• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

PKK’nın barosu zaten var, bıraksınlar da bizim de olsun!

80 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yavuz selim

İhsan y ; sen mhp ve ak partiyi düşünme , batılı sahiplerinize nasıl yalamalık uşaklık avratlık yapacagınızı ve ödeyeceğiniz diyeti düşün .
  • 6 Yıl Önce

İT TAŞLAR

Coronax , sen yuları kürtünü oluyorsun o zama , yada sapı ? ...
  • 6 Yıl Önce

Tebrikler bilal...

Helal olsun!
  • 6 Yıl Önce

REİS

Halil ; siz körlere doktorun yapamadıgını ak parti nasıl yapsınki. At gözlüğü yakmakta özgürsünüz , nede olsa saman bedava
  • 6 Yıl Önce

Okur

Ülkücü, fatiha okumasını bilmeyenle mücadele etmektir.
  • 6 Yıl Önce

Hâli harap, fırıldak

Farklı isimlerle hergün burdasın ekremin elemanı iyice koktunuz
  • 6 Yıl Önce

Aynı şahıs harap hali

Çocuğuna süt alamıyorsunuz aklama kadar internet parasını nerden alıyorsun
  • 6 Yıl Önce

Tunç

İp, CHP, saadetsiz hdpkknın koltuk değneğidir. Bölücü katilleri milli meclise sokmak için, her fırıldaklığı yapmışlardır. Sümüklü fetönün talimatıyla mhpyi ele geçiremeyen hacı meral, hdpnin sığıntısıdır. F. Kurtulanın, bizim sayemizde meclistesiniz, sözüne cevap verilmemiştir.
  • 6 Yıl Önce

vejo

yok iyi değil ip chp değil cehapekk ak partiye akepe diyorsunuz ya şu ise bak kac parti ip cehape h d p sp vp tkp davutoğlu babacan yurdisindan almanya amerika fransa yunan rumlar hafter sisi ısrail pkk feto hepsi erdoğan düşmanı milletimiz herşeyin farkında erdoğan bir numara
  • 6 Yıl Önce

Kendine katıksız süzme samansever

Kendinde ibneleri sapkınlığı başkasınadaymış gib yazmak siz ALA geyiklerin işidir
  • 6 Yıl Önce

Hasan Eren

Söylenecek her şey söylenmiş.Ellerinize sağlık..Bunlar dediğiniz gibi Türkiye'nin değil de,bize düşman başka ülkelerin Barosu gibi hareket ediyorlar.Yatacak yerleri yok diyeceğimama adamlarda iman yok ki.
  • 6 Yıl Önce

Ezgin kendine gel

Sen meduta escinsel mi diyorsun?
  • 6 Yıl Önce

halim harap

Sayın yazar 1 koyun en az 1500 tl olmuş, alamıyoruz efendim. Bayramda tavuk kessek olur mu?
  • 6 Yıl Önce

Ezgin

Eyy mesut efendi mevcut bilimsel araştırmaları incelersen eşcinselliğin bir hastalık olmadığını.geçmişten günümüze tedavi maksatlı biryığın doktorun çare aradığı çeşitli ilkel ve bilimsel birçok metot denendiğini göreceksin.ve hayvanlarda eşcinsel eğilimler bilimsel olarak gözlemlenmiştir.
  • 6 Yıl Önce

Mustafa

Uzun süreli teröristtin ve hırsızın arkasında bir .......vardır
  • 6 Yıl Önce

Yasemin

SADECE kendi mesleklerinin ortak olduğu sorunlarda konularda tabiiki dile getirecekler, sorunlarını, beni ,devletimi, rahatsız edecek şekilde eylem yapamazlar, yürümelerinin sakıncalı olabileceği hallerde, bunu kimse kabul edemez. avukatın karşısındakine tükürme si vahim bir olaydır kınıyorum.
  • 6 Yıl Önce

Analizci

Tabiki de Yasemin hanım, yürüyüş,sılogan derhal yasaklatırız efendim.
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Ezgin , eşcinseller lut kavminin sapkın fiilini işliyor buna sebep ALLAH lut kavmini helak etti . Feministlere gelince erkek kadından , kadında erkekten üstün değildir islam erkeginde kadınında görevlerini belirlemiş kadın ve erkek bir birinin tamamlayıcısıdır. Erkek olmazise kadın kadın olmazise erkek olmaz , ama feministler kadının fıtratına ve islama aykırı durumdalar . Kurana uyan ve yaşayan üstündür burdada ahirettede kuran diyor aç oku . Roman kardeşlerimize gelince anları sizle aynı kefeye koymak romanlara hakaret olur zül olur .
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Ezgin; çingene veya roman kardeşlerimizle eşcinselleri aynı kefeye kıymak aşşagılıktır şerefsizliktir ben öyle birşey söylemedim iftira atma . Eşcinsel sapıklıktır hayvanda bile böyle bir sapkınlık yoktur hayvana iftira atma . Topluma eşcinsellik normalmiş gibi sunmakta aöçaklıktır . ALLAH lut kavmini bu sapık fiilden dolayı helak etti . Tabiki herşeyi en iyi bilen allahtır , kuranı hz muhammedi gönderinde allahtır , boşa göndermemiştir .
  • 6 Yıl Önce

Yasemin

Can a cevap ABD o yüzden sürü bağışı yaptı, işsiz, ve emekliler boşuna maaş alıyorlar diye korona ile hallediyorlar. ABD'de yeni istihdam fırsatları kaybedilmekle kalmadı,ABD özelinde 35 milyon kişinin işsiz kalmasıyla kendini gösteren ciddi bir travma ortaya çıktı.
  • 6 Yıl Önce

Yasemin

Baroların çıkıpta sologan atması, yasaklanmalı, bağlı olan avukatların.
  • 6 Yıl Önce

Analizci

Arkadaşlar milli demokratik devrimini yapmamış ülkeler dışarıya bağımlıdır.bağımlı ülkelerin kendi adına milli yerli manevraları olamaz. örnek Ayasofyayı kesinlikle ibadete açmayacaklar.bekleyelim göreceksiniz.not,Rahmetli Erbakan hocaya 28şubat darbesinin yapılmasının sebebi irticai faaliyet olmayıp asıl mesele milli demokratik devrim hamleleri yapmasından kaynaklıdır.
  • 6 Yıl Önce

Ezgin

Eyy mesut,kudretli,akıllı,kültürlü mesut.bilmezmisin kimin müslüman olduğuna Allah karar verir,bunu sen ve senin değer yargıların belirleyemez.sen ancak Cenabıhakkın emirlerini yerine getirmekle muktedirsin ve seninde müslüman olup olmadığına Allah karar verir.bu gün hayvanlarında,eşcinsellerin de,feministlerinde,çingenelerin de hakkını hukukunu korumak insanlardan ayırt etmeksizin tüm insanlığın görevidir.
  • 6 Yıl Önce

Şahika

Kulun adaletinden ne olacak, işte bu olacak.Atalarımız boşuna dememişler,"Allah ne hekime ne de hakime muhtaç etmesin"diye.Allah,şeytanın,nefsimizin ve şeytanlaşmış şerli insanların şerrinden cümlemizi muhafaza eylesin..
  • 6 Yıl Önce

Ateistler

Keşke ateistler iktidar olsaydı 
  • 6 Yıl Önce

orhan inan

ELLERİNİZE SAĞLIK..YAZILARINIZIN ANLAŞILIR OLMASINDAKİ VE SAĞLAM BİR MANTIK İLE OLAYLARIN YORUMLANMASINDAKİ ÇEKİCİLİK HUZUR VERİYOR..BU DA ALLAH(CC) VERGİSİ DEMEK Kİ..
  • 6 Yıl Önce

İnşaat işçisi

Mesut,bak bak ahaşurda şurdada var gayrimüslim geçiyor aha şurdada münafık oturuyor.onlar batıl bu ülkede yaşamayı haketmiyor hiçbiri.
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Analizci islamı kuranı bilen bilirki hiç bir mümin hiç bir canlıyı yakmaz , insanı yakmayı geç domuzu bile yakmaz , çünkü domuz da canlı tüm canlılar allah yarattığı için severiz . O edepsiz yazdıgın cümleleri sana taahütlü iade ederim saman kafa .
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Analizci bizim fikrimizde zikrimizde belli . Suriye libya antreman ne işimiz var orda diye boru yutmuş gibi kuyruğuna basılmış ... gibi zırlayan sizdiniz. Sen boruyu  anlayamamışsın 90 numara motor yağıydı. Senin gibiler kimin kılıcını salladığı kimin zearliğini yaptığı belli olmayan kızıl kıpkızıl  yal yalayıcı.. bize der veremez...  sen önce kimin bayrağına selam verdiğini öğren edep ve ardan nasiplenmemiş. Madımakta insanları yakanlarda senin kafanda senin zihniyetinde milletine devletine katil hemde seri katil diyen domuz yiyenlerin ve severlerin piyonusun . kurana hakaret edeni seversiniz kuran dinleyene  gerici yobaz diye düşmanlık yaparsınız . Şimdi söyle sen nesin.. siz davul olmuşsunuz elinde çomağı olan çalıyor sizi . Sivasta yeniden mahkeme kurulsun gerçek suçlular tespit edilsin suçluların hepsi idam edersin mahkeme heyetide tamamen sizden olsun kıpkızıl kominist ataislerden alisiz ataislerden oluşsun zaten yargıda hakim ve savcı olarak elamanlarınız çok hadi bakalım ? ...
  • 6 Yıl Önce

Halil Gümüş

Allah razı olsun kardeşim güzel bir yazı olmuş emeğine eline sağlık... gönlümüzden geçeni anlatmışsın aynen dediğin gibi eksiği var fazlası yok.
  • 6 Yıl Önce

son söz

azgınlaşsanız da, kudursanız da kıçınızı yırtsanız da çoklu baroya geçilecek.53 bin avukata karşın 8 bin üye ile saltanat bittiiii. Anladınız mı.
  • 6 Yıl Önce

mehmet soylu

alayı kapçık. fetö nasıl eğitim stk askeriye vesaire örgütlenmişse amerikan tipi sol örgütlerde baro ve odalarda örgütlü vaziyette. çoklu baro önerisi pisliği kaldırmaz
  • 6 Yıl Önce

AYŞE KÖROĞLU

Çok güzel bir yazı olmuş.. Ben muhafazarların herşeyi alttan alma mecburiyeti bulunmadığına inanıyorum.. Terör destekçisi avukatlara hiçbir şey yapılamıyor.Ne ala memleket bizde kendi baromuzu istiyoruz..İsterse daha kötü olsun daha ne olacak ki bundan fazla... O kadar çoklu baroyu istemiyorlarsa ikinci bir %50 üzeri var.. Biraz anlamaya çalışsınlar.. Anlamıyorlarsa bunu da çekecekler..
  • 6 Yıl Önce

Tunç

Ankara barosu, Lut kavminin artıklarının, Diyarbakır barosu pkknın barosu değil mi. Bunların al birini vur ötekine. Krallıklarının zayıflamasını istemiyorlar. Ankarada tüm avukatlar baro başkanının kepaze tezini savunup ...liği onaylar mı.
  • 6 Yıl Önce

Yasemin

Bir tane baro olsa,o baro sağ sol şu bu diye ayırt etmese hakkaniyetle adaletli bir şekilde karar verse, başkan demokratik şekilde olsa amenna yok, solcu suçlu dahi olsa suçlu ilan edilmeli,. İnsanlar oraya adalet aramaya gidiyor. Adalet yoksa peki insanlar gidip adaleti hangi kurumda arayacak hastanedeki ?baro başkanı LGBT yi savunurum? Solu veya sağı savunurmu? Haklı ile haksız olanı bulmakla görevlidir. O zaman bu barolar STK yapacağı şeylere yasak getirilmeli, görevden atılmalı.ne demek ahlaksız olan şeyi savunmak, doğrudan görevden atılacak madde konulup, imzalatmak, gerekir, yoksa bu problemler. BİTMEZ insanların adalete nasıl güveni olsun ben bir vatandaş olarak talep ediyorum DEVLET büyüklüğünü göstersin ,arz etsin.
  • 6 Yıl Önce

aladings

Allah razı olsun. Aynen öyle chp zaten pkk' nın sözcülüğünü yapıyor. Bırakta Müslümanım diyenlerinde olsun.
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Analizci sana afiyet olsun.  Ali bey sivas olaylarındaki dava dosyasını burda izah etti  . Çoğu olay yerinde olmayan olanlar . Madımak ta insanların öldürülmesini onaylayan savunan 1 tane insan yok , otelin yakılması için o günkü hükümet vali yetkililer özel gayret etmiştir . Aziz nesinin ve diğer ateistlerin HZ muhammede kurana ve islama hakaretleri senin gibileri ilgilendirmiyor. Başbaglar katliamını yapanlar nerde ? 33 askeri korumasız gönderenler otobüsten indirip şehit eden katiller ve işbirlikçileri nerde ? İtin kuyruguna basınca Evet ses birilerinden geliyor . Bizim savunduğumuz fikir belli hak dava İSLAM... Siz hangi ALLAH düşmanının hangi lgbt nin yanındasınız .
  • 6 Yıl Önce

Abdulmuttalib el Arabi...

Nihal Teyze, senin bu CHP ye olan nefretin esbab-ı mucibesi nedir, nerden kaynaklanıyor lütfen anlatır mısın?
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Arif anlar , merkep dinler , ata sözü . Bunlar ali beyin anlattıklarını dinliyorlar dinliyorlar dinliyorlar ...
  • 6 Yıl Önce

Nihal

Şu anki İstanbul barosunu istemiyorum beni temsil etmiyor edemezde lütfen Muhafazkar bir baro kurulsun bizde yolumuzu yordamımızı bilelim bu sapkın baroları benim paramdan vergi alıyormuş vermek istemiyorum madem demokratik bir ülkedeyiz tercih hakkımda olmalı İstegiğim muhafazakar milliyetçi avukatı ve baroyu seçebilmeliyim Çoklu baroyu getiren Saygı değer partilere oyumu helal ediyorum ve sürekli destekleyeceğim yeterki halkın ve haklının yanında olsunlar AKP ve MHP ye sonsuz teşekkürler,saygılar,sevgiler!!!
  • 6 Yıl Önce

Urfa

Ali bey kardeşim eline diline ümrüne sağlık çok teşekkür .
  • 6 Yıl Önce

Batılezici

Bana cevap verdiğini sanan gafile… Olaylara sizin ölünüz bizim ölümüz şeklinde yaklaşan yani Madımak’a farklı Başbağlar’a farklı bakanlar, Alevi-Sünni diye yaklaşanlar tam da savunmaya çalıştığınız ve muhtemelen içinde olduğunuz solcular ve barolardır. Biz sadece bu tutarsızların tutarsızlıklarını, çelişkilerini ve sergiledikleri çifte standardı dile getirdik. Sayın Yazar’da çok iyi ifade etmesine rağmen zerre kadar anlamamışsınız, belli ki önyargılı davranıyorsunuz. Bu yüzden de birazcık anladıysanız bile yanlış anlıyorsunuz. Yine dediklerimizin birisine bile şurası yanlış diyememişsiniz. Savunduğunuz şey hak değilse küfür ederek hakaret ederek haklı çıkmanız mümkün değildir. Hak karşısında batılın hiçbir şansı yoktur. Sen benim Cehenneme gitmemi dilediğin halde ben senin için Cehennemi dilemem, Allah (C.C.) basiretini arttırsın, Allah (C.C.) ıslah etsin derim. Allah (C.C.) zaten her şeyi biliyor ve görüyor.
  • 6 Yıl Önce

Allah Razi olsun
  • 6 Yıl Önce

Batılezici

Mertürk yorumcusu, sen gerçekten Türkiye’de mi yaşıyorsun? Yasalar özgürlükleri değil kısıtlamaları, yasakları ve müeyyidelerini belirlemek için yapılır. Bunun dışında zaten konulan genel kurallar çerçevesinde her şey serbesttir. Baroların açıklamalarını siyasal tercihlerine göre değil de yasal düzenlemelere saygılı ve bağlı kalarak mı yaptığın sanıyorsun? Başörtüyü yasaklayan bir kanun maddesi var mıydı da başörtülerin avukat olmalarını yıllarca önledi Barolar? Tam tersine AYM’nin aykırılık bulamadığından iptal edemediği başörtüsünü üstü kapalı serbest bırakıldığı yasa maddesine rağmen başörtüsü yasaklama rezilliğini yıllarca sürdürdü. Ya Sayın Yazarın yazısındaki Baroların Madımak ve Başbağlar olaylarındaki farklı tutumuna diyebileceğin bir şey var mı? Bunlar benzer hukuki durumda değiller miydi? Hatta Başbağlar’da tahrik de yapmamış sadece masum köylülerin taammüden katli söz konusuyken. Ya Kur’an-ı Kerim’e çağlar öncesinden gelen ses denilerek hakaret edilmesi hangi kanun maddesine dayanıyor? Ayrıca ne İstanbul Sözleşmesinin ne de 6284 sayılı yasanın eşcinselleri desteklediği falan yok, yalan söylemeyin veya doğru bilgilenin. Bunlar şiddete karşı varılan bir mutabakat ve aile içi şiddete karşı yapılmış yasadır.
  • 6 Yıl Önce

Batılezici

Analizci… İsrail’e tarihinde ilk defa siz bebekleri öldürmeyi iyi bilirsiniz diyerek kafa tutan, Suriye’de Irak’ta Siyonistlerin düzenini yıkan Erdoğan’ı ve onu destekleyen Müslümanları İsrail’e karşı dizinin titremesiyle itham etmek herkesi kendi gibi sanmak değilse ancak kendi toplumunu tanımayanların düşebileceği büyük bir gaflettir. Kılıçdaroğlu İsrail’e her gittiğinde Erdoğan’ı ve dolayısıyla Türkiye’yi kötülemesi, İsrail’in katliamlarına tek laf edemediği halde Türkiye’de dış desteği açık olan darbe girişimine kalkışan FETÖ’nün, baş Siyonist’e One Minute çektikten sonra Erdoğan’a düşman tavır takınmaya başlaması İsrail korkularından olabilir dersen, dediğinin bir mantık çerçevesine oturan bir analiz olduğu söylenebilir. Ama her sözüyle İsrail’e kafa tutan tanımadığın kişilere İsrail’den korkuyor demenin, dünya nimetleri gözünüzü boyuyor demenin tutar tarafı yoktur. Bu desteksiz ve temelsiz hezeyanlar ancak ve ancak kişisel duygularınızın dışa vurumu olarak yorumlanır.
  • 6 Yıl Önce

Abdulmuttalib el Arabi

"Kimsem kimim" rumuzlu arkadaşım tebrikler... Diyorsunuz ki amipler, parameciumlar gibi bölünmeye devam!. 70' lerde bunu yaşadık, sonuc: kardeş kardeşi vurdu... idam sehpaları kuruldu, infazlar yapıldı... Allah göstermesin, bir daha o günleri yaşamak istemiyoruz ama bunu XYZ kuşaklarına anlatamıyoruz.. Yazmaya devam, cok güzel yazıyorsunuz...
  • 6 Yıl Önce

Batıl ezici,ye

Bana bak batıl efendi.ben başbağlar ve madımak arasında bir fark görmüyorum iki katliamdada ölenler insanoğlu insandı.iki olayada çok üzüldüm ama emin ol seningibi bir fırlama ölseydi hiç üzülmezdim.kuran,ın neresinde yazıyor sizin ölünüz bizim ölümsüz diye,mesep ayrımı,Alevi Sünni ayrımı,Kürt Türk ayrımı yapın diye.faydasız bozguncu.iyi bir tarafın var ise göster batıl dediğin gavur dediğin insanlara ikna et onları yoluna yoldaş olsunlar.ama nerede bakıyorlarki seningibi kıçı başı bir oynayan yalamalara ben dinimden yada dinsizliğimden memnunum deyip uzaklaşıyorlar.inşallah cehenneme gidersin.
  • 6 Yıl Önce

bir okur

kişiler yerine ilkeler üzerinden yorum yaparsanız daha doğru sonuçlara ulaşırsınız birilerinin yanlış yapması sizi doğru yapmaz
  • 6 Yıl Önce

Lut Kavminin Baroları

CHP nin baroları zaten PKK nın barosudur. Soru:Hangi ülkede kutsal kitap ayetini seslendirmek suç unsuru olabilir? cevap:Türkiye Parti:CHP Borozanlar:Ankara,İstanbul,İzmir baroları tarafından hukuk adına suçlu bulunur gereği yapılmaya çalışılır bütün yetkileriyle ayetin peşine düşerler modası geçmiş diye alaşağı peşpeşe ilanlar yayınlarlar. Halkı kin ve nefrete dönüştürüyormuş yani eşcinselleri sevip okşamak tasvip etmek gerekiyormuş kaynaşmak gerekiyormuş tam aksi kendileri kin ve nefrete dönüştürdü bir tarafı kayırıyım derken diğer tarafın hakkını inancını alaşağı etti neden nasıl olsa onlar bize oy vermez istedikleri kadar incinsinler Sorarlar siz hiç muhafazakar kesimin lehine karar aldınızmı? açıklama yaptınızmı? örneğin başörtüsü zulmünde neredeydiniz vesair o kadar çok haksızlık yapıldıki sahi hiç sesinizi duymadık hiç açıklamanızı görmedik madem haktan hukuktan bahsediyorsun tüm kesimlere eşit ol diğerleri zulme uğrarken bu borular ne ile meşguldü yoksa tencere tavamı çalıyorlardı. O kadar haksızlıklar varki göz göre göre işlenen zulumler varki sahi gezi olaylarında neredeydiniz bir kısım vandallık yaparken diğer kısım ayrıştırılmıştı biz sizin açıklamanızı neden görmedik çünkü sizde onlardandınız. Gezi olaylarını işleyenler haklıda diğerleri haksızmıydımı a barolar neredeydiniz!!!diliniz kaleminiz yetkiniz buna yetmiyor dumu? yazıklar olsun yuh olsun sizin gibi barolara...Biz sizi zulme uğrayanların yanında hiç görmedik biz sizi sadece Lut kavminin yanında gördük tanıdık duyduk.Hayret siz ne zamandan beri Cuma hutbesi dinliyordunuz aaa yoksa Namazamı gitmiştiniz?sahi merak ettik nasıl haberiniz oldu bu ilgi nereden geldi?Neydi din düşmanlığına iten yanıt bekleyen bir sürü soru var genel olarak cevabı CHP zihniyeti diyebiliriz.
  • 6 Yıl Önce

Batılezici

Şenay Doğan’a… Dünya için de çalışmak lazım bacım… Demirel gibi şapkayı alıp gitmek var mı? Elinden geldiğince mücadele edeceksin. İnsanlara bir yere tek bir adımla gidebilme gibi bir haslet verilmemiş, adım adım gidebilsinler diye ayaklar verilmiş. Madımak ve Başbağlar olayları ve sonrasında olan bariz çifte standart ve hukuksuzlukların dile getirildiği bir yazıda bile mağdur ve zalimlere birbirinden farkı yok dersen dahası hak için bu mücadeleyi verenleri batıl kavga vermekle suçlarsan çok yanlışlar yaparsın. Mesela en başta hak ile batılı ayırt edememiş olursun. Müslüman hak ile batılı Furkan olan Kur’an-ı Kerim ışığında ayırt edebilmelidir. Hak ile batıl arasında bitaraf kalamaz bir Müslüman. Eliyle diliyle ya da en azından buğzen müdahale etmelidir. Dünyamız sebepler dünyasıdır. Allah’ın (C.C.) ders ve ibret almamız için yarattığı kâinat kitabından ders ve ibret alacaksın, Allah’ın (C.C.) kainat kitabına koyduğu kuralları da yok sayamazsın buna uygun davranmak zorundasın. Neyse bunları akledemesen de ibadetini Allah (C.C.) kabul etsin.
  • 6 Yıl Önce

Seçici

Arkadaşlar herkez rumuz ismini doğru yazsın,özellikle şuna cevaben buna cevaben gibi işim yazmadan kişiye cevap şeklinde yorum yazmayın.hanginize hakaret edeceğimi şaşırıyorum.arkadaşlar yanlışlıkla hakaret ettiğim olursa özür dilerim.hakkınızı helal edin.
  • 6 Yıl Önce

Mertürk

Eşcinseller ile ilgili barolar, mevcut yasalara dayanarak açıklama yaptı. Eşcinsel leri destekleyen İstanbul sözleşmesi ve 6284 yasasını kaldırmayacaksınız,bu yasalardan destek alarak açıklama yapan baroları suçlayacaksınız.
  • 6 Yıl Önce

Ömer

Ali Bey Tebrikler her zaman ki gibi taşı gediğine oturtmuşsunuz.
  • 6 Yıl Önce

Kimsem kimim

Çoklu baroya dönüșünce neler olacak sorusunun cevabını çok güzel vermişsiniz. Aynen dediğiniz gibi olacak. Lgbt nin ayrı barosu olacak. Karșısında da onlara muhalefet edenlerin barosu. Muhafazakarların barosu elbette Atatürkçülerin barosunun karșısında olacak. Menzilcilerle Süleymancıların barosu hiç ayrı olur mu? Ülkücülerin barosu da olacak elbet. Onlar Dhp ile de, CHP ile de Akparti ile de kesinlikle aynı baroda olmazlar. Ama orada bir sorun var. Bahçeli ülkücüsü ile Akșener ülkücüsü birbirine karșı. Tam da güzel güzel anlattığınız gibi olacak. Her baronun karșısında ona muhalefet edecek bașka bir baro. Ne kadar güzel. Zaten milletçe fazla birlik-kardeșlik bağımız vardı. Biraz ayrımcılık iyi olur. Bir baroların savașı eksik kalmıștı.
  • 6 Yıl Önce

Rıfat

Bu ülkeden Chpkk zihniyeti silinmediği sürece ülke olarak gelişmişlik seviyesini asla yakalayamayız, devletin her kademesinde olan bu sapkın zihniyet ivedilikle temizlenmelidir!...
  • 6 Yıl Önce

Analizci

Mesutbey Sizin savunduğunuz hak batıl olayını yahudilerde savunuyor.böyle köşe yorumlarında üyerine buradaki kardeşlerinizide alıp şöyle İsrailli siyonistlerle cenk etseniz,mescidi Aksa,nın gölgesinde.şehitlik mertebesini inanın herkesten önce siz öyle çok hakediyorsunuzki.ama nerdee sizde o yürek.alışmışsınız sivastaki gibi mazlum savunmasız insanları yakmaya,İsrail dedimi diziniz titriyor nedense.oysaki sen müslüman türk olduğunu bu uğurda öleceğini iddia ediyorsun ben Allah,ın askeriyim diyorsun her pilatformda ne oldu yemedimi kalınmı geldi.dünya nimetleri gözünüzü boyamış uyduruk zibidiler.sizin herşeyiniz sahte.
  • 6 Yıl Önce

Eren

Ağzına eline ve kalemine sağlık. Şu cümleleri bir programda dile getirecek kimseyi görmedim. Ali Bey şu muhalif avukatları davet edip şu cümleleri onların yüzüne söylemeniz gerekiyor.
  • 6 Yıl Önce

Analizci

Mesut,Nerdesin ...
  • 6 Yıl Önce

Rıfat kardeş nerdesin

RIFAT kardeş Aman geç kalma fırıldak ekremin kuçularının kemiklerini yetiştir hırlaşmaya başlamışlar bile , gelirken kuduz aşılarınıda getir . Hele bir tanesi ( inşaat işçisi) tam kuduz hemde tetenoz kaba yerine manila batmış iğnesi geçinmesin.
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Başbağlar katliamında şehit edilen 33 müslümanı ve erzincanda şehit edilen 33 askeri unuttuk zannetmesinler kimlerin yaptığını biliyoruz aynı alçaklar sivas madımak olayınında planlayıcısı ve faili . 1960 1980 darbesini yapanlar sağ sol diye milleti bir birine kırdıranlar 28 şubatı yapanlar ordu göreve diyenler aynı kişiler , barolarda avukatlık cübbesinin ardına saklanarak bunlara hizmet eden kripto yapılanma .
  • 6 Yıl Önce

Mesut

Ali bey ALLAH kuranda kafirler tek millettir , müminler ancak kardeştir diyor . Burdada herkes kardeşinin tarafını tutuyor ve savunuyor . Yani siz bu tür yazılarla insanların saflarını ve taraflarını belli etmesini sağlıyorsunuz aynı zamanda , kim hakkın kim batılın yanında herkes ne mal olduğunu ayan ediyor . Saman çok, kemik yok , katıksız süzmeler gani sudan ucuz .
  • 6 Yıl Önce

İbrahime cevap yazan lgbt li

Biz sizin gibi atamız maymun diyen bizde düşünen havanız diyen bir saman severi otla niye kandırayım . Siz batının bizim ahırda beslediği domuzlarsınız , 90 sene oldu itiraf edin gayri .
  • 6 Yıl Önce

İbrahime cevap yazan lgbt li yumşak

Kadınmı erkekmi hayvanmı ne olduğu belli olmayan lgby li sapkın siz iki cinsten bile değilsiniz çünkü siz alenen nonoş gey transseksüel homo lezbiyen olduğunuzu icraatlarınızla ortadasınız . Siz lut kavminin ta kendisisiniz ablamı abimi halamı dayımı ne olduğunuz belli değil .
  • 6 Yıl Önce

Şuayip oğuz

İddiaları toplumda inandırıcı olmadı.Çokca sendika ,dernekler var. Meselele idiolijidir hanı demokrasi hürriyet diyordunuz herşey lafta kalıyor
  • 6 Yıl Önce

Arabistanlı laovrens el rukneddin

El rukneddin arabistanlı laovrens ; pkk ve hdp de senin gibi diyor biz terör örgütü değil insan öldürmüyoruz diyor . Senin barolar özgürlükler insan hakkarı ardına saklanarak avrupaya batıyı ( m kamalin ardına saklandıgınız gibi ) ardına alarak dolaylı savunuyor selo başkanınız ve diğer hdpkk lı teröristler gibi , silahlı olana yaltaklık yapıyorsunuz .
  • 6 Yıl Önce

enes

Her sözünüz bunlara birer tokat gibi, dilinize, yüreğinize sağlık.
  • 6 Yıl Önce

Asim Sezgin

Cesur insanlar lafi gevelemez, dogrudan soyler...
  • 6 Yıl Önce

Arkadaşlar biz burda silah kılıç kuşanmıyom sadece fikirde anlaşamıyok

zaten savvaşı başlatan, gözüne kestirdiginin hayatına son veriyor öylle olmasaydı, menderes infaz edilirrmiydir. Turgut özal, muhsin yazıcıoglu, adnan kahveci süper vali saymakla bitmez, biz deyil birbirimize düşman edenler sebebsiz nedenler bizi bizden edenler biliniyor fakat üstesinden gelinmiyor gücü taraf tutmak gerekirse canına kasdetmek, sen ben yorumda düşman deyiliz burda meramımızı anlatıyok akp, kader birligi yapanlar, ayrı ayrı partide rakip gözüküyor. Madem hizmet akp darmı geldi seni akp ayıran neydi.
  • 6 Yıl Önce

İprahim tekin,e

İprahim hakeret ederek sinirli erkek adam tiplerine soyunman içindeki bastırılmış kadınlığın dışa vurumudur,bence kimliğinle barışık yaşamalısın.labunya olmak senin suçun değilki.topluma kendini farklı biriymiş gibi tanıtma.kandırma kimseyi.kendin ol.
  • 6 Yıl Önce

Gurbetçi96

..Aslında Türkiye de adalet olsaydı ya da barolar gerçekten dediğin gibi mahkemeler üstünde güç sahibi olsalardı çoktan demir parmaklıkların ardında olurdun.
  • 6 Yıl Önce

Barış

Emeği geçenlerden Allah razı olsun,gerekli koşulları oluşturdular nefret dilini okadar büyüttülerki,okadar çok ayrıştırdılar ve okadar ötekileştirildikki artık bizim yeniden barışmamızın ve kaynaşmamız imkansız gibi.gelin bu süreci uzatmayalım hazır koşullar olgunlaşmışken yönetenlerin emeklerini zai etmeyelim.savaş başlasın kuşanalım satır,balta,silah,bıçak param parça edelim birbirimizin etlerini.dilim dilim keselim komşularımızı.bizim gibi düşünmeyenlerin nesine gerek yaşama hakkı.hem bizim Suriye'den meniz eksik.hadi millet köşe yazı yorumlarında daha nekadar böyle küfürleşeceğiz böyle.hadi efeler ceng vakti.
  • 6 Yıl Önce

Yorumcu mustafa bey avukat barolardan çok önemlisi ekonomi hayat yaşantı, bunlar yaşanıyor yaşanacakta

derken, adam yetiştirimemişse, sanki bunlar adam deyilmi, diyesi geliyor iyiki hakimlerde sınıf ayrımı yok, onlarda taraf tutsa vay halimize, chp içinde o kadar avukat millet vekili var başbagllar davasını alırmı savunurmu, sanmam hele ülkesini deyilde, bölücü, ye taraf tutarken, ülke için olma öcü. Türkiyede mediya sadece yeni akitmi aynı tavrı başkasınada takınıyormu. Bir düşün aklın alıyormu.
  • 6 Yıl Önce

şenay doğan

hiç birinizin birbirinizden farkı yok....bu topraklardan allah ve rasulü kovuldu....şeytan bu topraklara hükümdar yapıldı....şimdi hangimiz bu sistemi daha iyi ayakta tutarız kavgası veriyorsunuz....sizi batıl kavganızla başbaşa bırakıyor ve allahın zikrine gidiyorum....allaha emanet olun
  • 6 Yıl Önce

ali

Ustad Cemil Mericin dedigi gibi "her turlu ideoloji/-izm insan idrakine giydirilen deli gomlegidir!" ... DOGUSTAN VAR OLAN INSAN KALITESI, OZGUR DUSUNME VE OZGUR VICDANI, AHLAKI VE ERDEMI DOGRUDAN ETKILEYEREK SEYTANLASTIRAN ESASEN MAHLUKTAN ESREF-I MAHLUKAT SEVIYESINE YUKSELTEBILEN BIR ETKI INSANIN GERCEK ANLAMDA AKLINI VICDANINI HICBIR IDEOLOJIYE, KISIYE, GRUBA KIRAYA VERMEMESI BIZZAT SAHIP CIKARAK OZGUR KALMASI, SADECE ALLAHAVGERCEK ANLAMDA KUL OLABILMESIYLE MUMKUNDUR...Bunun AKSI OLDUGUNDA en aci, en rezil, en vahsi, en ayrimci-bolucu-istismarcisini ve adalet/hukuk/hak/yargi gibi mulkun ve toplumun temeli konularda daha gorunur olmakla birlikte saglik, medya, akademia, siyaset, meslek.odasi gibi toplumun cogunlugunu ilgilendiren ve etkileyen konularda TUCCARLASAN VE INSAN ONURUNU KIRLETEN BIR HALE DONUSUYOR! olum, aci, adalet, baris, huzur, milli guvenlik, siddet, vatan, bayrak, gladyo,din ..vs konularinda ideolojik taraf OLUNMAZ! olursa bereketi olmaz! BU YUCE VE STRATEJIK KAVRAMLARIN OZUNE ZARAR VERIR...gecici dunyevi guc zevki verse de kalici naglubiyet ve aci son kacinilmazdir! firavun, sscb, hitler, emperyalist avrupa devletleri, rusya abd cin ozellikle siyonist ideoloji devleti israil, iran suud misir vs guven-huzur-asgari insanlik duygusunu KAYBETMIS VE hizla yokolmus/yokolusa cürumeye giden akibetleri belli guncel orneklerdir.... meslek orgutleri de statuko rejim ideolojisinden en cok etkilenen operasyonel aygitlar olarak kurgulanmistir bastan beri! buyuk tehlike statukonun yerini baska bir statukonun olen zalim kralin yerini baska bir zalim kralin almasi ve isin ozunun yine iskalanmasidir.vesselam
  • 6 Yıl Önce

Mustafa

Acaba karşı taraf olan avukatların karşısında durması gereken avukatlar mı yetiştiremedik yoksa bu grubu oluşturan avukatlar belli bir ideal çalışması yerine mal mülk biriktirmeyi mi düşünüyor Bana göre totalde muhafazakar diye tarif edebileceğimiz avukat sayısı diğer taraftan sayısal olarak fazla Bence sayın yazar 12 eylül öncesi polder ve polbir ne ise bu baro çalışmasının geleceği yer orası Allah içimizdeki bitip tükenmeyen iktidar hırsını hayra tahvil eylesin Barolar dan çıkan çatlak sesi kesmek için yapılanlar inşallah ilerde bu günleri arattırmaz Başbağlar konusundaki hassasiyet tamam Madımak konusundaki karşı tarafın gösterdiği hassasiyeti aynı platformlarda gösterecek avukatlar yoksa yada gereken şekilde mukabele (hukuk çerçevesinde) edecek avukatlar yetişmemişse bu ülkedeki tüm müslüman kesimin sorunu Ama yinede geri dönüp bakıldığında ülkedeki tüm vatandsşlar hangi görüş ve tercihle yaşıyorsa birlikte yaşama konusunda ortak payda da yaşayabilmeliyiz Karşı avukat grubu ve barolar sizin dediğiniz paneli düzenlemiyorsa muhafazakar barolar ysda delegasyonlar düzenlesin bu avukat arkadaşları tutan mı var Ülkemizin son dönemindeki savrulmaları bir mümin olarak beni üzüyor Günü konuşuyoruz. Önümüze ne konulursa onu konuşuyoruz yada konuştuğumuzu zannediyoruz. Bu konular yine konuşulsun ancak ülkenin ekonomik zafiyetleri hiç konuşulmuyor Allah sonumuzu hayreylesin
  • 6 Yıl Önce

Ahmed 61

Ali kardeşim bütün bu aymazlıkları neden yapıyorlar ;Gavurluklarından.Ali kardeşim seni Allah için seviyorum kaleminin mürekkebi tükenmesin vesselam...
  • 6 Yıl Önce

Ibrahim Tekin

ulan Abdülmuttalib el Arabi siginti sahte isimli ..., avukatlarin aciklamalarini,PKK ve DHKP-C li basindan yayindan hicmi duymadin sanki Avanak ...
  • 6 Yıl Önce

Hayırlı sabahhlar Türkiyenin güzel insanları

yorumcu abdulmuttalip el arabi bu sefer harbi sanki sapına kadar derbi der gibi. Hodrı meydan okuyor, baroların destekledini isbatla diyor zaten, ilk akşamdan ilk yoyumcu ünvanı, el arabinin sayılır, sayın ali bey cevabını vermeden, yorumculardan cevap alırız el arabi tarafınıda belli etmiş, hep tarafsız gibi hacı dayı diye varlıgını belli ederdide bu seferki yorumu cesaretini toplamış, el arabi bu baroların safı sence belli deyilmi makaleyi okumadanmı yazdın yoksa bizlerimi, sınıyon ikili oynuyon müzik baslamadı,
  • 6 Yıl Önce

BERKE HAN

AZGIN DİN-DEVLET DÜŞMANLARINI ... GÜNLER DE GELECEK İNŞALLAH!
  • 6 Yıl Önce

Abdulmuttalib el Arabi

Barolar için PKK yı destekliyorlar diyorsunuz.. İddianızı ispat etmekle mükellefiniz.. Hadi buyrun savcılığa...
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23