• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Hikmet Genç'ten olay çıkış! "Hadi ötün bakalım şimdi" deyip topu tam 90'a taktı

ABD'de ardı ardına yaşanan banka iflaslarının sebebi olarak Fed'in agresif faiz artırımları gösterilirken, Akşam gazetesi yazarı Hikmet Genç'ten dikkat çekici bir yazı geldi.

106 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Reis erdoğan

Hadi len ordan kemalist 1999ve 2002 ye kadar olan bankaların olması ecevit ve kemal derviş zamanında olmadı mı faiz artırarak bankaları batırıp hortumladılar. Çok biliyorsun ya abd batmazmış yesinler afganitan ıraktan niye elini ayağını çekti. Batıklarını anlayınca çektiler. Neyi. Peşindesin darbelerden rağmen bu ülkeyi kimse yıkamamış
  • 3 Yıl Önce

Ünal

Eyy Ke mal ist'ler, en akıllınız CHPKK' nın başındaki adam...
  • 3 Yıl Önce

CEM

Kemalist'in dedikleri son derece haklı ne söylerse de çıkıyor zaten..Dinlemekte fayda var ...
  • 3 Yıl Önce

Yavuz

Hocam yanlış anlamazsan doçentmisiniz prof mu
  • 3 Yıl Önce

Ankaralı

Kemalist denen kişiler bu ülkeye ne verdiler ki, Neyi savunuyorsun, FAİZ artırılsın dite bas bas bağırıyordunuz, Ekonomist dene Babacan faiz artırılsın iddiasında bulunuyordu, ülkenin ekonomisini güya onun zamanında düzelmiş, şimdi kötü imiş, ulan İMF ye gidelim diyen sensin, bunlarjn Anladığı Ekonomi bu kadar
  • 3 Yıl Önce

Selim

Ankara'li sen gidip yurtdisindan faizle doviz almaya devam et, ama %2.5 ile IMF den alacagina %9.5 ile digerlerinden al. Farkini da senin gibi cok bilmisler odesinler, kurunun yaninda yas da yaniyor maalesef.

KEMALİST

ÖYLEMİ ZANNEDİYORSUNUZ ?ÇABUKDA KARAR VERİYORSUNUZ SAHİYA PEKİ SİZ NE VERDİNİZ Kİ ARKADANIZDA NE BIRAKTINIZ GİDERKEN ? 700 MİLAYR DOLAR İÇ DIŞ BORÇ BAŞKA? DİĞER KAMU HALKIMIZIN BORÇLARI,BANKA BORÇLARI ÖDENEMEYEN EV ,ARABA BORÇÖLARI DAHA ANLATAYIMMI? HANGİ BORÇLAR YETERLİMİ?

Beyazıt Başal

Helâl kemalist Meftunu olup bin yıllık kültürümüze tercih ettiğiniz batı dediğin gibi bir şey. Maddi menfaatlerini iyi bilirler, ağları sağlamdır.
  • 3 Yıl Önce

KEMALİST

BENİ KASTEDİYORSAN:)) MEDİNEYETLER TARİHİ NE ONU BİLMİYEN BİR ADAMIN İ DAHA AYDINLANMA ÇAĞI NE? BATI NE? ONU BİLMEYEN KONUŞUYOR DİLİN KEMİĞİ YOK! O SENİN DÜŞÜNCEN...SEN KÜLTÜRÜ BİR ANLADA SONRA YORUM YAP CANCAĞIZIM..

SELAM

Çok bilmiş Kemalist, amerika bol bol karşılıksız dolar basıyor. Dış ve iç borç toplamı trilyon dolarları aşmış. Sömüren ülkelerin temel özellikleri. Hem enflasyon yüksek olacak ve hem faiz oranlarını artırmak akla ziyan bi tutumdur.
  • 3 Yıl Önce

KEMALİST

evladım ABD dünyaya en çok sattığı mal dolar bilip bilmeden GLOBALİZİM NE BİLMİYORSUN ANCA SAFİ KONUŞUYORSUN...

Kanunî

Zati muhterem Hikmet bey eleştiriniz doğru veya yanlış olabilir .Buna saygı duyarım. Fakat medeni bilge kişiler eleştirilerini yaparken kullandıkları dili eleştirdiği konu uzerinde etkinleştirir. Siz Yalanci pehlivan gibi ÖTUN BAKALIM diye kime meydan okuyorsun. Bizim Horoz her sabah örtüyor acaba onami meydan okyorsun anlamadım gitti. Bir şeyleri ispat etmek etmek için böyle bir dil kullanmanın doğru olduğunu sanmıyorum
  • 3 Yıl Önce

Ayhan

21 yıldır tükürdüğünüzü yalamaktan vazgeçmediniz. Dolar 3 lira olursa yüzüme tükürün diye çemkiren jöleliler, dolar yok 8 lira olacakmış, 10 lira olacakmış diye milletle dalga geçen da atlar. Bu lavukta onların 2023 versiyonu. ????????????
  • 3 Yıl Önce

Mustafa

Avane taifesi ne millilikten anlar nede nasibi bilir abdestsiz abdestsizin pesinde kosar.Bun taifeye nasipsiz deriz.Allah mutlaka nurunu tamamliyacak bunun farkinda degiller.Herkesin hesabinin ustunde Hakim olan mutlak olan hesap var.
  • 3 Yıl Önce

Fatih

Kemalist yine ezbere laf salatası olmakta ekonomiden de anlamıyor,zil zurna olmaya devam.
  • 3 Yıl Önce

KEMALİST

TABİ TABİ O SEBEPLE NE SÖYLERSEK ÇIKIYOR DEĞİLMİ :))? ZORUNA GİDEN O !

Edocan

Bu Kemalist adı altında Türkiye düşmanları herxaman böyle düşünür ker çünkü faiz el geçinen tip bunlarallah belanızı verecek az kadı su secımleri de bi atlatalım
  • 3 Yıl Önce

KEMALİST

FAİZ DEDİĞİN ŞEY OLMASA BANKA OLMAZ PARANINI GİDİP YATIRMASAN BANKA NERDEN GEÇİNECEK SENİN O İSLAMCI BANKALARINDA BU ŞEKİL YAPMAKTA ALLAYIP PULLAMAKLA BANKACILIK OLMAZ..BANKALAR HALKTAN MEVDUAT TOPLAR VE HALKA BUNUN KARŞILIĞINI İHTİYAÇ SAKİNLERİNE KREDİ SAĞLARLAR YOKSA YOKSA BANKACILIK DÖNMEZ MODERN ZAMNLARDASINIZ!

Hanfter

Kemalist siz gibiler biliç olalı amarica,daki tavuk,lar yumurtayi kesti bos bos Commentieren yazyorsun dunyanin en borclu ulkesi abd
  • 3 Yıl Önce

Vatandaş

Bunlar zaten hiç bu ülkeden olmadı, varsa yoksa ABD hayranlığı, bankalar batıyor diyor halen daha ABD nin bir bildiği vardır diyor. Allah akıl fikir versin inşallah.  
  • 3 Yıl Önce

Gönenli

Pek Bankalar yönünden ekonomiyi bilmiyor ve sadece kendi aklından geçenleri kaleme almış.
  • 3 Yıl Önce

Sinirli

Bizim muhalefet ekonomiyi gayet iyi bilir, 7+4=12 :))
  • 3 Yıl Önce

Hacı Gültekin

Evet Maalesef Amerika'nın durumu böyle ve Avrupa Ekonomisinin durumu da hiç iyi değil.Bunları bazı Kemalist zihniyetliler anlayamaz. 
  • 3 Yıl Önce

Urfalı

Faiz bir toplumun helaki için yeterli bir neden kemalist diye geçinen kafaları kuşun kafası kadar çalışmayan güya çağdaş laik putperest ler ancak Ebu cehilin soyundan gelen şuursuz kardır.
  • 3 Yıl Önce

VatandaşMustafa

M.B. faiz oranı %8, bana %10 ile kredi bulsana. Düğme.
  • 3 Yıl Önce

Meltem yıldız

Doğru değil, Bankaların batma sebebi, amerikada butik banka çoktur, bunlar yöresel ve belli amaçla kurulu bankalar, gelir için riskli yatırımlara girdiklerinden battılar. Dünyadada butik üniversite ve banka çoktur Biz faizi mi indiriyoruz, politika faizini indiriyor devlet yani devletin bankalara verdiği kredinin faizi, devlet bankalara tahvil satarken yüzde 23 faiz veriyor, size söylenmeyen burada devlet bankalarının kar sağlama amacı, özel bankalarda nemalanıyor. Vatandaşa kullandırılan kredi faizlerini niye indirmiyo bizim devlet 2.40 larda . Enflasyonu indireceksen vatandaşın para harcamasını önleyecen, bunun için faizi artırıp ünsanları vadeli hesaba yönlendirecen. Bu arada enflasyon oranından düşük faiz helal
  • 3 Yıl Önce

Cetin

Evet aklınız ermedimi hemen kulp hazır, bu bir oyun diyorsunuz,kardesim ozendiginiz ABD,AB batıyor siz hala onlardan medet umuyorsunuz,kk başa gelirde IMF den para alırsa ABD ve AB yi kurtarır belki
  • 3 Yıl Önce

Taner

Banka eğitiminden geçen ekonomistlerin profu dediğiniz yerlere göklere sıgdıramadığınız chpli (dsp chp bunlar siyam ikizi zaten) Kemal Derwişiniz vardı. Kurtarıcı diye Ecevit Amerikadan ithal getirtti. Türkiye ekonomisini Derwişin batırdığını herkes gördü
  • 3 Yıl Önce

Doğrusöz

Bu arkadaş da ekonomist olmuş. Ülkelerin, bankaların yapılarına bakmadan bodoslama girmiş konuya. Evet inancıma göre faiz sıfır olmalı. Tabi enflasyonun da sıfır olması koşuluyla. Üretmek koşuluyla. Ürettiğinden daha fazlasını tüketmemek kaydıyla. Net İhracatçı olmak koşuluyla. Senin üretimin ithalata dayalı ise faizi düşürüp kuru artırarak sadece halkını fakirleştirir, bir avuç ihracatçıyı zengin edersin. Laf değil iş üreteceksin, boşuna oksijen tüketmeyeceksin.
  • 3 Yıl Önce

Ibrahim

Kalemine yüreğine sağlık üstad, bizdeki,yatırımdan değilde faizden kazanan ülke düşmanları tabiki faizin düşmesini istemez,Türkiye batsın biz kazanalım derdindeler!
  • 3 Yıl Önce

Mehmet öcal

Anlamazlar anlatamazsınız robotik kodlama buna izin vermiyor, tuvalet terliği ne tabi olan kitle,ne dersen de boş.
  • 3 Yıl Önce

Seyyar satıcı

ABD ye öyle şeyler olacak ki ! Bazıları hala uslanmayacak yinede Türkiye beceriksiz diyeceklerdir. Normal yani 1895 den sonraki nüfus sayımlarından sonra ki değerler kontrol edilirse zaten içimizde %40 a yakın Amerikalı var bunların Türkiye yi savunduğu görülmüş mü? ????
  • 3 Yıl Önce

Türk erkeği

Bu yzylda abd nn de ifls yzulı olck inşllh.
  • 3 Yıl Önce

Nurettin Sönmez

Bu APTAL GÜRUH geberir kibirden gururdan da yinede pok yemek bizim kafa yapımız daymış demez değerli vaktinı harcama.bu.????????????
  • 3 Yıl Önce

isimsiz

kim bu dedim kendi kendi ne bir İŞİD militanı sandım,yazarmış hemde ekonomi biliyormuş,bankacılıktan anlıyormuş !!!!
  • 3 Yıl Önce

kayserili

sen hasta ruhlu adamsin

Fatih Sultan Mehmet

Kemalist bu abd aşkınız nereden geliyor velinizmi sahibinizmi bir Türkiyeye güvenmiyor ve düşmansınız.
  • 3 Yıl Önce

OTTOMAN

Kendisiyle aynı fikirde olmayanları aşağılayan kibircanlar pırtlamış yine. Hayırdır... faiz indirimini eleştiren pikaçulara laf sokana ders vermeye kalkan renk cümbüşü sevdalıları,80lerin sonundan beri bu faiz sistemi ülkeyi batırır dediğimizi unutmuş dua etmemizi arzu etmişler. Gelişmiş ülkelerdeki faiz oranları genelde eksi faizdir yüksek faizli sistemi destekleyenler 2001 krizinin tüccarlarıdır. Vakvakları savunan şakşaklar ekonomik aklınızı kendinize saklayın. Şakşak turizm yolculuğunda adınıza yakışır şekilde uzaklaşın buradan...
  • 3 Yıl Önce

ÖGRETMEN

BİZ BATAKTA DİBİ BOYLADIK. DAHA DİBİ YOK ARTIK..BUNDAN SONRASINI DÜŞÜNMEK BILE İSTEMİYORUM.. OLAN BITENLERE KÖR OLMAYA MECBUR BIRAKILDINIZ..EURO BIR GECEDE 8 TL DEN 18 TL YE ÇIKTI. EN UCUZ EV KİRASI 5-6 TL OLDU..DİĞERLERİNİ SAYMAYA GEREK YOK!! ALTI YIL ÖNCE EMEKLİ İKRAMİYEME %40 DAHA İLAVE EDİP BİR DAIRE ALMIŞTIM..ŞİMDİ O DAİRENİN FİYATİ 2000 TL YI GEÇTİ.AYNI DAİREYİ .BU YIL EMEKLI OLACAK BIR ÖGRETMEN, ALACAĞI EMEKLİ IKRAMIYESINE, ALDIĞININ DÖRT KATI KADAR PARA EKLEMESI GEREKİYOR..
  • 3 Yıl Önce

Hanfter

Dünyanın her yerinde hayat pahali ciyak ciyak niye agliyorsun almanya-da bur oda 700,€ oldu

Müslüman

Ulan.. kemalist
  • 3 Yıl Önce

KEMALİST

MÜSLÜMAN KARDEŞİM, ÜLKEM İÇİN DOĞRU NE İSE ONU SÖYLERİM KORKMA SENİN İÇİNDE HAKSIZLIK OLSA, ONUNDA DOIĞRUSUNU SÖYLERİM..!

Kuddusi

Bizim ülkemizde faizide Kılıçdaroğlu artırdı, Kılıçdaroğlu ne zaman hükümet yönetse kasada para kalmıyor.tabi canım sizde haklısınız bulmuşsunuz veli nimet bir toplum daya babam daya...
  • 3 Yıl Önce

Muhammed Genç

Kardaş uğrama bunlar "geri zekâli" anlamazlar ,anlatamazsın , yorulma...
  • 3 Yıl Önce

Hakkı Çakan

Neo Liberal sistemin 5 ayağıda yok. Senin zihniyetin varmış gibi düşünüyor Hala kimlik siyaseti Hala halk yararına kamuculuğa karşı gelmek.
  • 3 Yıl Önce

Mehmet emin gördegir

Faiz kötü anladık dinimizcede haram kabul ediliyor neden devleti yönetenler vatandaş ından faiz alıyor 300 tl lik gss tam 950 tl olmuş bu faiz değilmi haram değilmi ?
  • 3 Yıl Önce

Bozkurt

Ne oldu lan, doğru sizden başka ekonomist yok dünyada o okyanus ötesi mabediniz bir gün batacak yada geç. Ölesi dimi IMF den para almayı sonrada gecelik %1000 ilk faizleri rantiyeci sülükler. Londra’dan temiz para bulacaklarmış. Kemalist yazan adını Kemal Derv
  • 3 Yıl Önce

Fahreddin Bilgin,

Ağzı olan konuşuyor. Ekonomi kim sen kim.İsbolumu ve uzmanlığı inanmayan cehaletin ağır bastığı ülkelerde sonuçlar ortada atmakla olmuyor.İstisare ye yattın herhalde.Ömrümüzü bu işlerde geçirdik ilahiyatcilardan ekonomi dersleri alıyoruz. Bizi Allah kurtarır inşallah.
  • 3 Yıl Önce

Ayazda kaldın galiba,,,

Büyükçe tarafına yorgan yetmedi herhalde... Bu ülke kul hakkı yediren TUİK rakamlarına GÖRE bile, fakirlik sınırı asgari ücretin üç katından fazla.... SENİN gözün hala KÖFTEDE,,
  • 3 Yıl Önce

Kemalistte cevap

O cahilcan sen tamamen cahil ekonomi profösörümü oldunuz ABD ezikleri ne kadar zorunuza gitmiş varmı adamın dediklerinde bi yanlış
  • 3 Yıl Önce

CANAN

KEMALİST SÖYLEDİKLERİNDE YANLIŞ OLAN NERDE? SEN NE SÖYLEMEKTESİN FARKIDAMISIN?

KEMALİST

ARAKADAŞIM, MİLLETE "KÖFTOHOR BAŞLIKLA" CEVAP VERİRSEN BENDE BANKALAR HUKUKUNU ORTAYA KOYARIM .

Doğan

Ağzı olan konuşuyor. Daha önce Türkiye'de bankaları hortumladılar buna rağmen bir tek İmar bankası battı. O da niye battığı aşikar. Keşke abd yi bu kadar çok sevene kadar kendi ülkenizi, kendi insanızı sevseydiniz. Harbi yavşaksınız. Önce her Müslüman kendine çeki düzen versin.
  • 3 Yıl Önce

reiss

amerika batmış haberi yok kemalistin.
  • 3 Yıl Önce

KEMALİST

ABD YILDA DÜNYAYA EN ÇOK SATTIĞI MAL DOLARDIR ,NE DOLARLAR SATMIŞ BU KAÇINCI KRİZLER :)) KAPATİLİZMİN GIDASI BÖYLE KRİZZZZ ,SENİN HABERİN VARMI? DESENE NERDEN HABERİM OLSUN BENİM DÜNYADAN BİR HABERMİYİM ACABA?

reisss

batmamızı isteyen ne kadar zekiler var
  • 3 Yıl Önce

Nokta

Evet faiz indirilecek. Reis'i bunun için seviyorum, Dini Milli Değerlerime sahip çıkıyor.  
  • 3 Yıl Önce

Ayşegül yılmaz

Rabbim amerikayi daha çok perişan etsin kendi derdiyle ugrastirsinda pkkya yardım edemesin
  • 3 Yıl Önce

Doğrusöz

Herkes kendisine şu soruyu sorsun . 100 milyon $ var . Ve faiz % 25 olsun . Bununla onca bürokrasi , vergi , personel, üretim ve pazarlamayı göze alıp fabrika mı açarsınız ve yıllık % 10 kar mi edersiniz ? Yoksa faize verip , çabasız , terlemeden % 25 mi alırsınız ? Ben bu faiz artırılıp , enflasyonu düşürme yöntemini çok izledim . Her seferinde , eskiye dönülüyor . Bu faiz düşürme sistemi daha mantıklı geliyor .
  • 3 Yıl Önce

Tuğrul

Namussuz ekonomist diye geçinen faizci şerefsizler büyük şeytan amerikanızla birlikte sizde yıkılıp yok olacaksınız.
  • 3 Yıl Önce

Sayılı yaru

De get
  • 3 Yıl Önce

Nedim

Keşke bizimkiler faizi indirmiş olsaydı.  
  • 3 Yıl Önce

Töregene

Hani nerede o bir akademisyen olarak ekonomi tezleriyle savunmak veya konuşmak yerine ABD''nin fiaiz artırımını övmek ve desteklemek için sıradan biri gibi bir hayranlıkla, sorgusuz teslimiyetle yav kardeşim deyip aya il çıkan, efendim bilmem ne yapan, şunu eden bunu eden diyen o prof? Evet kardeşim şimdi de çık boy boy konuş bakalım efendim aya ilk çıkanların, bilmem ne yapanların yanlış yapabilirliklerini. Boş boş konuşmuşsun.
  • 3 Yıl Önce

Civ-civ ile Vak-vak, Habertürk Ekonomi mi?

Civ-civ ile Vak-vak, Habertürk Ekonomi mi? Sabah kuşağı zannederim…
  • 3 Yıl Önce

cuneyt

sen bir ot once faiz neden enflasyon neden sacmaligi neden tutmadi. sen bankalar batmasin diye dusuk faizle desteklemiyormusun bankalar kredi olarak bu parayi 3 katina halka vermiyor mu.
  • 3 Yıl Önce

Ferruh sanal

Faiz iniyo tüketici kredisi tavan yapiyo bu nasi faiz indirmek bı açıklaması varmi dalgamı geciyonuz
  • 3 Yıl Önce

Mustafa sarıoğlu

Amerika vatandaşı korudu faturayı bankalara kesti. Bizde ise bankalar cumhuriyet tarihinin en karlı dönemini yaşadılar millet fakirleşti.. Bravo büyük başarı
  • 3 Yıl Önce

Yaşar Yazıcı

O Bankaların adını daha önce duymuş mu ? Hikmet Genç
  • 3 Yıl Önce

Amsterdam

BIZIM VESAYETCILER AVRUPA VE AMARIKA SEY YESE ONLARDA YER,,,,
  • 3 Yıl Önce

Aslan

Katranı kaynatsan olurmu şeker cinsini sevdigim cinsine çeker bunlardan bir cacık olmaz.
  • 3 Yıl Önce

şeyh şamil bu

keferenin faizle ilgili ne yaptığı bizi ilgilendirmez. Hem ayet hem de hadisle sabittir ki HARAMDIR. Allah CCH "faize bulaşanları Allah ve Rasulüne savaş açmışlardır" diye uyarırken, Peygamber Efendimiz SAV de "faizin her türlüsü ayaklarımın altındadır" diyerek bu pisliğin yolunu kapatmıştır. şimdiki kefere sistemlerin bunu mubah normal görmeleri hiç bir şeyi değiştirmez.
  • 3 Yıl Önce

Lokman Abdullah

Hikmet beye teşekkür ederim ,aynen bu bizim Muhalifler hiçbir zaman yerli vemilli olamıyorlar,kendilerine sormuyoarki yahu bizim nede kemdimize özgün hicbirseyimiz yok hep Batı'nın kuyrugundan gidiyoruz
  • 3 Yıl Önce

Abdullah

Bizim memlekette faiz ne zaman düştü ki! Ben para yatırırsam %25-26hatta üzerinde kredi kullanmak istersem %30lar ve üzerinde! Politika faizi nerede kullanılıyor? Sadece kağıt üzerinde kalıyor! Bankaların karlılığı artıyor bu sayede tabi ki bizde batmaz!!!
  • 3 Yıl Önce

Cem Saran

Sanki biraz yanlı ve eksik bir yazı olmuş. Adamlarda enflasyon aylardır düşüyor. İşsizlik ise ülke tarihinin en düşük seviyelerinde.
  • 3 Yıl Önce

Ottoman

Türkiyede ki değerlere göre fikir edinirsek haklısınız..ama küresel ekonomi öyle işsizlikle cikletle ölçülmüyor. Faiz ve kur politikaları düşürmez Veya sabitlemezseniz diğer ülkeler tarafından soyulursunuz.

Recep Özkök

Adam haklı bankalar batar tabi iflas kaçınılmaz.$(*:*)
  • 3 Yıl Önce

Murat Kara

bunlar bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olduklarını zanneden zavallılardır; medyada görünür kılmaya çalıştıkları bir prof. (?) : ""paraları otoyol, köprü, altyapılar için harcayacağınıza"" 5 milyar $' a batan bu ABD bankalarından birini satın alma tavsiyesinde (!) bulunuyor...Bu bankayı 1$' a satınaldı biri; ""1$' a !!! Bu adam prof. ?..
  • 3 Yıl Önce

Hasel

Evet haydi ötün bakalım.Amerika batıyor.Biz de batacaktık eğer faiz artırımı olsaydı.Yakında bizi örnek alacaklar.
  • 3 Yıl Önce

Fiko

Ne alaka, İsviçre'de faiz yüzde 1 ama Credit Suisse iflas etmek üzere. Amerika'daki faiz yüzde 4,75 ve en az 10 tane küçük banka iflasın eşiğinde. Eğer banka yöneticiler hortumcuysa, olmadık yerlere riskli yatırımlar yapıyorlarsa olacağı budur. 
  • 3 Yıl Önce

Dogru tespit

Supersin kardesim - teshisi dogru koymak gerek.

Busezon

Sevgili üstad Hikmet bey gerçekten Taşı gediğine koymuş ve bizdeki kendini entel dantel gören ve zerre kadar bilgisi olmayıp kendini ekonomist zanneden,para sihirbazı zanneden öküzler için güzel bir yazı kaleme almış ağzına saģlık Üstad.....
  • 3 Yıl Önce

Süleyman Sırrı Dinçer

Yüreğine sağlık Hikmet bey.
  • 3 Yıl Önce

Yaşar

Faizin olduğu bir yerde ne huzur olur ne bereket aileleri bireyleri devletleri felakete götürür heleki müslümanlara faiz hiç yakışmaz  
  • 3 Yıl Önce

emekli

7-8 puan faiz artışıylamı batıyorlar ya bizdeki eflasyon onlasrda olsa idi ne olurdu acaba
  • 3 Yıl Önce

Tuncay Semiz

Ağzına sağlık Hikmet abi.
  • 3 Yıl Önce

Selim

Ekonomistin yandaşı olmaz gazetecilikle karıştırmış bu zat.Sen git markete anlat amerika batmış diye sonra da sor bakalım peynirin kilosu kaç TL imiş.
  • 3 Yıl Önce

Selim

Saygıdeğer Ottoman: Hikmet beyin dediğini açıklamışsınız,bende sizin gibi düşünüyorum “laf gömmüş” Vs vs.Emin olun önyargısız bakıyorum (bakmaya çalışıyorum) bir çok konuya hatta bir şeyler öğrenmeye bir şeylere başka açıdan bakmaya çalışıyorum bunun İçin de akit gazetesinden ve yorumcularından yararlanıyorum.Ama diğer taraftan kendi bilgilerimden de yararlanıyorum.Ortaya çıkan bilgiye göre de yorum yapıyorum kendimce.Bu durumda aynı noktadayız sizinle karşılıklı başka açıları da arıyoruz demek ki. Sevgili Huni kafa: bir önce ki yorumumu rica etsem bir daha okur musun?

Ottoman

ABD faiz artırırken Türkiye düşürdüğü için iktidarı aşağılayan yandaş ekonomi prof. Laf gömdü burada hikmet genç... Zaten gazetecidir konu ekonomi değil bu yazıda abd uyguladığı politikanın çöküşüdür. Keşke Ön yargısız yaklaşsanız bize kimin dediğine değil ne dedine baksanız keşke becerebilirsiniz bence... Bizde aynı peyniri yiyoruz ne dediğimizi duyun önce...

Huni kafa

Kursağını düşünen peynir beyinli seni ... Hayatın peynirden ibaret belliki

Selim

Sıfat veya isim tamlamalarını kullanarak çocuk gibi aşağılamaya çalışma cümlelerinizi ne zaman bırakacaksınız.Biraz çabayla bence başara bilirsiniz.Bende sizinle tartışmak isterim hem keyif alırım hem de yeni bilgiler sahibi olurum bu sayede.Gazanız mübarek olsun.Bide peynirin kilosu falan yazdım ama burda haksızlık yapmış olmayayım kimseye valla bende bilmiyorum çünkü ben hep 400 gr lık alıyorum, kiloluk olsa kaça olur hiç hesaplamadım.

Mehmet kandemir

Peynir kafalı Seni ..

Gürbüz

Doğruyu yansıtmıyor gidin bankadan kredi çekin bakalım faiz ne kadar yada paranız varsa vadeli mevduat acın bakalım faiz ne kadar politika faizi indirdim demek reel faizi indirmiyorum kimse kimseyi yanıltmasın
  • 3 Yıl Önce

Ottoman

Ne reel faiz ne politika faizi ne ihtiyaç kredisi hiç bir fikrin yok değil mi?

Şşşnn

Sen hüthüt ötüyorsun bizim yerimize de öt.
  • 3 Yıl Önce

Hamza

Duyan gören işiten e bişey anlatmaya gerek yok ki bu cenahin butur özellikleri ne zaman oldiki
  • 3 Yıl Önce

KEMALİST

BİR BANKA, NASIL BATAR? HALKTAN TOPLADIĞI MEVDUATI FARKLI YERLERE MESELA ;GAYRİMENKULE YATIRISA... BANKA BUNU YAPMAZ ,İŞ VE TİCARET BANKALARIN DIŞINDA İŞ ADAMLARINA YÜKLÜ MİLYONLUK,KREDİLER VERMEZ ,,GAYRİMENKULE PARA YATIRISA MAL ALIMLARI YAPARSA ŞİŞER O SEBEPLE BANKALAR HUKUKUNDA BUNLA İLGİLİ BANKALARIN GÖREVİ HALKTAN TOPLADIĞI PARAYLA ONLARA İYİ BİR FAİZ VE KREDİ SAĞLAMAKTIR,EV ,ARABA ,İHTİYAÇ MİSALİ, ,PARAYI GELİŞİ GÜZEL YATIRIM YAPMASI DEĞİLDİR. HALKTAN ; MEVDUAT SAHİBİ; HALKIN BANKASI, PARASINI YÜKSEK KREDİLERLE İŞ ADAMLARINA VERMEZ ,O TÜR BANKALAR TİCARET BAKALARI OLMALIDIRLAR..
  • 3 Yıl Önce

Turgay Yılmaz

Vay arkadaş, bu kadar eşşek hemde şeddeli eşşek nasıl doluşmuş buraya, pes. Siz fox'unuzu izleyin YALANCI Doğan, Nevşin, Murat anlatır size. Boyunuzdan, karekterinizden büyük yorumlar yapmayın. Burası sizin rahatça böğürebilceğiniz boş alan değil.

Mehmet

Siz 2008 de yaşanan mortgage krizini biliyormusunuz ABD geliri olmayan vatandaşlarına yüksek faizle konut kredisi olarak vermişti, daha sonra bu kredilerde iskonto yaparak AB ülkelerine satmıştı. Bu nedenle 2008 krizi tüm AB ye de yayılmıştır. Bu banka krizleri fed in faiz artışları nedeniyle yükselen faiz oranlarını müşterilerine yansıtmamaktadır. Bu nedenle batma yaşanmaktadır. MB lerin faiz artışları maliyet arttıran unsurlardır. Üretici düşük faizle kredi kullandırır ise enflasyonu da düşürür. MB faiz arttırmaması doğru bir karardır. Faiz artışı sadece sıcak parayı arttırır üretimi arttırmaz

Turan

Cahil kemalist sen ve senin gibi düşünen cahil abd tayfası bu kafayla devam ederse hiç bir ülke kalmaz abd tek olur öylemi sağdan soldan öğrendiydin iki kelimeyle ekonomist mı oldun

kani

hadi lan budami ekonimist
  • 3 Yıl Önce

Hacı

La zaten herkes ekonomist. Niye şaşırıyon ki?

KEMALİST

DUA ETTE SEN,3. DÜNYA BANKA PANDEMİSİNE DÖNEMESİN !CAHİLCAN,ONLAR OYUN,ABD BİR ŞEY OLMAZ,10, 15 YIL ÖNCEDE OLDU, BİZİM GİBİ ÜLKELER BİTER ...DAHA ÖNCE YAŞANDI BANKA PANDEMELERİ...BANKA HUKUKU EĞİTİMİNDEN GEÇMEYEN ADAM ŞUANDA NE DURUMDA OLDUĞUMUZUN HABERİNDE BİLE DEĞİL..
  • 3 Yıl Önce

KEMALİST

(HANFER KARDEŞŞŞ) DÜNYANIN EN BÜYÜK ZENGİLERİ MARKALARI LİSTELENSE, O KITALARDA YAŞIYOR, SENDE BURDA HİKAYE ANLATYORSUN O KÜÇÜK BEYNİNLE ADAM KAMDIRIYORSUN AKLIN SIRA BEN ÜLKEM İÇİN KONUŞURUM GEÇMİŞTEDE BU GÜNDE ANLADINMI BİLEME GÖRE OLANI SENİN TARZIN BOŞ LAFLAR YAKINDA GÖRECEN ZATEN...!

Hanfter

Kemalist siz gibiler biliç olalı amarica,'daki tavuklar yumurtayi kesti bos bos yorum yazıyorsunuz dunyanin en borclu ülkesi abd avrupada daha dune kadar faizler eksi idi bla bla bla baska yok

Ziyaa

Doğru kefere işlerini siz iyi bilirsiniz... Ha birde lideriniz gibi herşeyi ben bilirim demeyi.

Korkut Ata

Sen solcusun, sizin beyniniz ancak ABD,Avrupa,IMF ve Rıfkın uşaklığına çalışır...Boşverin siz böyle işleri..
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23