• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İşte önerdiğiniz “çağdaş hayat”!

80 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Tüm

Papa KUR AN AZİMUSSAN , Tevrat İncil okutturdu, İtalya da koronadan çok insan ölünce, ölü sayısı hızla artıp durduramayinca.
  • 5 Yıl Önce

Cafer erdil

Sayın ali bey. Aylar sonra muhteşem hakkaniyetli bir yazı yazmışsınız. Zina yeniden suç sayılmalı. İnsanlar ellerindeki telefonlarla evli erkek evli kadın oturduĝu yerden başkalarıyla iletişim ve ilişki kuruyorlar. Yakalanınca bu isin sonu ya cinayetle yada bosanmayla bitiyor. Cinayetlerin sebebi aldatılan kadın yada erkeğin basina gelen bu cirkin olayın kanunda bir ceza karşılığı olmaması
  • 5 Yıl Önce

هشام السلع

نعم للعدالة وللحرية والقيم الدينية والإنسانية نعم لصون النساء والرجال. الله معكم وينصركم. Adalet, özgürlük, dini ve insani değerlere evet Kadınları ve erkekleri korumak için evet. Tanrı seninle olsun ve seni destekle.
  • 5 Yıl Önce

Nebi severcan

Oğlu buluğ çağına geldiğinde, annesi uckurunu bağlarken, harama açılırsa sütüm sana helal olmaz ogul, diyen bir nesilden, emekli müftümüzün eşcinsel yasasını savunmasına... Niye bu haldeyiz öyle mi? Şiddetin kadını erkeği yoktur, İslami ahlakta sadece zalim ve mazlum vardır. Ve dahi zalime fırsat verecek sözleşmeyi desteklemek de zulme ortaklık. İdam gelsin diyoruz, kısas gelsin diyoruz, hırsızlık yapanın eli kesilsin diyoruz, kısırlaştırma hadım yapılsın diyoruz, şeriatçı oluyoruz. Sanki mazluma zulmediyoruz, sadece zulmedenin karşılığını istiyoruz. Ve kim ki Hangi suçlunun alacağı idam, el kesme vb. cezanın ağır olduğunu düşünuyorsa farkında olmadan Allah'ın yasalarını beğenmediğini söylüyor aslında. En önemlisi de meydan okuyor haşa Allah'a. Sen Kur'an'da söylüyorsun ama, aslinda çok acimasizsin diyor. Allah da ey kulum madem ki buyukleniyor ve yıllar geçtikçe, insanın Allah'tan iyi bildiğini iddia ediyorsun, o halde aynı belayı sana, önlemek niyetin olmaması sebebiyle veriyorum. Sen nasıl olsa bu beladan kendi yasalarinla kurtulabilirsiniz diyor. Yapmayın kardeşlerim, Allah'ı karşınıza alarak belayı davet etmeyin. Sözlerim kimseyi incitmesin. Ama bir defa oturup düşünsün. Evet, bu benim başıma geldiğinde siyasi düşüncem ne olursa olsun, ben bu zalime hangi cezanın verilmesini isterdim?! Peki bu başınıza gelmeden önce bu cezayı sizden önce kim isterdi? Evet Allah. Rabbimiz bizi anne misali korumak için öğretiyor. Ogrenmeyen yaşayarak öğrenmek durumunda kalıyor. Bilelim ki yaradan yarattığını bilir hem de yaratılanın kendisinden çok daha iyi. Şimdi seçim zamanı, nasihatle mi yoksa musibetle mi öğreneceğiz. Allah idrakimizi artırsın ve emanetinden bizleri ayırmasın....
  • 5 Yıl Önce

Rıfat

Kadın cinayetlerinin bir çoğu kadın/kızların ahlaksızlıkları yüzünden çıkmaktadır!
  • 5 Yıl Önce

Rıfat

Atatürkçü rumuzlu yorumcu; bugün yine içkiyi fazla kaçırmışsın!..
  • 5 Yıl Önce

Van

Genel olarak Fitneci fesadın tekisin. Ama bu yazına katılıyorum
  • 5 Yıl Önce

Karamanlı

Ali bey kardeşim İnsanlıktan çıkıp, vahşice öldürme olayını çağdaşlıkla batıyla falan Anlatıyorsun. Peki “harre vakasındaki“ olayları neyle anlatabilirsin? Batı mı çağdaşlık mı özgürlük mü sebebi ne?
  • 5 Yıl Önce

Alkışlıyorum

Adamsin ali bey. Altına imza atıyorum. Eksiği var fazlası yok yazının
  • 5 Yıl Önce

Ak yandaş

Ali bey böyle vahşi cinayetleri önlemenin yolu önce ceza sisteminin caydırıcı olmaması.Elbette katil katildir.Sagcı olması solcu olması birşeyi degiştirmeinancı olmayan günahını düşünmez alacagı cezayı düşünür.
  • 5 Yıl Önce

Kimsem kimim

Bu saatten sonra millet serbestliğe alıșmıșken zinayı yasaklasanız da engel olamazsınız. Yapan gene yapar.
  • 5 Yıl Önce

Enes

Harika bi yazı
  • 5 Yıl Önce

Osman buyrucu

Sayın yazar yormayın kendinizi nemrut ibrahimi firavun musayı ebu cehil muhammedi s,a,v, anlamadılar onların taraftarlarıda anlamıyacaklar onlara en güzel cevap kâfirun suresi.
  • 5 Yıl Önce

Yasemin hanıma

Bir gün olsun şu sorularıma cvb verseniz dişimi kıracam. Bakara 2 ne anlatırı cvp layında sonra islamdan dem vuralım.
  • 5 Yıl Önce

ismail

TOPLUM OLARAK KENDİMİZE ÇEKİ DÜZEN VERME ZAMANI GELDİ DE GEÇTİ BİLE. SINIRSIZ ÖZGÜRLÜK ANLAYIŞININ GETİRDİĞİ YIKIM FACİA. SUÇU BAŞKALARINDA DEĞİL KENDİMİZDE ARAMAMIZ GEREKİYOR.
  • 5 Yıl Önce

ismail

TOPLUM OLARAK KENDİMİZE ÇEKİ DÜZEN VERME ZAMANI GELDİ DE GEÇTİ BİLE. SINIRSIZ ÖZGÜRLÜK ANLAYIŞININ GETİRDİĞİ YIKIM FACİA. SUÇU BAŞKALARINDA DEĞİL KENDİMİZDE ARAMAMIZ GEREKİYOR.
  • 5 Yıl Önce

Leyla

Sayın yazar, katilin ve tecavüzcünün partisi, inancı, cinsiyeti, mahallesini vb. gündeme getirmeniz yanlış. Katil katildir, tecavüzcü tecavüzcüdür ve hepsi en ağır cezaları almalıdır (Nokta). Bu yazınızla katilin değirmenine su taşımışsınız bir nevi! Bugün gazetelerde cumhurbaşkanının bu cinayetle ilgili söylediklerini iyi okuyun. Aması, fakatı olmadan cinayeti kınıyor. Peki siz burada ne yapmaya çalışıyorsunuz? Hiç düşündünüz mü?
  • 5 Yıl Önce

emekl

sadece gezenlerinmi başına bu olaylar gelmekte bakın gezmeyenlerinde başına gelmekte hatta köy yerlerinde dahi fazlaca artmış durumda erkek egemen zihniyeti yanlış yolda Kuran dahi kadına sadece itaat ve namusunu koru derken erkek milletine çok daha fazla öğüt vermekte 
  • 5 Yıl Önce

ÇAĞDAŞ YAŞAM

Çağdaş yaşam canının istediğiyle karşı ikna edebiliyorsan düşüp kalkmak evli bekar dul önemi yoktur alkol almaktır mini ve açık giyip modayı takip etki karşı cinsi ikna etmen kolay olsunki birliktelik oluşsun eğer paralıysa oooo değme keyfe.Kısaca:Fuhuş,zina,içki fal büyü bütün şeytani pisliklerdir bu gibiler fal ve büyüde zaten kullanır işte modern çağdaş yaşam bu!!!!Eğitimliside eğitimsizide hepsi aynı kervanda merak etmeyin
  • 5 Yıl Önce

Ayhan

Bu olayida CHP ye bağladın ya helal olsun sana . Yok efendim neymiş katil CHP li paylaşım yapıyormuş.
  • 5 Yıl Önce

turgut ertav

Sen bir de imamhatip liselerindeki kız-erkek arkadaşlığına bak sayın yazar.Görsen ne kadar özgürler,ne hatlar işliyorlar.
  • 5 Yıl Önce

turgut ertav

Sen bir de imamhatip liselerindeki kız-erkek arkadaşlığına bak sayın yazar.Görsen ne kadar özgürler
  • 5 Yıl Önce

yorumcu1980

Evet. sizin yaptiginiz gibi 15 yasinda gorucu usulu evlendirelim cocuklar, omur boyu ceksinler degilmi?
  • 5 Yıl Önce

ŞAMİLBASAYEV

FARKETTİNİZMİ KADINLARI SAVUNDUGUNU İDDA EDEN BİR ÇOK CHP LİNİN KEMALİSTİN METRESİ VAR ALAYI KARILARINI ALDATIYOR  
  • 5 Yıl Önce

Uzman

Cantürk rumuzlu sen önce o rümuzu degil ecnebi bir rümuz bul.Çünkü sen Türkiyeli degilsin .Burda degil başka yerde yaşıyon büyük ihtimal..Türkiye Türk milketi bazıları başka bir şeye benzesede çogunluk özünü koruyor .Biz ne araba ne almana nede ingilize benzeriz.Türk tarihini biraz bilmiş olsaydın bu APTALCA lafı söylemezdin..
  • 5 Yıl Önce

Veli Yalçın

Belki de asıl problem, genç kızını gurbete üniversite okumaya göndermektir Tek başına. İyi cesaret
  • 5 Yıl Önce

NİLHAN

YAZIKLAR OLSUN YAZINIZA..  YAZIKLAR OLSUN ZİHNİYETİNİZE
  • 5 Yıl Önce

ATATURKCU

YAZAR DIYORKI ! CAGDAS BATI GIBI OLMAYIN DIYOR BIZE ? KIM GIBI OLALIM ? AFGANISTAN GIBIMI ? YEMEN GIBIMI ? SURIYELILER IRAKLILAR GIBI ULKEMIZDEKI SAVASTANMI KACALIM YADA LIBYA SOMALI DIGER ARAP ULKELERI GIBI GAFLET UYUKUSUNDAMI OLALIM ? ORALARDA HIC KADIN CINAYETI YOK DEGILMI ? 
  • 5 Yıl Önce

hattab

fark ettiniz mi Türkiye'de Sözde kadın haklarını savunanlar Alayı ya metresleriyle yaşıyorlar ya gayri meşru ilişki içerisindeler ya Etiler'de Kadıköy'den modada Nişantaşı'nda lüks villalar da yaşayıp içkilerini Yudumlayan tipler alayı ya da homoseksüelliği lezbiyenligi savunan feministler Kısacası kadın haklarından bahsedenlerin Alayı çoğunun gayrimeşru ilişkisi var yani birçoğu lümpen hiçbir işe yaramaz tüketici kapitalist tipler etiler'den modalarda kadıköylerde Nişantaşı'nda lüks malikanelerinde Villaları'nda oturup içkilerini yudumlayıp erkek arkadaşlarıyla metresleri ile beraber gayri meşru ilişkiler yaşayan bu lümpen azgın azınlık ve onların işbirlikçisi CHP'li Kemalist laik z ihniyet her fırsat ellerine geçtiği zaman müslümanlara ve İslam'a saldırarak kadınları Müslümanlar eziyor algısı üretiyorlar biz biliyoruz ki müslümanlar kadınlarına değer verir laik Kemalist Sözde çağdaşlar ise kadınlarını çırılçıplak görmeyi onların barlarda gezmesini içki içmesini metres hayatı yaşamasını isterler biz müslümanız kadınlarımıza değer veririz azgın azınlık ise .....
  • 5 Yıl Önce

ali koç

yaw sen ne diiysen aligurban...  sen saçmalama ki karşıtların da senin kadar saçmalamasın...
  • 5 Yıl Önce

Laikçi Hayat Tarzının Acı Sonuçları.!

Rock çı duman karısını öldüresiye dövüyor. Tık yok.. Ozan Güven de flört ünü komaya sokuyor. Tık yok... Rubato denen Şahıs ramazan ayında içip içip Flörtünü Kan revan içinde bırakyor tık. Yok... Darpçı dayakçı İsmail her sabah kadın madın hakları geyiği yapıp Ahmet Kural ın sıla nın ağzını burnunu dağıtması gibi şiddet uyguluyor karısına....! sonra da bu kadın şiddetini nasıl çözeriz diye Tweet atıyor..!..! Son Olay Zaten.. C. M. A denen Sadist Katil. Azılı Kemalist Laikçi yobaz ın teki.... Anlatmaya devam edersek Kaset olayları Falan diye gider...!
  • 5 Yıl Önce

Xxxxx

Bir anne erkekten arkadaş olmaz demiyorsa ne demeli. Bir baba erkekten arkadaş olmaz demiyorsa normal kabul ediyorsa, sonucunuda katlanacak, bir çocuk yumurta getiriyor eve anne sormuyor sonra çocuk hırsızlıkla suçlanıyor, annesini suçluyor,
  • 5 Yıl Önce

Yasemin

Kız erkek okulları ayrı olmalı batıda var deyince kabullenir kendilerini, çağdaş zannederler, çağdaşlıklari ahlaksızlık din düşmanlığı açık giyim ,bilim üstün teknoloji .değil. GERİ olmak çağdaşlık kavramı aslında hiç kimse farkında değil UYAN TÜRKİYEM
  • 5 Yıl Önce

Ali

Bu ülkenin laikleri cagdasliginanlamini bilmiyor orasını burasını açmak önlerine gelenler düşüp kalmayi çağdaşlık sanıyorlar maalesef bu yanlış algı gençlerimizin mahvetmis durumda arsiz ve haya siz bir gençlik almış başını gidiyor genç kızlarımız flört adı altında her türlü rezil ligi mubah görür hale getirilmiş bu böyle devam ettiği sürece daha çok kızımız mahvolur aileler çocuklarını s almışlar ortaliga n yapıyor ne ediyo diyedertleri yok bunu sonucun da böyle vahim olaylar olabiliyor gençlerimizin başıboş sahipsiz bırakmamak kontrol etmeliyiz böyle acı olaylar yasanmasin
  • 5 Yıl Önce

Mesut

Ünzile ; yaşam tarzını din veya dinsizlik belirler . dinin kuralları ahiret ve hesap ceza veya taltif vardır dinsizliğin ve laisizmin laiklik dininin ahiret inancı hesap günü cehennem cennet olayı yoktur sadece madde vardır 90 yıldırdırda uygulanan sistem ve kurallar sizin dininiz laiklik uygulanıyor ve sonuçlar ortada sizinde beyninize girmeyen konu bu , islam dini nikahsız gayri ahlaki yaşamı zinayı yasaklar insan öldürmenin dünyadaki karşılığı kısastır idamdır ahirettede cehennem ünzile hanım elini 30 saniye ateşe bir tut . ÜNZİLE hanım ismin kuran-i bir isim ama fikirleriniz kurani değil kuranı iyice bir okuyun derim tefsiriyle.
  • 5 Yıl Önce

Hayta

Hocam bu sorun yıllardır Türkiye'nin sorunu aymaz bir durum ...şeriat düzenini ülkemizde yıllarca kafası kuma gömülü insanları taşlamak gosterdiler ...oysa şeriat vahşet değil vahşetin bir numaralı onleyicisidir ...bu ne Ecevit ne Demirel ne Erdoğan ile ilgisi olmayıp devletin kanunu olmalıdır yoksa siyasiler batıdan doğudan oy alamam kaygısı ile kolunu kupirtatamaz ...ve artık alıştık kadınlar gece her saat sokakta şimdi eskiden tuhaf karşılanan durumlar empoze edildi bize ...gençler aynı evlerde ...iktidar ufacık uyarı bile yapmakta kimden çekinir anlamam sen koy yasağını ahlak gelsin ha sonra oy çıkmaz ise halk bozuk demektir buna layık demektir ...bu konuyu dahada yazmanızı bekleriz
  • 5 Yıl Önce

Dürüst

Evladınız 30 yaklaşıyor erken diyorlar, ne olması gerek bir kırkı bulmalı imiş. Batı dayatması İsrail on çocuk derse hiç kimse ayağa kalkmıyor ABD küçük yaşta evlilik için çalışma yapacağını söylüyor du hiç ses çıkmıyor , DEVLET büyüklüğünü gösterip maddi olarak da burs şeklinde mi olur evlilik desteğimi olur desteklesin küçük yaşta evliliği eşlerini bilsinler ECDADIMIZ gibi karşı çıkanlardan bize ne karşı çıkanlar batının lağımini temizlemek istiyenler
  • 5 Yıl Önce

Derya

Konuşmasan daha iyi.Dünya 2 şeyden ibaret değil.Çok çeşitli.Bu çeşitlerle birlikte yaşayabilmek marifet.Marifet ilanı yapmak hünerdir.
  • 5 Yıl Önce

Yasemin

İslamiyet ne diyorsa, o şekilde yetiştirmek zorundayız Osmanlı imparatorluğu döneminde, nasılsa o şekilde yetiştirmek gerekiyor, Osmanlı da küçük yaşta evlilik yapıyorlarmış , eğitimlerinide alıyorlarmış,bir çağı açıp bir çağı kapatıyorlar mış. Devlet çocuğuna güvenen evliliği eğitimi bir arada götürebilecek gençlere destek vermeli, vermeliyiz, ZEKİ SORUMLU kişileri yönlendirmliyiz , Osmanlı imparatorluğu döneminde nasılsa öyle istemeyenden bana ne ben istiyorum.ben vatandaşım, ve Devletimden talep ediyorum DEVLETİM de bunu yapmak ZORUNDA zorundayız, batının koronadaki durumunu gördük yerlerde sürünüyorlar, savaş tan adam öldürmek ten başka birşey bilmiyorlar.kucuk yastakilerflört ederken iyi evlenirse kötü,bu düşünceyi yok etmek için uğraş vermeliyiz destek vermeliyiz,bu konuda
  • 5 Yıl Önce

Nihal yine yazmış, yine birşey anlaşılmıyor..

Anlayan biri lütfen anlatsın...
  • 5 Yıl Önce

Mesut

Can tort ; hıristiyan batı gibi gavurlaştıkça çogalan kadın cinayetlerine sapıklıklara ahlaksızlıklara bakmak isteyende laik çağdaş batı batı diye üstünü başını yırtan türkiye deki haçlı aşıklarına sekülerlere baksın , nasıl yunanlaştıklarına baksın .
  • 5 Yıl Önce

yorumcu

Hasan bey peki palu ailesini neyle açıklayacaksınız?Bütün muhafazakar mütedeyyin insanları suçlayabilirmisiniz? 
  • 5 Yıl Önce

Cemal Hüseyin Çağlar

Sevgili Karahasanoğlu; kendinizde yazabilme göçü görüp yazabilmişsiniz; okuma, yazma, nefes alma gücümüzü kaybettik… Ne yapabiliriz: Ailemizi ve akrabalarımızı koruyacağız; bu aynı zamanda, devletimizi, milletimizi, vatanımızı ve son tahlilde insanlığı korumaktır… Bu yerkürede en büyük insan hakları ihlali, aile parçalanması sonucu ve başka birçok nedenle çocukları anne-baba sevgisinden mahrum bırakmaktır… Milletimiz İmam Hatip Liselerine neden bu kadar rağbet ediyor? Evet neden?.. Şuraya yazıyorum, bu ulu ülkede: Hoplayıp zıplayanlar, dans edenler (etsinler etmesinler de demiyorum), har vurup harman savuranlar, örf, adet, gelenek dışı ve hele de İslam dairesinden uzak yaşayanlar kaybedecekler… İşin acı yanı, bir yanımız kaybedince haliyle, “kurunun yanında yaş da yanar” misalince toplumun geneli kaybedecek… Bir Mehmed Şevket Eygi bir Abdurrahman Dilipak bir Mahmut Toptaş bir Burhan Bozgeyik bir Hüseyin Öztürk okuru yoldan çıkmaz kanaatindeyim… Bugün ülkemizde gözünü kırpmadan mala, cana, namusa zarar verebilecek önemli bir kitle var mıdır, yok mudur ey vicdan sahipleri?!?.. Öğretmenler, evladı yaşındaki talebelerinin küfürlerine maruz kalıyor… İşimiz zor… Allah sonumuzu hayreylesin… Çağdaşlık da bu değil, en azından şu aşağıdaki haber(!) değil… Sizin yazınızdan önce Sabah Gazetesi’nden okumuş, not almıştım, bunun neresi haber, milletimizin hangi evladına hayır gelir bu haberden!.. “3 yıllık ilişki bitmiş” de şunu yazmış da falan da filan da… “Tuba Büyüküstün paylaşımıyla kafaları karıştırdı!.. Tuba Büyüküstün: Sabah uyanır uyanmaz seni düşünüyorum... Tuba Büyüküstün, sosyal medya paylaşımı ile kime gönderme yaptı? Umut Evirgen ile yaşadığı 3 yıllık ilişkiye nokta koyan Tuba Büyüküstün, paylaşımıyla kafaları karıştırdı. Tuba Büyüküstün, okuduğu bir kitaptan yazdığı "Sabah uyanır uyanmaz seni düşünüyorum. Yataktan kalkınca ne yaptığını, kahvaltıda ne yediğini merak ediyorum..." satırları ile "Yeni bir aşka yelken mi açtı?" dedirtti. İşte Tuba Büyüküstün'ün merak uyandıran paylaşımı…”(22.07.2020)Ailesini, akrabasını sevip, sayıp koruyanların ellerinden öpüyorum… Allah, onların cümlesinden razı olsun… Cümleten Allah’a emanetsiniz… Hürmetlerim ile…
  • 5 Yıl Önce

Mehmet

Peygamberimiz,cariyeler efendilerini doğuracak.buyuruyor.Istanbul sözleşmesiyle asi gençliğin ve zinaseverlerin onu açıldı.Kadinlar zina yapmak için seyirden ev kiralar oldu,erkek uzerine gittiğinde suçlu oluyor.Ozellikle kadın cinayetleri tvlerde taraflı veriliyor.Mesela geçenlerde uzaklaştırma alan adam eşini ve eşinin fuhuş yaptırdığı iki kızını vurdu ama suç adamda oldu.Cagdaslik bu mu,bunu dindar kesim yapmadı mi
  • 5 Yıl Önce

Ali Şükrü Karaalioğlu

Hapiste olanların en az %60'ı Beş vakit namazında.
  • 5 Yıl Önce

vatandaş

İnsanları ayrıştırmayın.Yok kemalist,seküler,şeriatçı vb.Katilin dini imanı inandığı sey olmaz.Ama bu ayrıstırıcı dille herkesi birbirine düsman ediyorsunuz
  • 5 Yıl Önce

Misafir

Siz ne dediğinizin farkında mısınız? Yarın bir islamcı muhafazakar kişinin benzer bir suç işlediğinde, hz peygamberin bir hadisini ya da Kuran-ı Kerim’den bir ayet paylaştığını vesile kılıp islama saldırmasına zemin hazırlamak değil mi bu?
  • 5 Yıl Önce

erhak

Yazar parti ve zihniyet ayrımı yapıyor bu konularda diye düşünenler olabilir.Ben tek bir örnekle açıklıyım.Sanırım yeterli olur.Bu ülkede bir partinin belediyesi LİSELİ GENÇLERE PREVERVATİF KAMPANYASI başlatmıştı.Alın bunları işinizi kontrollü yapın.Yaptığınızdan utanmayın bunlar normal şeyler diyorlardı.Siz demokratik türkiyenin özgür gençlerisiniz.Bakın parti ismi vermedim.Bilin bakalım hangi parti? Ve her şey ne kadar olağan hale getiriliyor? Bu ülkede çoklu hukuk sistemi ve insanların istediği hukuk sistemine kendi iradesiyle katılımı olmalıdır.Bakalım ülkenin ne kadarı zina serbestliği olan hukuk sistemini seçiyor? Ve evlenecek insanların yüzde kaçı serbest ilişkiyi savunan hukuk sistemini seçmiş olan eş adaylarıyla izdivaca yeşil ışık yakıyor?
  • 5 Yıl Önce

TURKOGLUTURK

BURADAKI YOBAZ YORUMCULARA SORUYORUM.SORUYORUM SIZE HANGI MUSLUMAN ULKEYE GIDEYIMDE ISLAMI TAM ANLAMIYLA YASAYIM CEVAP VERIN ? AFGANISTAN ? LIBYA YEMEN ? SURIYE ? IRAK ? PAKISTAN ? HANGISINDE YASAMAK ISTERSINIZ ? BURADA YORUM YAZANLARIN COGU AVRUPADA YASAYAN MUSLUMANLAR.LUTFEN DOGRUYU KONUSUN
  • 5 Yıl Önce

İşte önerdiğiniz “çağdaş hayat”! Diyorsunuz..

Size kimse böyle birşey önermiyor...
  • 5 Yıl Önce

Mining

Bunun örnekleri var.Genç bir delikanlı , moruk sayılabilecek yaşlı bir kadınla , sonunu düşünmeden bir ilişki yaşıyor. Delikanlı tam üç defa kızlarla nişanlandıktan sonra o ilişki yaşadığı şirret moruk kadın nişanları bir şekilde bozduruyor. Bunun üzerine maalesef bu delikanlı gönül eğlendirmek için ilişki yaşadığı yaşlı kadını öldürüyor.Bu olay çağdaş, laik çevrede oluyor. Yani "al takke ver külah" ilişkilerin çağdaşlık sayıldığı bir ortamda oluyor. Zaten % 65 ile seçilen CHP'li bir ilçe belediye başkanı var.
  • 5 Yıl Önce

DÜNYAYA BİR KEZ GELDİK

Düğün çalgılarında bile bir kez geldik eğlen ye iç vur patlasın çal oynasın bir dahamı gelicez dünyaya işte çağdaş mantık bu madem geldik çılkını çıkaracağız hatta çağdaşların şarkıları bile tanrı yaratmış kullarını yesin içsin eğelensinler diye yaa nasıl ama?
  • 5 Yıl Önce

Kemal

Ensardan sonra hedefine İslami koyan aşağılık laikci sekuler zihniyet katil kemalci çıkınca katilin dini ideolojisi olmaz demeye baslamislar. İkiyüzlü alcaklar
  • 5 Yıl Önce

dememiş miydik?

tüm kemalistler ... h.baş..
  • 5 Yıl Önce

Elmas

Ne alakası var
  • 5 Yıl Önce

Suriyeli arap

Bizim suriyede erkek ve kadin bekarsa yan yana gezemez.suriyeyi ornek alin.kadin cinayeti oluyor amma cagdas avrupa ortadoguyu ornek alsin mukemmeliz biz cennet buralar
  • 5 Yıl Önce

Ali

yaşa mısto paşa
  • 5 Yıl Önce

turgay

Kadın cinayetleri her görüşten gruplarda oluyor. Bunun çağdaşlıkla ne alakaaı var...
  • 5 Yıl Önce

Mesut

Laik kamalist batıl chp zihniyetinin müslüman türk milletine dayattığı çagdaş yaşam tarzı aşkı memnu kimin eli kimin cebinde hertürlü sapkınlığın mübah olduğu hayvandan daha aşşagılık bir yaşam biçimi .
  • 5 Yıl Önce

Canturk

Araplastikca batan bir millet gormek istiyorsaniz Turk milletine bakin
  • 5 Yıl Önce

Merinos

Tek yol devrim.!
  • 5 Yıl Önce

Buyuk rifat

Simdi afganistandaki seriatimi alalim libyadaki seriatimi alalim ulkemize.ben sordum arabistandaki ve yemendekiler cok mutlu hatta somalideki kabileler kendi seriatlerini ove ove bitiremiyorlar heee arakandakulerde mutlu gayeisafi milli hasilalari ucmus .bence mali yada caddaki yasam hepsinden iyi avrupadan buraya kaciyor huzur icin herkes
  • 5 Yıl Önce

Nihal

Seviyeli birliktelik cümle ne kadar masum değil mi?Ne varki bunda canım şuna benzetebiliriz fakir kızın erkek ilişkisine orospu derenin bilmem nesi zengin kızın ilişkisine flört canım aaa erkek arkadaşı seviyeli hemde filancalardan o kadar olacak derler halbuki ikiside aynı şeyi yaparlar,ne zamanki sekreterler yönetici asistanı bekçilerden güvenlik görevisi oluverince yaptıkları iş değiştimi işte böyle kelime oyunlarıyla kılıf hazırlarlar. Ben işin o tarafında değilim dün öğrendimki bizim şu asırlık çınar yani CHP canım benim yeni bir slogan bulmuuş Ana şefkatiyle herkesimi saracakmış beni bu ilgilendiriyor.Peki hali hazırda zaten eşcinselleri hem ana hem baba şefkatiyle sarmıyormu?terörist vandallara çiçek masum çocuklar demiyormu?Ama muhafazakar kesime üvey ana üvey baba hemde cazgırından şimdi bu Ana şefkatini kime söylüyor onu merak ediyorum yoksa HDP mi öğretti bilirsiniz HDP sürekli barış der terör estirir sonra yine inadına barış der yine bildiğini yapar.Bunları niçin söyledim kelime oyunları ile aldatmaca:)))
  • 5 Yıl Önce

Mardinli hoca

Sayın Ali bey dilinize yüreğinize sağlık.Ben bir vatandaş olarak diyorum türkiye ve toplum düşmanı olan sistemdir bu sistem değişmedikçe olaylar ve toplum için tehlike çanları çalıyor.Tabiiki anlayana ama maalesef buyurduğunuz gibi birisi hakkı söylerse bırakın dinlemesine bir yafta takarak bırakın bu gericiyi bırakın bu aşırı dinciyi haklı olmasına rağmen haksız çıkaracaklar.Gelde bu işin içinden kendini çıkara bil.Aziz ali bey kardeşim istanbul sözleşmesi yürürlüğe olduğu müddetçe gün be gün toplum bozulacak toplum bozulursa devlet yıkılır.Zaten küfür güçlerin hedefleri toplumu bozmaktır zaten yavaş yavaş hedeflerine yaklaşıyorlar Allah cc ümmeti ve bizim topluğumuz bunların şerrinden muhafaza etsin amin selam ve dua
  • 5 Yıl Önce

Mustafa

Bu tür cinayetlerin neden bizim gibi benzer kültüre sahip toplumlarda en az on kat daha fazla yaşandığını da açıklasaydınız keşke.
  • 5 Yıl Önce

Emir

zina yasak olsa.katil erkek en azından adim zinacıya çıkar,itibqrim zedelenir,işlerimin adi çıkar kimse gelmez der.2 değil 22 kete düşünür.kiz ise ülkemizde zina yasak olsa ay evli bir adamla zina yaptığım bir duyurursa bana ne ev verirler ne yurt.okulda adim zinacı kıza cikar diye ayiplanmaktan korkar.ama zina serbest olduğu icin insanlar zevk için birlikte oluyorlar.ayrilma vakti gelince de kendine yedirmeyin karşısındakini öldürüyor.olay bu kadar basit.
  • 5 Yıl Önce

Zasus

Bu konu insan olup olmamakla ilgili. İster dindar görünümlü isterse seküler görünümlü olsun bu canileri savunan kimse yok. Hal böyleyken toplumu kutuplaştırmak adına tüm çirkinlikleri bir kesime maletmek yapılabilecek en büyük yanlışlık. Hiç olmazsa toplumun ortak davranışını dinamitlemeyin.
  • 5 Yıl Önce

Hayrettin Hatunoğlu

Zina, edepsizik, sarhoşluk işte çağdaş, modern, laik hayat. Bu hayat kutsanıyor. Huysuz Virjin de bu hayatı yaşamak ve yaşatmak isteyenlere mirasını bıraktı. GÜNAHKARLAR İÇİN YAŞASIN CEHENNEM.
  • 5 Yıl Önce

tika

Yanlış hareketler bir de muta nikahı altında kandırılan üniversiteli gençleri hatırlatayım.
  • 5 Yıl Önce

Kuran yolundaya cevap

Kuranın yolu bellidir.Bu yol arınanların yoludur bahsettiğin şahısların yolu değildir.
  • 5 Yıl Önce

Can

Fatih tezcan in ilk esi ile akit tv de söylesi yapin da bu kafa siyasi düsünceye bagli mi degil mi anlayalim. Yeni yetme para görmüs..
  • 5 Yıl Önce

Ahmed 61

Yazdıklarınıza katılıyorum,lakin bu olayları tetikliyen sebebiyet veren istanbul sözleşmesi ve,cedaw den bahsetmek gerekmezmi.çocuklarımızın cebine hergün esrar koyupta sonra: bu çocuk niye esrarkeş oldu deme hakkımız varmı? Saygılar
  • 5 Yıl Önce

Kur-an Yolunda

Selâmunaleyküm Mümin Kardeşim.Arabistanda böyle şey yaşanır mı yasanmaz.Seriat olan yerde böyle şeyler olurmu olmaz.Reis Halife olsun insAllah bu tür olaylar yasanmaz.Mumin kardeşim kafani bozan isten atilmasini istedigin bir hakim vardi işten kovuldumu hakim. Unutmayin bugun yasanan bu sorunların tek nedeni Halifeliğin olmamasi .Reis halife olsun herşey duzelir.Yasasin reisimiz yaşasın hilafet.Selam ve dua ile
  • 5 Yıl Önce

zeynep

herkesimde yasanan ve ornekleri olan bir insanliktan cikmanin ornegi.Allah bin turlu belasini versin bu erkek tipinin.
  • 5 Yıl Önce

H.Y.E

Dinimizde ve örgümüzde kadın erkek ilişkilerinin nasıl olması gerektiği bellidir.Zamanimizin insanı bunları beğenmiyor.Bu arada batıyı örnek alıyor.Sanki batı her konuda bizden ustunmus gibi.O zaman sorunlar ortaya çıkıyor.Cozum yok.Yok diyorum ama vatandaş çözümü kendi buluyor.Iste bulduğu çözüm de cinayet. Alımımızı başımıza alalım.Dini terbiye ve ahlak ile bu sorunlar çözülür.Ancak kendini çağdaş,ilerici olarak takdim eden adama anlatılacak bir şey yok.Zaten hiç fayda etmez o kendi karanlık bataklığında çırpınıp duruyor fakat bizi de oraya çekiyor.
  • 5 Yıl Önce

Ünzile

Kadın cinayetlerinin yaşam tarzıyla ya da sizin ifadenizle çağdaş yaşamla ilgisi yok.Bu tamamen erkek egemen toplumlarda yaşanan bir dram.Kadın olmak demek hedef olmak demek değildir.Burada erkek evlat sahibi annelere büyük görev düşüyor.Lütfen çocuklarımızı yetiştirirken onlara önce merhamet vicdan sevgi kavramlarını öğretelim.Yaratılan her canlının yaşam hakkının olduğunu ve bu hakka saygı gösterilmesi gerektiğini anlatalım.Allah hiç kimseyi evladıyla imtihan etmesin.Bu ve bundan önceki cinayetlerde herkes sorumlu cezalar caydırıcı olmalı ki insan insana bu kadar acımasız olmasın
  • 5 Yıl Önce

Demet Uğur

.. Müge Anlı'ya Esra Erol'a çıkanlara bir bakın!.... Sahi ne görüyorsunuz?.. Ama Netlifx dizilerine taş çıkartır yaşadıkları. En belirgin örnek ise Palu Ailesi. Ya Ankara pavyonlarında eğlenenler. Sizce CHP li mi? Sorun CHP ya da başka bir şey değil, insan olamama... Cahillik. Ne gerçek bir Atatürkçü böyle pislik bir hayat yaşar ne de gerçek bir müslüman.
  • 5 Yıl Önce

Lalezar 32

Kesinlikle katılıyorum..
  • 5 Yıl Önce

Ramazan garib

MALESEF BU OLAYI GÖSTERİP İSTANBUL SÖZLEŞMESİNİN NE KADAR ÖNEMLİ OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR. BEN İNANIYORUM EN AZ ÖLENLERİN YARISI ISTANBUL SÖZLEŞMESİ YÜZÜNDEN ÖLÜYOR. KİMİSİ NAFAKA KİMİSİ MAL PAYLAŞIMI GİBİ BASİT SEBEBLER ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN
  • 5 Yıl Önce

Akın

Batıl yoldakiler empoze edecekleri şeyi tek kelimeye indirgeyip sakız gibi çiğniyorlar. "Özgürlük","barış","yaşamın tadını çıkar" v.b. Biz ise hakikatleri uzun uzun anlatmaya çalışıyoruz. Etkili karşılıklar bulmalı. Hatta karşılıklardan da ötesini.
  • 5 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23