerdi onu niye yazmıyorsun.
  • 1 Yıl Önce

Amerika ve avrupa paralarının aynı oranda gitmesi ve avrupanın mandacılığını seçen türkiyenin zavallı hali

Amerika ve avrupa paraları bu salgın döneminde nasıl eşit gidebiliyor hiç mi fazla etkilenen olmadı birileri açıklasın. İslamın yerine vahşi batının medeniyetini muassır medeniyet diye yutturmaya çalışarak alan mandacı zihniyetin ülkeye çivi çakmayarak hiçbir yatırım yapmayarak efendilerine muhtaç haline getirmesi ve ülkeyi ekonomi sosyal ahlaki ve hizmet yönünden geride bırakıp şimdi ki hükümetten hesap sormaya çalışması ihanetlerini örtme gayreti olmasın. Abdülhamid devrinde bile büyük devletler arasında olan osmanlı nerede, hiç bir devirde afrika ülkeleri seviyesinden çıkamayan türkiye cumhuriyeti nerede. 2000lerden sonra biraz kendine gelmeye başlayan türkiye o da rejimle değil hükümetin rejime rağmen uygulamalarıyla. Şimdi ki şu durumu hizmet ve dış operasyonlarda dahil 2000 öncesiyle kıyaslasınlar.
  • 1 Yıl Önce

Ali

Hay ALLAH cc razı olsun Ali Bey, anlıyana.
  • 1 Yıl Önce

Kobal

Türkiye dünyaya karşı savaş veriyor. İslam savaşı. Fâizi kaldıracağım demek Rabbimizin emirlerini yerine getirmek için yola çıkmaktır.
  • 1 Yıl Önce

Yalniz adam

Yahu sen birak gecmisi, simdiki zamana baksana. Daha reyiz baskan olmadan ki rakami da yaz, ve bugünkü rakami ya.Hatta geriye git, ak parti basa geldigi günkü degeri ve simdikini kiyasla. Tabui z kusagi inanmaz size, cünkü koyun degiller.Siz anca koyunlara yutturursunuz bunlari...
  • 1 Yıl Önce

kibarcik

bu besmelesiz zihniyetin tezahurleri kendilerinin mazideki beceresizklerini hiç anmak istemezler lakin tarih yazıyor vesselam
  • 1 Yıl Önce

Huzur

Battık bittik mavalına rağmen yine milletin umudu Tayyip Erdoğan.Birine azıcık güveniyorsun seçmenin bacısına dümdüz daha kötüsü genel başkan onu savunuyo
  • 1 Yıl Önce

Temhem

Yorumcuların hepsi bir torbadan çıkmış..düşünce yorumlama kıyas yok..geçmişi bilmeyenler bu günlerin kıymetini anlamaz...imf gelecek diye ödümüz patlıyordu...
  • 1 Yıl Önce

Hüseyin

dolar geçmiştede şu kadar artmış demesini biliyorsaunuzda halkın o iktidarları indirdiğini neden görmüyorsunuz ali bey. ekmek fırının enerjiye buğdayın ithalata bağımlı olduğu bir ülkede halkın dolardan etkilenemesi mümkün mü ama bir türlü bunu görmek istemiyorsunuz. boş ver doları ayçiçek yağı neden zamlanıyor bunu bir araştır sorunu çözersin. yeterli yerli kaynak yok niye yok sattınız yada aithalatcılara çiftciyi ezdiridiniz durum bu
  • 1 Yıl Önce

Hüseyin

getirisi ihraçatcılara götürüsü halka olan bir sistemde halkın dolardan etkilenmemesi mümkün değildir. ölme eşşeğim ölme bahar gelince sana ot verecem. tam açlığa alıştıcaktım ki nalları dikti.
  • 1 Yıl Önce

özbaş

Kemal b yorumcu, senin o dediğin kırsaldakilerin, kendi kendine yettiği devirde, Evler, sobalı kömür hakgetire, tezekle ısınır tarlalar da canı çıkar! Olurda bir yere gidecekse uçağa binemez alt sınıf diye, birinin kıyafetini öbürü giyer o günler geri gelse, ne iyi olur değil mi?
  • 1 Yıl Önce

Asım,ın nesli

Güzel tespitler yapmışsınız ali ihsan bey sağolun varolun, chp zihniyeti bir yandan doların yükselmesi ile birlikte bozulan ekonomik verileri sevinçle karşılarken bir yandan da 2002 yılındaki dolar kuru fiyatını demokrasi olmazsa böyle olur abi diyerek önümüze koyuyorlar, 2002 yılında bu ülkede nasıl bir demokrasi varmış hep birlikte bakalım, askerlik yapan vergi veren babaların kızları üniversite kapılarından kovulurken bu ülkede demokrasi varmıydı, askerlik yapan oğlunun yemin törenine başındaki örtü sebebi asker anaları sokmayan ülkede demokrasi varmıydı, halkın oylarıyla seçilen Merve kavakçıyı meclisten kovan zihniyetin var olduğu ülkede demokrasi varmıydı, bugün yüzde 10 oy alıyor diye hdpye toz kondurmayanlar,1999da yüzde 15 oy alan fazilet partisi kapatılırken bu ülkede demokrasi varmıydı, bugün bu ülkeye aleni düşmanlık yapan selahattin Demirtaş ve Osman kavala isimli maşaların niye hapiste olduğunu sorgulayanlar, düzmece bir dava ile erbakan hocayı önce hırsız ilan edip sonra siyasetten men ederek hapis cezasına çarptırıldığı bu ülkede demokrasi varmıydı, demek ki neymiş demokrasi ile dolar kurunun yükselmesi arasında bir bağ yokmuş, demokrasi bir misyonerlik faaliyetidir, dolar ise misyoner tasmasıdır, boynunuzu uzatdığınızda şikayet etme gibi bir hakkınız yoktur, hangi yöne gideceğinize ne zaman oturup ne zaman kalkacağınıza tasmayı tutan el karar verir.
  • 1 Yıl Önce

Veli

İlkokul çocuğu düzeyinde bir yazı yahu 20 yılda hiçmi ilerlemeyelim .....Bugün benzine yine zam geldi bunu da geçmişte şöyleydi böyleydimi diyeceğiz liyakat şart.....
  • 1 Yıl Önce

SERKAN

Rakamlar doğru lakin dolar % 40 artığında esnaf/üretici/bakkal/marketler de ayrıca % 30 daha kendilerinden ZAM yapıp böylece % 70 yükseliyor. Bunun önünün de alınması gerekir ve ağır cezalar uygulanması lazım. Örnek babında: Maydanoz 2 liradan 4 liraya çıkarıyorlar, neden bu artış diye sorulduğunda Dolar arttı! deniliyor.
  • 1 Yıl Önce

Eee

Ecevit ten farkınız ne onuda yazsaydın mahallenin soytarı gazetesi ve avanesi olarak daha ne olması gerekiyor sizin için
  • 1 Yıl Önce

Azad

Z kuşağı hikaye dinlemiyor Ali bey, yaşadığı duruma ve sorumlusu kimse ona bakıyor haberin olsun, öyle geçmişle kuyaslama yaparak neyi amaçlıyorsun bilmiyorum ama bu iktidar bunları bir daha yasatnamak için,daha müreffeh bir ülke vaadiyle geldi bizlere de söz verdi.yok efendim reis bunuda zamanı gelince düzeltir diyorsunuz ya bu zaman niye bugün değil yada o zamanı gelince yapacağını bugün niye yapmıyor bize anlatırmısın lütfen...
  • 1 Yıl Önce

Herbokolg'u tarif eden arkadaş

Bu özellikleri uzerinde taşıyan, bildiginiz biri var mı?
  • 1 Yıl Önce

Z kuşağı bilmez

Biz Akepeden önce kıçımızda yaprak ile gezer, okla avlanırdık. Dinimiz de yoktu.
  • 1 Yıl Önce

Süha

Evet doğru yazmış bu sefer. Sevgili z kuşağı yazarın bahsettiği bu iktidarlar, Halk tarafından sandığa gömüldü. Bu iktidarın da 1 veya 1,5 yılı var durumu düzeltmek için. Düzeltemezse sandığa gömülmesi haktır.
  • 1 Yıl Önce

Mertürk

Türkiye nin şimdi ve bundan sonra yüksek dolar ile yaşayacağı sıkıntıların tek sebebi, 2002-2015 doların çok ucuz olması kaynaklı yerli üreticilerinin rekabet gücünün yok olmasına neden olunarak ithalatın çok ucuz olması nedeniyle bir refah yaşadık ve simdi bunun ceremesini yaşıyoruz ve yaşayacağız.en büyük cari açık bu yıllarda verildi.
  • 1 Yıl Önce

Davut

Hukukçusunuz diye söylüyorum, "" kötü misal emsal olurmu" Testi kırılıyor, testiiii Sgk açıkları, faiz ödemeleri, garanti para ödemeleri, pahalılık, Dişimizi sıkalım sıkalımda, ne olursa, nasıl bi mucize gerçekleşecekde ülkenin gelirleri neyle artacak, Yarında onu da yazda, ferahlayalım Ali bey. Vallahi günaha giriyorsunuz, billahi günaha giriyorsunuz, "onların doları varsa bizimde Allahımız var" söylemiylemi, İşimiz Allaha mı kaldı. Cümleten hayırlı cumalar Allah yar ve yardımcımız olsun. İnşallah.
  • 1 Yıl Önce

Hocam daha eskiye gidin

ateş yoktu... Tekerlek yoktu... ne günlerdi o günler.. La mubarek beni bugün yarın ilgilendirir. bir çamaşır makinası bir maaş... yazık degil mi?
  • 1 Yıl Önce

arif

Yorumcunun biri kendi kendine yeten ülke idik,şimdi ise dışa bağımlı ülke olduk buyurmuş, doğru söylüyor eskiden fındığı,fıstığı,hıyarı domatesi v.s dışardan almıyorduk (şimdide almıyoruz) bu saydıklarımızı tonlarcasını satar yerine iğne iplik gibi en küçük şeyleri ithal ederdik (z kuşağıbı b kuşağımı her ne ise bunları bilmez)
  • 1 Yıl Önce

sürgün dünya

burada da ya tam iktidarcı yorumlar yada tam karşı tarafı sımsıkı tutan yorumlar yayınlanıyor daha çok itibar görüyor yani aradan sıyrılan iki puan alan minderi kemiren ayaküstü roman yazma hezeyanı oluyor insanlar durduğu noktayı netleştirmekle durduğu noktaya yumruk atan yumurta atan ya da dil çıkaran noktayı aynı sepete toplamayı aynı şey zannediyor mesela dün milli görüş olanlara seslendirildi faiz iniyor haydi sesiniz çıksın denildi evet sesleri çıkmalıydı orası tamam fakat çıkıp deseki getir faiz düzeni ile ilgili temel yasaları getir aileyi tahrip eden yasaları üzerinde neyi ne kadar çalıştın hangi alternatif görelim dese var mı verilecek cevap
  • 1 Yıl Önce

Murat Duru

İnsanda az biraz matematik olmalı, biraz da akıl tabii ki. Bu rakamları veren yazar kardeşime şunu sormak lazım. O zamanlar bizim ithalatımız neydi. Küçük bir örnek vereyim. Biz dünyanın en büyük ayçiçek yağı ithalatçısıyız. Bütün Avrupa ülkelerinin yaptığı ithalatın iki katını tek başımıza yaparız ve karşılığını dolarla öderiz. Üstünden geçmesek de ödediğimiz paraları, uçmasak da ödediğimiz havalimanlarının parasını dolarla öderiz. O zamnalardaki dolara bağomlılığımızla şimdiki zamanda olan bağımlılığımız aynı değil. O yandaş kafalarınıza bunu sokmalısınız bence.
  • 1 Yıl Önce

Kemal b

Bir dakika sayin yazar.Sizin bahsettiginiz yillarda Turkiyede toplumun buyuk bir kesimi Kirsalda yasayan , KENDI KENDINE YETEN bir toplum modeli vardi Zam gelmis gitmis dolar cikmis inmis faiz su bu bunlar kirsaldakileri Pek etkilemiyirdu.Zaten koyde En fazla 2 3 kisinin arbnasi vardi .Herkes kendi sütünü kendi peynirini kendi yumurtasini kendi bugdayini kendi tavugunu kendi mısırini kendi yulafini Kendi meyvasini kendi uretirdi .Hatta sehirde yasayanlara peynir sut tereyag her cesit temel gida bu kendi kendine yeten toplum tarafindan karsilanirdi Hatta takas ederlerdi O yuzden DOLAR UCSADA FAIZ CIKSADA koyluyu etkilemezdi Ki toplumun yuzde 60 70 si köy kasaba ve nahiyelerde cifliklerde yasarlardi kendi hayvanini kendi kendi yetistiridi kestigi hayvan etleri ni kendileri satar kendi meyva sebzelerini kendileri eker dikerlerdi sehirdeki oglu kızi akrabasina destek cikarlardi boylelikle kimseye muhtac olmaz hatta ekonomiye katki saglarlardi...TAAAA ki 20 yil oncesine kadar zorunlu egitimi 12 yila cikarma herkesi universiteki yapma her sehre sayisiz yuksek okul acmakla Herkesi Mutait lere teslimederek Apartman hayatina mahkum etmekle Herkesi SEHIRLERE METROPOLLERE YIGMAKLA ulkenin Kalkinacagini sananlar ULKEYI GETIRIP DOLARA FAIZE tuccara komisyoncuya EMLAKCIYA Geri donusum Rezaletine mahkum edinceye kadar. Koylerde kendi kendine yeten Modeli terk ettirip Zorla Zorbalikla 12 yillik kalitesiz kapitslisme kul kole yspmamodeli dipcik gucuyle uygulanirsa Her eve araba CEK FAIZ herkese apatman ÇEK FAIZ , Bu suyun kaynagi nerden geliyir demeden Dolar endeksli bir Alim satim modeli ortadayken DOLARA KUL KOLE OLMUS INSANLARLA ANCAK BURAYA KADAR.Bir okulda 20 ogretmen var hesinin arabasi var 18 tanesi tek basina arabayla gelip gidiyor turkiye bazinda ele alirsak butun memurlar yuzde 90 ni özel arabasiyla gidiyor Kimse toplu tasimayi kullanmiyor gunde 15 milyon araba özel yola ciksa 15 milyon × 4 litre gaz motorin benzin yaksa gunluk 60 milyon lire yakit gidiyor dolar carp gunluk 600 milyondolar yakit harciyorlar ay ile× carp gerisini siz hesap edin Daha kulandiklari 10000 tl lik cep telefonlaridan bahsetmiyoz.Sadece cep lere verdigimiz para yillik 10 milyar dolar yahu Buna MATBAA OLSA DOLAR BASSA DAYANMAZ. Olan asgari ucretli vede hala 95 tlye calisan tarim isleri var Onlara oluyor.Kimse birgun de arabaya binmeyek otobusle gidek diyen yoook.
  • 1 Yıl Önce

Z kusagi

Olup biteni çok iyi biliyor ama MANKAFA KUSAGI 60 yıllık deneyimi ile ülkenin her defasında farklı şekilde sorulduğunda göremiyor. Sorun da bu.
  • 1 Yıl Önce

Doğrucu

Ne anlattın z kuşağına şimdi sen,yani eskidende böyleydi diye eleştirini bugünde bu iktidara karşı sürdürsene Ali bey..z kuşağı geçmişe değil bugüne bakar, bugün neyse kim sorumluysa ona bakar,senin mantığına göre madem dış güçler reise kumpas kuruyor geçmişte bu gibi durumlar olunca mesela dış güçler ecevite Demirel'e kumpas kuruyordu niye demiyorsunda başarısız yönetim diye gösteriyorsun. istediğin kadar algı yap istediğin kadar kıyas yap tencere iktidarı her zaman indirir Ali unutna...
  • 1 Yıl Önce

Atıf

Ümmete düşmanlık edenlerin taktikleri değişmiyor. Yalan ve iftiralarla bu ülkenin gerçek sahiplerini bölmeye çalışıyorlar. 28 Şubat sürecinde gazeteler ve televizyonlar algı oluşturmak için kullanılıyordu şimdi ise sosyal medya ön plana geçmiş durumda. Twitter, hedeflerine ulaşmak için gözünü kırpmadan yalan söyleyenlerin, iftira atanların, -mış gibi yapanların yoğun olarak kullandıkları bir pazar yeri görünümünde. Bu pazarın sahtekarı, üç kağıtçısı, cepcisi, tırnakçısı, muslukçusu bol miktarda. Falcılarını da unutmamak lazım. Bu yankesiciler güruhu meşrepleri gereği  dürüst insan taklidi yaparak insanları aldatmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Karşısındakini kendisi gibi görmeye çalışan milletim, Bu sahtekarların profillerine kanma, her yazdıklarına inanma.  Allahu teala Hucurat suresi 6. ayette "Ey iman edenler! Bilmeden birilerine zarar verip de sonra yaptığınıza pişman olmamanız için, yoldan çıkmışın biri size bir haber getirdiğinde doğruluğunu araştırın." demiyor mu? Düşmanlık edenlerin ellerinde tek bir silah var. O da bu milleti bölmek ve birbirine düşürmek. 28 Şubat zulmünü birlik ve beraberlik içinde olabilseydik bize yapabilirler miydi? Bu Müslüman memleketinde alay edercesine başörtüsünü yasaklama teşebbüsünde bulunmadılar mı? Sen, birlik ve beraberliğini koruyabilirsen ayakta kalabilirsin. Bu sahtekarların laflarıyla iş yaparsan sana ezanı, başörtüsünü çok görenlerin ellerinden geleni ardlarına koymayacakları aşikardır.
  • 1 Yıl Önce

Halil

20 yıl sonunda hiç kimseye nasip olmamış tek başına iktidar olarak ulkenin geldigi hale bak.Müslümanı adının geldiği hale bak.üzüleceklerine halen zeytinyaği gibi üste çıkmaya çalışıyorlar. Nasıl savunurum diye atilmadık takla kalmadı.tek dertleri koltuklari.
  • 1 Yıl Önce

Vay be

Ekonomi bilgisindeki bu derinlik nasıl açıklanacak acaba. Mesele ölmek bitmek değil. SOGUSLENMEK KIMIN SOYULDUGU BELLI AMA SOYAN KIM.
  • 1 Yıl Önce

Herbokolog

Herhangi bir konu hakkında, yeteri kadar bilgisi olmasa bile konuşmaya çalışan, hayatını bu "alan" üzerine inşâ eden kişilerdir. Genelde bir b...a yaramayan insanlardir..
  • 1 Yıl Önce

Mesut SARP

Faizle dövizle ve bunca döviz borcuyla yatan kalkan bir ülkeye Allah neden bereket verir?..
  • 1 Yıl Önce

YAVUZ

Devşirme solyandançarklitaifeler. .......... Doğuştan yeminli ser zillet .ihanet.nankörler .bu ülkede bir dikili ağaçları yok..""recep tayyip erdoğan gitsin""..................................................... Ülkeye 90 senedir bir çivi cakmadilar"R TAYYİP ERDOĞAN GITSIN""....................... Varmı bir vizyonunuz. Projeniz .VAR .TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ YIKMAK.PARÇALAMAK .EMPERYALİST ERE. PKK YA..PEŞKEŞ ÇEKMEK. BAŞER ESAT İN TÜRKİYE .ŞUBELERİ. ..................KATİL ESAT SURİYEYİ PARÇALADI. .BU ZİLLETTE. TÜRKİYEYİ PARÇALAMAK İSTİYORLAR .İÇİMİZDEKİ KAFIRLER ....
  • 1 Yıl Önce

Özbaş

Ali bey, yazdığınız bu rakamları tek ,tek, gözlerine soksanızda, bazı cahil kafalılar anlamaz, çünki işlerine gelmez, karşı gelenlerin, Dolarları olsaydı dahada yükselmesini isterlerdi, milyon kere şu sayfada Şahsınız tarafindan, söylendi illa muhalefet yapacaklarya, daha söyleyecek söz bulamayanlarda ciddiyetten uzak yazılar yazıyor. Biz orta yaş gurubu olarak neler çektiğimizi, anlatıyoruz her fırsatta, Türkiye düşmanları uyumuyor, lütfen biz de uyanık olalım, Dolar operasyonu INŞALLAH ellerinde patlar!
  • 1 Yıl Önce

Taner Ekin

...Ne ekonomik ne de siyasi açıdan yarın ne olacağını kestirmek mümkün değil...
  • 1 Yıl Önce

Celalettin

Yaziniz cok ..Ülkenin en onemli konulardan biri bu.Merkez bankasi faiz politikasi ile dolar kuru arasindaki iliskigi acik dilde anlatmalisiniz.Turkiye Cumhuriyeti tarihinde ilk defa cumhurbaskanimizi faiz konusunda bu kadar kararli goruyorum ve sonuca ulasmak icinde millettimiz bunu anlamasi gerekir.
  • 1 Yıl Önce

Necati

Olan kotu bir seyi sanki kotu birsey yokmus gibi yazmak.. saka gibi.. ekonomi basasagi gidiyor diyemedikce sizden yazar falan olmaz.. dogrulari soyleyemiyorsunuz bari olani dogru soyleyin..
  • 1 Yıl Önce

Abi be

Yahu biz o 170 faizleri gecelik yüzde 7000 esnaf faizini yaşamış bir kişiyim sabah koşa koşa oyumuzu verdik sandiğa gömdük onları ...
  • 1 Yıl Önce

Yurttaş

Z kuşağına o yıllarda daha çok Özal,Demirel,Çiller,Mesut Yılmaz ve Erbakan ında başbakanlık yaptı...
  • 1 Yıl Önce

Başeğmez

2002 yılından önce görünen tek düşmanımız pkk idi. Ne zaman ki Tayyip Erdoğan gelip dünya da hiç kimsenin cesaret edemeyeceği emperyalizm çarkının dışlilerini bir bir kırmaya başladı işte ondan sonraki dört bir yanımız düşman ve vatan hainleriyle donatıldı. Dolar bu olmuş, altın şu kadar, pahalılık var gibi maddi konularla bu halkı uyutup özgürlüğümüzü elimizden almaya can attıklarını ancak resmin tamamına bakan feraset sahipleri görebilir. Allah peygamber sevgisi bilmeyen, vatan, din, namus hassasiyeti taşımayanları; ister Z kuşağı olsun isterse w q kuşağı olsun köle olup egemen güçlerin boyunduruğunun tadını almadan özlerine dönmeyi nasip et Allah'ım.
  • 1 Yıl Önce

İbrahim Toköz

Ali bey yüreğinize sağlık. Bu grafiği tv medya sosyal ağlarda paylasım olsa süper olur. Rica etsem paylaşabilirmisiniz.
  • 1 Yıl Önce

Cüneyt beyaz

Savunmak için rakamlarla istediğin kadar oyna, dolar fiyatı bu kadar artacak diyenlere niye itiraz ediyordunuz.Yigit bulut çıkıp dolar 1 TL olacak niye diyordu, damat berat paşa yok 8 lira olacakmış 10 lira olacakmış çok beklersiniz niye diyordu.hadi anlat bakalım
  • 1 Yıl Önce

zenci

tek nokta enflasyondan bahsetmemiş , gerçekleri yazmaya yürek yetmiyor
  • 1 Yıl Önce

Ne günler gördün ne günler yaşadık dahada güçlü olmanın tercübeleri yedigimiiz darbelerden, dir

Allah o günleri yaşatmmasın bir daha sene1983 /2002 egerki insannımız, vatandaşlık görevini tam yapsın, tıpkkı devlet,, den istedigini bu ülke sarsılmaz. Almanyada bir para olayı oldu devletin ödedigi paradan benim 1, Euro eksik göndermeme 70 cent pul yapıştırıp 1Euro devlete eksik ödendigini, ödememi istedi dedim bir Euro geçse ne olur alsana 2,Euro hayır 1, Euro ödüyeceksin dedi, ister memur ister vatandaş varmı içimizde böyle biri bazan deriz para elkiri devlet gözetir fakirini zengin olan yapsın gerekeni vatandaş kendine gül, devlete uzatmasın dikeni.
  • 1 Yıl Önce

Mehmet Ceyhan

Ben ikna oldum Ali Bey, bir yılda yüzde 65 kayıp olana kadar oyum AK Partiye.
  • 1 Yıl Önce

şüayıp

Zülüm temeline kurulan abd ve diğerleri dünyayi ekonomi üzerinden ezmek istiyor .Yerli işbirrikciler de onların köleleri gibi memlek aleyhinde çalışıyor yandık, bittik.açız,açız diyerek moralları bozuyorlar
  • 1 Yıl Önce

Saban

Ali bey sirf merakimdan okudum amma gene hukumet icin bir sey yazmamissiniz zaten yazmanizda hayal gormek gibi olur develuasyonun babasi oluyor ber gun herseye zam isin kotu tarafi eskiden tuik enflasyonu bir nebze gosterirdi 1 ay 6 rakamini gorunce adam gorevden alindi asgari ucretliler emeklililer enflasyona gore hatta bitkac puan arti alirlar eger dogrunolsaydi bugun asgari ucretli enf.oraninda zam alsa gecinemeyecek o zaman tuik nerde hata yapiyor neyi yanlis hesapliyor veya ney gizleniyor farkli sorular sorabiliriz tabi siz sormazsiniz denk hatta fazla veren bir butce cikartamayan hukumet dolarin faizin enflasyonun gercek sorumlusudur dolar 15 tl olsa gene olmeyiz amma akp yasarmi secimde onu bilemeyiz halkin akp ye guveni yavas yavas azalmaya basladi karsisindaki zayif muhalefete ragmen halk erdogani nasil bulduysa baska birinide bulabilir akp kendine verilen sansi cok fazla zorlamaya basladi gecen yorumumdada sizi uyarmistim dost aci soyler demekki akp ye dost degilsiniz elestirmiyor aksayan yonlerini gostermiyor uyarmiyorsunuz akp hala kendine secimlerde cok fazla guveniyor yapilan vaatler 3600 millet bahcesi kütüphane halkin alim gucunun dustugunu goremeyen gorsede patronlarin esnafin desteklenmesinden baska bir sey yapmayan hukumet lastiği patlatti
  • 1 Yıl Önce

Zekeriya gökçe

Bizler bu gün bir savaş veriyoruz. Ya batı kazanacak yada bu millet. Biz ayağa kalkarsak bütün bir ümmet kalkar. Sömürgecilik yerle yeksan olur. Bizdeki uşaklar( abd cocuklar) var güçleriyle çalıyorlar nereye mi götürüyorlar bir önceki sefer ab ülkelerine götürüp alın biz yiyemiyoruz siz yiyin dediler... bütün paralarına ab el koydu. Eee ne olacak vallahi bizdeki bu akilsizlar yine paralarını batıya kaptiracak aha yazıyorum buraya. Stokçular mi? Aynı demiri 230 alıp sakladıkları gibi ne mi olmuştu saklasinlar mi demir 90 liraya düşmüştü. Al 230 a ver 90 haydi hayırlı traşlar. Haa bu arada gezintiye çıkan yağların gezinti masrafı kimden baydın size zırnık vermez göreceksiniz... elinizdekini almasa aç oğlum batı bütün dünyayı yedi doymadı siz mi doyuracaksiniz.
  • 1 Yıl Önce

mutmaine

siz ne yazsanız yaptıkları algıyı değiştiremezsiniz! Dün dolara bak sen diyen ahlaksızlar , bu yazıyı görünce altına bak, asgari ücrete bak, faize bak ,ülkenin gidişatına bak vs vs..çarpıtmak için ellerinden geleni yapar..bunların bir sözü vardı.." mesele ağaç değil sen daha anlamadın mı" diye.. MESELE DOLAR DEĞİL , MESELE İSLAMİ AHLAK MESELESİ , dolar ve altına bakarak kahrolan varsa, bir gram dahi memleketini düşünmeyen tiplerdir, iktidarda kim olursa olsun onlar için farketmez....TEZKERE onaylanmasaydı yanı başımızda terörist devlet kuracaklardı..teröristlere operasyon yapılamayacaktı...yabancı asker istemiyoruz diyenler İncirliktekileri nasıl izah ediyor,bugüne kadar bütün tezkerelerde yabancı asker vardı ne olduda ! çarkettiler ,herşeyleri ahlaksızlık üzerine kurulu ! zaten boşuna yazıyoruz kimin umrunda ! yeterki ekonomi iyi olsun....
  • 1 Yıl Önce

Okur

Kendi kendine ueyennulke idik. Bu gün dışa çok bağımlılık var.
  • 1 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23