• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bu kafa değişmeli! Asılsız çağrılar 10 milyonu geçti

2019’un 7 ayında, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne gelen aramaların yüzde 66,6’sını asılsız çağrılar oluşturdu.

7 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Devlet

Peki 13 000 000 küsür lüzumsuz çağrıdan niçin sadece 167 (yazıyla yüz altmış yedi) sine ceza yazılmış. Hey yavrum hey. Biri anlatsın hele bunu bana
  • 7 Yıl Önce

Ruh hastası bunlar

Çok acı bir durum maalesef hala ülkemizde arayıp dalga geçilecek yer olduğunu düşünen çok %66 ne demek yazıklar olsun asılsız arayana daha büyük cezalar verilmeli 3 kuruş 5 kuruş vermeyle salıveril memeli bu ruh hastaları
  • 7 Yıl Önce

Tüysüz Yetim

En çok boş yere kullananların başında telefon tamircileri var Tamir ettikleri telefon denemelerinde 112 yi Arıyorlar...
  • 7 Yıl Önce

Muhammet Çokluk

Akıllı telefonlarda 112veya diger numaraları155''153falan cebimizde kendi kendine aratan bir bölüm var bunu neden telefonlara yüklüyor lar telefon cebimde bir bakıyorum 112yi, 153'155bile arıyor şimdi cezayı telefon şirketlerinemi bizemi keseceksiniz
  • 7 Yıl Önce

Haso

Bu ülkede ve diğer müslüman ülkelerde vatandaşın kibarca kurallara uymasını beklemek tam bir ahmaklıktır.Devlet denilen makam kuralları ve uymayana cezayı belirler ve her vatandaşa eşit muamele ile cezaları uygular,bu kadar basit.Bu durum devletin acziyetini gösterir.Başkanlık sistemien başında hataymış.Sonuçlarını ileriki seçimde görecek bu hükümet.
  • 7 Yıl Önce

Soru yorum

Mal olmasanız aramazlar. Devlet versin bakalım asılsız her arama için 3-5 bin tl ceza bakalım ne olacak.
  • 7 Yıl Önce

zavallı abdi

uzmanlara göre türk halkı kafayı yemiş durumda...ahlaksızlığı tercih eden millete, ilahi ceza bela yağıyor..daha da yeni başladı...sonunu göreceklere sabır dilerim...
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23