• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yunanistan'dan küstah çıkış: ABD'den Türkiye konusunda bir talebimiz oldu

Yunanistan'ın Dışişleri Bakanı Nikos Dendias, Türkiye'nin S-400 alımından rahatsız olduklarını belirterek ABD'den bir talepte bulunduklarını açıkladı.

10 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ahmet

onursuz verici metres, comert! sevgiliden bedel istiyor... abd yarin yok biz buradayiz beyinsizler
  • 7 Yıl Önce

uyan tc

bunlar hep baş çıban yahudinin planlarınca hareket ediyorlar
  • 7 Yıl Önce

hakan

vay itogluit... " NATO üyesi bir ülke olarak diyebiliriz ki; Rus silahları NATO sistemlerine uyum sağlamıyor. "" ulan yavsak. yunanistandaki s300 leri japonmu üretti ?
  • 7 Yıl Önce

Selim

Adama sormazlar mi. Ey yunan sen ki s300 alirken.boyle bir sorun olmuyorda biz alirken mi oluyor.ne abd nin senin gorusune ihtiyaci var nede senin abd ye sikayetin bizi keser.abd biz olmadan natonun degeri sıfıra yakın.bunu bilmiyor mu.Bizi dışarida birakmak biraz sıkar.
  • 7 Yıl Önce

Deniz

Yunanistanında S 300 ü var. Onlar mı şikayet ediyor NATO ya uymuyor diye. Vay be
  • 7 Yıl Önce

ali babanın çifliğinde

israil abdnin köpeği, ermenistan çakalı, arabistan ineği, ırak bineği, mısır tavuğu, bae kazı, yunanistan da kedisi...aliii babaaanıııın çifliğinde miyav miyav dolanır çiftliğinde ali babaaaanııııın.
  • 7 Yıl Önce

HANDE NESIN

KURSAT BEY SUPER ZEKISINIZ.BOYLE GASTE KOSELERINDE YORUM YAPARAK HARCANMA GIT TUBITAKTA NASADA FALAN FIKIR URET YADA AKIL VER ORADA.
  • 7 Yıl Önce

Kürşat

Hande nesin rumuzlu hanımefendi, acaba aziz nesin in nesi oluyorsunuz. Yakını değilseniz bile, aptal kategorisine koyduklarından birisiniz galiba.
  • 7 Yıl Önce

HANDE NESIN

BIRAKIN BU ISLERI.YUNANISTANIN S 400 DUSUNECEK DURUMU YOK EKONOMILERI KOTU. BIZDEDE KOTU YUNANISTANIN YASADIGI KRIZE DOGRU GIDIYORUZ PIYASADA YAPRAK KIMILDAMIYOR KONUT ARABA SATILMIYOR HERKESIN ELINDE PATLADI
  • 7 Yıl Önce

EKOLL

Yunanlı sende yıllardır Rus yapımı S 300 füzeleri yok mu? Sende olunca iyi Türkiye de olunca kötü. Yersen.
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23