• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

'Türkiye nükleer yapmak zorunda!'

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra’da yaptığı açıklamada enerji güvenliği, iklim krizi ve enerjide bağımsızlığın Türkiye’nin öncelikleri olduğunu söyledi.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Şeyh Şamil

Iklim krizi miklim krizini geç. Bi,z hem nükleer enerjiye hem de nükleer bombaya ulaşmak zorundayız. Bu bir masal hikâye değil bekâ meselesi.
  • 2 Saat Önce

İ. Keskin

Yetişmeeeeez!
  • 3 Saat Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23