• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Elektrikli otomobiller artık üretilmeyecek!

Otomobil piyasasında elektrikli araç dönemi erken sona eriyor. İşte herkesin merak ettiği büyük sürprizin ayrıntıları…

59 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hasan oklu

1_Esas yüksek teknoloji birikimi yapılan yanmalı motor çöpe gitti.Elektrik motoru yapmak kolay. Her ülke arabsını motorunu yapar. bağımlılık biter 2_Güneş elektrik üretimi enerji bâımlılığınıda bitirdi.Fosil yakıt ve Nükleer yakıtla epey gücü ellerinde tuttular. Yani, ülkeleri kontrolda tutmak zorlaştı. Hükmedenlerin işi zor+zor zor oldu. ALLAH cc planı üstün mutlaka üstün gelecek. Cc.
  • 1 Yıl Önce

Ali

İki firmanın Benzinli ve dizel otomobillerin üretimini sonlandırmayacağız demesi, elektrikli otomobilleri üretmiyeceğizmi demektir. Üstelik bir sürü üretici firma var
  • 1 Yıl Önce

Ali kemali armutlu

Bir kac toog şarj olurken yangın çıkardı, bre
  • 1 Yıl Önce

Sarıçizmeli

Yeni Akit hayrola; Ben Togg yöneticilerinden olsam gazetenize bir tane Togg hediye ederdim ..
  • 1 Yıl Önce

Hasan

Çok da güzel olmuş inşallah elektrikliler tümden kapanır millet tekrar dizele geçer elektrik alanlar pişman olmuş şu an satacakları arabayı Yarı fiyatına da veriyorlar kimse almıyor çok iyi olacak
  • 1 Yıl Önce

Fort

Biri yazmış bunlar togg bitirme operasyonu diye yahu kardeşim bu ne tutuculuktur ya ilk biz yapmışız ve bütün dünya kullanıyo gibi ????
  • 1 Yıl Önce

Alpay

 Süreç başladı herkes mecbur elektrikli üretecek
  • 1 Yıl Önce

Celaleddin Batumlu

Biz TOGG'dan çok memnunuz. Malum Küreselcileri rahatsız etti, elektrikli araçlar. Benzin, mazot bunların tekelinde olunca normal. Bunlar dünyayı ilaç sektörü ile yönetiyor. Bunu nasıl yapıyor. Önce mide şikayetlerinin sebebi, asit fazlalığı deyip, bize kanser, nexium gibi mide ilaçlarını içiriyorlar, sonra uzun süre sözde tedavisi sonucu, bağırsakları bozuyorlar, sonra bunun sözde tedavi ilaçlarını satıyorlar. Falan filan. Hiç sordunuz mu, Allah(c.c.) mide asidini neden mideye koymuş, yok!! Daha kolesterol ilaçları var. Artık bu siyonistler ve onların üstündeki küreselcileri tanıyın.
  • 1 Yıl Önce

Ergun

Mesafe, Yangın ve atık pillerin geri dönüşüm sorunlarının henüz daha çözümlenememesi + Şarj istasyon alt yapısı, ülkenin enerji yeterliliği, buşarjın uzun zaman alması varış zamanının uzama sebebi + teknik servis ve bu dalda teknik eleman yetersizliği ..... Sorunlar zincirinin her geçen gün artması.......
  • 1 Yıl Önce

Özgür

Tamam Almanlar ve diğerleri üretim yapmasın dünya da sadece biz üretelim. otomobil batarya fiyatları ucuzlamaya ve menzili artarken petrol fiyatının insanların belini büktüğü bu alemde parası çok olan benzinli araçlara binmeye devam edebilir.
  • 1 Yıl Önce

Tahir

Gerçek olamaz yıllaryılı bunun alt yapısı nı oluşturdular şimdi geri dönüş yapacaklar . bi bit yeniği var bu işte.
  • 1 Yıl Önce

Turgut Er

Galiba bazı firmalar milleti soymaya devam edecekler hani hepsi açıklama yapıyordu dünyada fosil atık petrol en fazla 40 yıl yeter diye bas bas bağırıyorlardi şimdi ne oldu daha hidrojenle çalışan araba var sırada daha sonra bor ile çalışan gelecek ülkemiz bor konusunda çok önemli dunyaynin % 75 bizde bu nedenden dolayı düşmanımız çok
  • 1 Yıl Önce

Gerçekçi ol

Yalandan kim ölmüş be sallayın gitsin. Bu araçların üretimi devam edecek ve bu araçlardan sizde alacaksınız yapılan tüm olumsuz yorumlar süreci sekteye uğratmak için yapılıyor elbet sorunlar ve eksikler var ama çözülecek
  • 1 Yıl Önce

Akin

Çinliler liderliği almasaydi her şey yolundaydı çevre mahanasiyla herkesi elektrik li araç almalarını teşvik ediyorlardı (editorde Avrupalı ağzıyla yazıyı hazırlamış)
  • 1 Yıl Önce

Baki Demir

birkerede Türkiye lehine haber yapın , sol cenah italya dan geliyor bunlar yapamaz diyor halen daha aptal hain çok memleketimde.
  • 1 Yıl Önce

Çanakkale

Elektrikli araç pazarının yüzde 80ini çin hükümetinin elinde. Bu nedenle Avrupa araç üreticileri iflas edecekti. Yeni kanun ve pazar payı elde edene kadar ertelediler. Çin ile ekonomik savaş düşük ihtimal askeri savaş var
  • 1 Yıl Önce

Baybars

Yeni Akit, bu yazıyı yayımlamak için elektrikli otomobil üretmeyen firmalardan kaç para aldığını da açıklasana.
  • 1 Yıl Önce

Dadaş

Ekonomimize açıkca dış,iç Siyonist saldırılardan bir yenisidir ki,uyanalım,varsa imkanınız Toog alın!
  • 1 Yıl Önce

Chetmi

Görünen köy kılavuz istemez. Ne lityum yeter ne bor(borhidrid bataryalar üretilse bile) dünya üzerindeki araçların hepsinin elektrikli olmasına. Hidrojen gibi gözüküyor geleceğin yakıtı. Onun da riskleri ve aşılması gereken birkaç problemi olsa da yine de geleceğin araçları elektrikli değil hidrojenli olur
  • 1 Yıl Önce

İcardi

Bunlar daha iyi günleri dünya yi pil çöplüğüne çevirecekler
  • 1 Yıl Önce

Hsyn zngn

Boş bir yazı ağı yapılıyor bir elektrikli araç sahibi olarak bundan sonra içten yanmalı araç almam 100 km yolu 50 TL ye hangi araba gidiyor ve okadar seri ve hızlı bir makine,it ürür kervan yurur
  • 1 Yıl Önce

İsmail Bey

Skywell Legend aldım kafam rahat. 140 liraya dolduruyorum. 600 kilometre geziyorum. Arabam 80 bin kilometreyi devirdi. Bir kere arıza yapmadı. Kimse bana benzinli, dizel araba övmesin. Bilmem kaç yıl sonra şu olurmuş, bu olurmuş. Herşey ortada. Elektrikli araçlara geçmek zorunda piyasa. Geçmiyorsa bunun sebebi akaryakıt satanlar ya da elektrikli araba üreticileri ile yarışamayan araba firmalarıdır. Üç beş tane Tesla marka araba yandı diye tüm elektrikli arabalar yanmaz. Bu da çok cahilce bir düşünce şekli.
  • 1 Yıl Önce

Mehmet

Avrupa hazır olmadığı için , Çin 'in pazarı ele geçirmemesi için bu adımlar.Hemen olmasa da, elektrik geleceğin ürünü, Hidrojen de.
  • 1 Yıl Önce

O başlığı atanııı

Sırf habere girsinler diye.. Elektrik bitmez
  • 1 Yıl Önce

Burhan

Togg da hybrit olsa mükemmel olur .... Ama ekonomik olarak çok açılı düşünürsek buna imkan yok gibi...
  • 1 Yıl Önce

EROL

Başlıkla içerik çok alaka olmuş. Şu haberleri yanıltıcı yapmayın yaa
  • 1 Yıl Önce

Gazi

Pkkypgpyd Filistin topraklarında İsrail'e hizmet ediyor! Ey Türkiyem uyan Türkiyem uyan Türk kılıklı Yahudiler Kürt kılıklı Ermeniler onlar Firavun'un p...leri gripto b.kiyeleri Münafıklar Allah'ın el kahhar ismi Siyonistler in münafıkların üzerine olsun amin inşallah
  • 1 Yıl Önce

Delibalta

Cumhuriyet akitin bu haberini alıp akit togg a savaş açtı diye haber yaptı haberiniz olsun
  • 1 Yıl Önce

Enişte

Toog elimizde patladı demek ki. Zaten satışlarda düşüş var.
  • 1 Yıl Önce

Hyn

Çok güzel bir fırsat.
  • 1 Yıl Önce

Vatandaş

Ilk başta Her yenilikte bazı sıkıntılar yaşanabilir, yapılan açıklamalar deyip yuvarlak yazı yazmak size yakışmıyor
  • 1 Yıl Önce

Tex55

Elektrikli araçlar olabilir fakat hem elektrik hem hibrit olarak uratilmeliki yolda kalmalar olmasın ve kaza aninda birden alev topuna donusuyor videolarda goruyoruz bu cok buyuk handikap ayrica baş agrisi yaptigindan bahsediliyor bunlara cozum bulunmali
  • 1 Yıl Önce

İsmail

%90 'ı Tesla.

İbrahim aydın

Haberin başlığı bile kasıtlı yapılmış .Elektrikli araçlar üretilmeye devam etmeli ve yaygınlaşmalı dev otomobil firmaları üretmeye devam edeceklerdir. Fosil yakıtlılarda devam edecektir
  • 1 Yıl Önce

Muratfatsa

Yazdığınıza kendiniz İnanıyor musunuz
  • 1 Yıl Önce

Meto

30 kuruşa jeep kullanıyorum eneyiler düşünsün
  • 1 Yıl Önce

Mustafa yardımcı

Hangi motor olursa olsun ister elektrikli ister benzinli ister dizel veya farklı yakıtlar kullanan motor ve otomobil üretmemiz şarttır çünkü dünya hayat iklim ve insanların kullanış amaçları farklı Bu nedenle ilim bilim teknoleciyi en üst sevyede kullanmak mecburiyetindeyiz
  • 1 Yıl Önce

Hakan

Mercedes BMW Audi Renault ve diğer geleneksel araçlar yıllardır kendilerini kanıtlamış ve bu yolda yıllardır büyük paralar kazanmış otomobillerin az satılması ve son teknoloji olan elektrikli araçlara yönelmesi geneleksel araçları sektörü sekteye uğrattığı için Çin otomobile yükselişi karşısında aciz kaldıklarından dolayı bu kararı aldıklarını düşünüyorum. Otomobil üreticilerinin en fazla diğer sektörlerden daha çok para kazandığı açıktır bu kazançtan mahrum kalacaklar. Bize her zaman 30 yılda 40 yılda petrolün biteceği şeklinde söylentiler vardı ne oldu ve ayrıca küresel bir sorunumuz var karbon salınımı en azından elektrikli otomobille emisyon ölçümleri 0 olduğu ve ayrıca karbon salınımı olmayacağı açıktır buna en büyük çevrecilerin ve yeşiller in karşı çıkması gerekli ama onların susacağı da kesin kimler adına çalıştığı da belli
  • 1 Yıl Önce

Murat

Bu araçların menzili ve şarj süresi sıkıntılı daha da önemlisi ikinci el piyasası nasıl olacak Yani bir cep telefonu aldığında batarya dan kaynaklı telefon 3 veya 5 yıl sonra kullanılamıyor ve bu araçlarda da mı aynı durum söz konusu olacak, bataryalarının çok ucuz olması lazım yani 100.000 kilometrede rahatlıkla değiştirilebiliyor olması lazım ya da böyle bir Garanti vermeleri lazım.
  • 1 Yıl Önce

Ali er

Elektrikli araç üretemeyen Avrupa çinin gerisinde kaldı sebep bu fosil yakıt bitti dizel araç bitti.
  • 1 Yıl Önce

Hamza bey

Yeme bizi akıt bu togg dusmanligi.nerden çıktı
  • 1 Yıl Önce

Ender Genç

Otomobil piyasası kendi tekellerinden çıkıp elektrikli üzerinden Çin'e kayması asıl sebep.
  • 1 Yıl Önce

Kuzeyli

Dünyanın patronları petrolden doymamışlar hala.
  • 1 Yıl Önce

Tcvvb

Hitrojen olabilir vizyonda teknoloji degişir
  • 1 Yıl Önce

Hshdh

Çin bir çok elektrikli araç markası ve elektrikli araç ürettiği için Avrupa ve ABD nin bunu baltalama çabası bunlar.
  • 1 Yıl Önce

Ali

Her yeniliği kabullenmek zor olmuştur ama değişimin önünde kimse duramamıştır. Elektirikli otomobillerde güvenlik sorunu var diyenler yürüyen bombadan farksız lpg li otomobilleri kullanıyorlar. Menzil bugün az yarın çok olur. Elektirikli değişimi başladı devam eder bunu kabullenmeyen sonra kabullenir fakat nal toplayarak gelir yıllardır bizim yaptığımız gibi
  • 1 Yıl Önce

Tamirci

Yap sende 2.0 Atmosferik veya turbolu benzinli motor ömürlük Toog’ aracımız olsun gerekirse motoru üretip sat şimdilik sonra durumu göre togg’a enteğre et
  • 1 Yıl Önce

Ahmet

Elektirli otomobilde özellikle avrupa çin e karşı çok geride kaldı, ayrıca benxinli ve dizel araçlarda elektriklilere göre çok daha parça var. Bu parçalara ihtiyaç kalmaması milyonlarca kişinin/firmanın bitmesi ve büyük bir kriz demek, o yüzden var güçleriyle elektrikliye geçişi önlemeye çalışacaklar
  • 1 Yıl Önce

Tacettin ALBAYRAK

Bataryası bittiği zaman araba fiyatı istiyorlar pilin ömrü azami 10 yıl ne olacak ondan sonra çok merak ediyorum
  • 1 Yıl Önce

İsmail

Yanlış bilgi. Skywell araç sahibiyim. Pil değişimi (işçilik dahil) 8000 dolar.

Aa tt

Tüplü arabalar tehlikeli değil mi? Onlar neden üretiliyor? Dünyadaki " küresel" fosil yakıt üreticileri ve satıcıları pazarlarını kaybetmek istemezler! Bu yüzden elektrikli araçlara karşı savaş açmış olmalılar!
  • 1 Yıl Önce

Yüksel

Batılılar menfaatlerine ne zaman uyarsa o zaman elektrikliye tam geçerler.Çinli firmalar seri şekilde elektrikli üretiyor ve batılı firmaları piyasadan süpürecekler. Telaşları onsandır. Menzil sorunu yeni pillerle halledilir. Fosil yakıtların sonu geliyor. İllaki elektrikliye geçilecek.
  • 1 Yıl Önce

Mühendis

Adını duymadiginiz çin elektrikli araçları piyasalari ele geciriyor. Hemde ucuz ucuz araçlar yapiyorlar O firmaların hepsinin kısa bir süre sonra piyasadan silindigini gorebilirsiniz.
  • 1 Yıl Önce

eyüp

bu AB nin hayın taktiği nedeni ise elktrik araç üretildiği için kendileri piyasaya hakim olmama endişesi nasılki bir bir wosvagen mersedes araç kendi milletine 30-40 bin euro 1800 -2000 euro asgari ücretli bu araçları alabilir işte ülkeler kendi halkına bu imkan TOGO ile kendi vatandaşlarına bu imkanı sunar diğer bir nedeni nadir madenlere ulaşma imkanları azalması çünkü her geçen gün sömürü ülkeleri birer birer ellerinde kaymakta bunları anladıklarından dolayı DURMAK YOK TOGO DEVAM ALLAH BAHTINI AÇIK ETSİN YİNEDE GİRİŞİM GURUBUNDA OLAN İŞ İNSANLARI TÖVBE TSİN BİRKAÇI ÇOK AH ALDILADI ONLAR KENDİLERİNİ BİLİR
  • 1 Yıl Önce

Nejat

Elektrikli araçlar çevreyi kirletmiyor. Fosil yakıtlı araçlara göre imalatı kolay ve ucuz. Km de 5 tlye gidilen yere 50 krş a gidiyoruz daha ne olsun
  • 1 Yıl Önce

Hayro

Cin : Bu konuda lider oldu .Büyük şehirlerinde ,tüm ticari araçlar elektirikli oldu …Şehirlerinde motor sesi ve karbon kokusu yok…Arızalı araçlar yüzünden trafik tıkanmıyor..Şehirlere huzur gelmiş !Çin bir yılda :12 milyon araç üretmiş ! AB ve ABD fino Tesla cıyaklamaya başladı! Bizi Çin bitirecek…Menzil sonsuz araç üretti Çin..! Milyonlarca çeşit yedek parca yerine …56 parca …Düşünebiliyormusunuz ? Dünyada yok olan iş kollarını ? Soygun bitti…Teknoloji basit e indirgendi…!Emperyalistler otomobil ve yakıtla dünyayı soyamıyacaklar!Bütün sıkıntı bu! Elektirikli arac kullanan bir daha O çanavarların çanavarına binmez!
  • 1 Yıl Önce

Yunus A.

Bu konuda çok acele edildiğini düşünüyorum. İnsanlar da yeni bir şey gördüklerinde hemen ağızlarını açıp aaa.. diye damlıyorlar. Bu içten yanmalı motor teknolojisini bırakma nedenlerinden en önemlisi iklim değişikliği diye lanse ediliyordu fakat bunun nedeninin tamamen satış politikası ve teknolojide öne geçme stratejisi olduğunu düşünüyorum. Günün sonunda baktılar ki elektrikli otomobili herkes hemen üretti, bu işten caymaya başladılar.
  • 1 Yıl Önce

OMUT

Ama elektrik araç gereçler de bitmeyecek gibi. Hatta yeni enerji akar yakıtlarda gelecek .
  • 1 Yıl Önce

Şeyh Şamil bu

Bunlar togg u bitirme operasyonları. Daha önceden neden böyle bir şey yoktu. Bize hala fodilli yakıtları kalamayacaklar. Içten yanmalı motorların devri bitti. Geçiş döneminde hibrid sonra ise tamamen elektrik veya hidrojen hibrit. TOGG un menzil sorununu ćözdük. Ar-ge zor olmasa gerek. Veya hızlı şarjörün sayısını artırın ve fiyatını yarıya indirin teşvik oldun. Bir de togg için hibrit mutlaka ara dönemde alternatif olsun.
  • 1 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23